Club van 90
- Oscar29
Re: Club van 90
90 in z'n 2? 

-
Lol daar gaan we weerAndré van der Toorn schreef:Een zeer goed initiatief van deze mensen. Het geeft rust, je gaat zuiniger rijden en het zorgt voor een betere verkeersveiligheid! Hopelijk krijgt het initiatief meer aandacht in de media zodat men langzamer gaat rijden. Échte gangsters hebben geen haast!

Even de expert vragen, kun je ook een boete krijgen voor te langzaam rijden?
- Downforce Hans
Hoort dit niet in het topic "Nederland gaat naar de haaien"?
-
OnlineMartijn_bmw
haha idd is maar 1 ding en dat is een centenkwestie...Robin schreef:No shit Sherlock:
Even kort de site overkeken en MIJN conclusie is tussen de regels doorlezend, niks milieu en vlottere doorvoer van het verkeer, NEEN (doh) het gaat de 90-rijder maar om één ding. GELD BESPAREN/op 1 liter zo ver mogelijk komen. Centenkwestie dus. Zoals altijd.
zelfde geld voor alle leaserijders die 14% en 20% bijtelling auto's uitzoeken of particulieren die zo'n mrb vrije schraperuitvoering kiezen...
milieu me reet, is maar 1 ding wat telt bij al die mensen en dat is de centen

-
En dat zeg jij als ere-lid van de Club van 90? Die mooie Corvette van jou gaat voorlopig toch niet harder......Downforce Hans schreef:Hoort dit niet in het topic "Nederland gaat naar de haaien"?

- Weiqun W.
- Auto: 200sx S14a, E87 118d
Haha Rico met die foto: 'Doe maar drie stickers van 90 en eentje van 60 plak ze wel naast elkaar :-p'
Benieuwd naar reacties op FB
Benieuwd naar reacties op FB
- Robin Hartog
Debielenclub.
Heb de club van 190 maar geliked.

Heb de club van 190 maar geliked.
-
- Auto: M3P, 130i
WTH Hans? Lag er een K-Series blok in de Vette gemonteerd?!steve smith schreef:En dat zeg jij als ere-lid van de Club van 90? Die mooie Corvette van jou gaat voorlopig toch niet harder......Downforce Hans schreef:Hoort dit niet in het topic "Nederland gaat naar de haaien"?
Vwb club van 90. Kanloos. Kan een paintballgun op afstand worden bediend?
- Downforce Hans
Heel die weg zijn we geen moment onder de 90 geweest........steve smith schreef:En dat zeg jij als ere-lid van de Club van 90? Die mooie Corvette van jou gaat voorlopig toch niet harder......Downforce Hans schreef:Hoort dit niet in het topic "Nederland gaat naar de haaien"?

-
http://www.yourbadges.com/catalog/produ ... g6ofc8rff1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Macboy
Je kunt zeggen wat je wil maar gelet op de bijsluiter vind ik het geen Spee typen dus prima idee. Inhalen = gasgeven en daarna weer zakken naar 90. Het rijdt ook inderdaad rustgevend en op de rechterbaan ben je niemand tot last. Bluemotion 

- Niels
- Auto: Prius+
Helemaal mee eens behalve.........waarom moet je zo nodig een statement maken? Helemaal met Cav eens wat dat betreft. Ik rij ook wel eens 100km/h op terugweg van m'n werk ofzo maar laat iedereen dat zelf bepalen. Het stoort me dat mensen elkaar meteen veroordelen als anderen dingen anders doen en dat straalt imho dit ook weer een beetje uit.
Tolerantie is tegenwoordig ver te zoeken. Laat mensen hun eigen ding doen en doe je eigen ding maar hou op met zeiken
Naast dat de staat je al van alles oplegt moeten mensen elkaar ook vooral van alles gaan opleggen. Goed bezig...
Nu alleen het plan van N. Smit-Kroes er nog even door en we kunnen ook nog weer lekker gevolgd worden overal en nergens. Het gaat de goede kant op
Tolerantie is tegenwoordig ver te zoeken. Laat mensen hun eigen ding doen en doe je eigen ding maar hou op met zeiken

Nu alleen het plan van N. Smit-Kroes er nog even door en we kunnen ook nog weer lekker gevolgd worden overal en nergens. Het gaat de goede kant op

-
Applausje voor Niels.
- Martin van der Zwaard
Ik ben momenteel lid van de 90 liter per 100km club 

-
OnlineMartijn_bmw
Martin van der Zwaard schreef:Ik ben momenteel lid van de 90 liter per 100km club

-
- Auto: M3P, 130i
Minimum snelheid voor personenauto's verhogen naar 120 km/u. Bevordert de doorstroming.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Spijker op z'n kop.Niels schreef:Helemaal mee eens behalve.........waarom moet je zo nodig een statement maken? Helemaal met Cav eens wat dat betreft. Ik rij ook wel eens 100km/h op terugweg van m'n werk ofzo maar laat iedereen dat zelf bepalen. Het stoort me dat mensen elkaar meteen veroordelen als anderen dingen anders doen en dat straalt imho dit ook weer een beetje uit.
Tolerantie is tegenwoordig ver te zoeken. Laat mensen hun eigen ding doen en doe je eigen ding maar hou op met zeikenNaast dat de staat je al van alles oplegt moeten mensen elkaar ook vooral van alles gaan opleggen. Goed bezig...

Voor een ieder die het niet helemaal volgt: Welkom in Nederland, waar 'n kansloze flapdrol in 'n Micra ofzo inhalend met 109kmh kan en voor z'n achterligger(s)(denk aan de dikkere karren) ZAL bepalen hoe snel het gaat. Iedereen gelijk nietwaar?
-
Dat kunnen we toch al dankzij facebook, twitter, etc.Niels schreef: Nu alleen het plan van N. Smit-Kroes er nog even door en we kunnen ook nog weer lekker gevolgd worden overal en nergens. Het gaat de goede kant op
Maar dat is weer een hele andere discussie.
Goede post verder, beetje leven en laten leven eigenlijk.
-
90 rijden met je auto daar worden vrachtwagenchauffeurs vast blij van.
Ik vind dat gewoon eigen rechtertje spelen, ik rij 90 en de rest zoekt het maar lekker uit en dan roepen vrachtwagens mogen maar 80 dus daar hoef ik geen rekening mee te houden.
Deze Ferrari ook lid????
just my 2 cents
Ik vind dat gewoon eigen rechtertje spelen, ik rij 90 en de rest zoekt het maar lekker uit en dan roepen vrachtwagens mogen maar 80 dus daar hoef ik geen rekening mee te houden.
Deze Ferrari ook lid????
just my 2 cents
-
Ik heb ooit een keer een citroen BX ingehaald met 300km per uur. Die was ook lid van de club van 90 denk ik. Er kwam zoveel wind achter die 996 GT3 vandaan, die BX wapperde van links naar rechts over de snelweg. Toen ie de auto weer recht had stopte hij op de vluchtstrook. Waarschijnlijk om te bellen met de voorzitter van zijn clubske om zijn lidmaatschap met 500 jaar te verlengen.
Wat een gasten. Koop een punto evo en ga gewoon 120 rijden. Dan stoot je minder uit dan met je hippie kleding en sandalen een citroen BX of andere ouwe troep met 90 over de snelwegen te waggelen.
Wat een gasten. Koop een punto evo en ga gewoon 120 rijden. Dan stoot je minder uit dan met je hippie kleding en sandalen een citroen BX of andere ouwe troep met 90 over de snelwegen te waggelen.
-
Andre schreef:Ik heb ooit een keer een citroen BX ingehaald met 300km per uur. Die was ook lid van de club van 90 denk ik. Er kwam zoveel wind achter die 996 GT3 vandaan, die BX wapperde van links naar rechts over de snelweg. Toen ie de auto weer recht had stopte hij op de vluchtstrook. Waarschijnlijk om te bellen met de voorzitter van zijn clubske om zijn lidmaatschap met 500 jaar te verlengen.

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Ik denk dat 180 km rijwind ook op een punto behoorlijk aan kan komen.Andre schreef:Wat een gasten. Koop een punto evo en ga gewoon 120 rijden. Dan stoot je minder uit dan met je hippie kleding en sandalen een citroen BX of andere ouwe troep met 90 over de snelwegen te waggelen.
Kunnen jullie dat niet eens testen ofzo?

- RVV
smiley schreef:Ik denk dat 180 km rijwind ook op een punto behoorlijk aan kan komen.Andre schreef:Wat een gasten. Koop een punto evo en ga gewoon 120 rijden. Dan stoot je minder uit dan met je hippie kleding en sandalen een citroen BX of andere ouwe troep met 90 over de snelwegen te waggelen.
Je kunt ook gewoon aan mij vragen of ik Hielke wil bannen

-
Wat houdt je tegen? Dat het nog niet gebeurd is lijkt me al een schande op zich.RVV schreef:smiley schreef:Ik denk dat 180 km rijwind ook op een punto behoorlijk aan kan komen.Andre schreef:Wat een gasten. Koop een punto evo en ga gewoon 120 rijden. Dan stoot je minder uit dan met je hippie kleding en sandalen een citroen BX of andere ouwe troep met 90 over de snelwegen te waggelen.
Je kunt ook gewoon aan mij vragen of ik Hielke wil bannen![]()
![]()
- ///Joost
LOLAndre schreef:Wat een gasten. Koop een punto evo en ga gewoon 120 rijden. Dan stoot je minder uit dan met je hippie kleding en sandalen een citroen BX of andere ouwe troep met 90 over de snelwegen te waggelen.

QFT