http://www.clubvan90.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kansloos..

Tijd voor een Club van 190! Of 290 voor de CBRers.
LOL, inderdaad:steve smith schreef:Als die snelwegschutter(s) al die stickers nou eens als een roos zien en er op gaat mikken....
+1Dennis Cavallino schreef:Alle gekheid op een stokkie. Als het te druk is op de linkerbaan met allemaal gas-rem-gas-rem-gas-KLABAM-acties voor mijn neus, dan ga ik lekker relaxed rechts rijden met veel meer afstand voor en achter me. Maar ga nou niet opeens oproepen dat iedereen dat moet doen, dan werkt 't niet meer.![]()
![]()
Bij mij in 60km zones, veilig binnen de marges van Wet MulderM@rcel schreef:Die 90 is per persoon?
André van der Toorn schreef:Een zeer goed initiatief van deze mensen. Het geeft rust, je gaat zuiniger rijden en het zorgt voor een betere verkeersveiligheid! Hopelijk krijgt het initiatief meer aandacht in de media zodat men langzamer gaat rijden. Échte gangsters hebben geen haast!
Pas jij nou maar op binnen de bebouwde kom, de dochter van meneer Mulder is nog minderjarig! He's watching youTom schreef:Bij mij in 60km zones, veilig binnen de marges van Wet MulderM@rcel schreef:Die 90 is per persoon?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Alex, Bing [Bot], e30touring1990, Eric Z, Google [Bot], Mark 320iS, Semrush [Bot] en 2 gasten