Rechtuit slijt het allemaal niet zo hard hoor.
Even m'n uitlijnrapport erbij gepakt dat ik van Dick had gekregen: voor 2,2 achter zit wat verschil links en rechts maar gemiddeld 3 zeg maar

dat links en rechts verschil heeft elke coupe...komt door dat stomme diff lager wat alleen links aan de carros zit.Fabian schreef:Het komt vooral van het driften, rechterbochten op PB...de uiterste Binnenzijde van de rechterband, dat is puur door beweging van de band en het maximale doorspinnen
Rechtuit slijt het allemaal niet zo hard hoor.
Even m'n uitlijnrapport erbij gepakt dat ik van Dick had gekregen: voor 2,2 achter zit wat verschil links en rechts maar gemiddeld 3 zeg maar
is goed, zijn ze voor jou! Profiel volstaat nog wel hoor, buitenzijde 4mm, binnenzijde 3mm maar gecupt. Zijn Runflats.Knot schreef:Stuur mij aub even info over die RE050a... wellicht kan ik er nog een trucje mee als er nog profiel op zit!
Als wisselen nog lukt voor Papenburg en we de 1-serie meenemen dan neem ik ze mee. Anders spreken we wel iets anders afKnot schreef:Oke, graag, BVD.
3mm/4mm kan ik nog wel wat rondjes mee hoeken, laat maar weten als ik ze een keertje af kan halen of op papenburg over kan laden (en kleine donatie natuurlijk).
Goeie tip, even gemeten en ze zijn precies 25,5 cm van wang tot wang. De Falken vielen smaller uit dus. de GY "kloppen".Knot schreef: Welke van de 2 banden klopt dan eigenlijk als je de centimeter (of iets anders van die lengte) erbij pakt? Blijft vaag hoor.
niet alleen die FalkensMartijnGizmo schreef:Die Falken's vallen idd vrij smal, mijn 205's zijn ook eerder 195-200...
Ik verwijder liever een spoorverbreder dan dat ik schermen ga uitrollen ReneGTRene schreef:@Fabian, dat ie net wat aanloopt bij extreem sturen is niet zo mooi, je kan eventueel ook de wings/randen wat uitrollen bij iemand die dat goed kan, je hebt waarcshijnlijk maar heel iets nodig.
Ik heb dr iets teveel gezien waar niemand iets aan kon doen, maar er wel verzekeringstechnisch verantwoordelijk voor werd gehoudenKnot schreef:
Zou mij wel frustreren, kijken en niet een rondje doen, maar je bent iig wel verstandig bezig gezien die voorwaarden, doe ik je niet zo makkelijk na
Gebruikers op dit forum: Enrico, Martijn_bmw, maurizio en 4 gasten