Stootstrips E36 M3 Sedan
-
Jeroen K.
Stootstrips E36 M3 Sedan
Ik ben tijdens me race cursus afgelopen winter een deel van me stoot strips kwijt geraakt, heb nu dan ook nieuwe nodig. Heb al even op MP gekeken. maar kan ze nergens onder de lets say 60 euro vinden. Weet iemand een plek waar je het wel voor onder die prijs kan kopen? Ze hoeven niet nieuw te zijn. wel zwart!
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Re: Stootstrips E36 M3 Sedan
Kost nieuw een paar tientjes stuk, afhankelijk van welke je nodig hebt.
- Joy
Jeroen, behoudens 1 deurstrip (linksachter dacht ik) heb ik alle stootstrips nog liggen.
-
Jeroen K.
mmhmm, ik heb RA niet nodig, alles aan de linker kant is weg XD Rechterkant heb ik alles nog van liggen. voor bumper ook. mis alleen rechts en achterbumper
- Martin van der Zwaard
Klopt. Die zit op mijn autoJoy schreef:Jeroen, behoudens 1 deurstrip (linksachter dacht ik) heb ik alle stootstrips nog liggen.
- Tim N
Als er een RA strip over blijft heb ik daar wel interesse in.
Bij mij is er een hoekje af.
Bij mij is er een hoekje af.
- Joy
Ik heb alles nog, ik kan wel even voor je kijken en een fototje schieten of het wat voor je is ?
- Tim N
graag. Al denk ik dat je zonder foto ook wel eerlijk kunt bekijken of het deel voor als nieuw door kan gaan toch?
Hoor het wel, en met je prijsje of waar af te halen
Hoor het wel, en met je prijsje of waar af te halen
- Joy
Jeroen was net wat eerder met een PB dus hierbij de foto's, mocht het wat zijn dan heeft Jeroen eerste keus.
Even in de schuur gedoken en de strips afgestoft en even met een doek opgepoetst.
De stootlijsten van de portieren zijn allemaal nog in nette staat. Geen vouwen of krassen. Enige wat ik zelf zou vervangen is het M3 logo omdat de chromelaag van de letters aan het vervagen is. Verder alle klikkers er nog op. 2 stuks voorportier, 1 stuk rechtsachter. Linksachter is naar Martin gegaan.
De strips van de bumper zijn op de hoeken vrijwel allemaal gekrast. Dat is ook de reden dat ik ze heb vervangen. Deurstrips heb ik vervangen omdat ik logoloos wilde rond rijden. De strip van de achterbumper is er nog het beste aan toe. Maar deze onderdelen mogen wat mij betreft gratis bij de deurstrips.
Voor de hele bups, 30 euro. Verzenden is ook wel mogelijk.

Even in de schuur gedoken en de strips afgestoft en even met een doek opgepoetst.
De stootlijsten van de portieren zijn allemaal nog in nette staat. Geen vouwen of krassen. Enige wat ik zelf zou vervangen is het M3 logo omdat de chromelaag van de letters aan het vervagen is. Verder alle klikkers er nog op. 2 stuks voorportier, 1 stuk rechtsachter. Linksachter is naar Martin gegaan.
De strips van de bumper zijn op de hoeken vrijwel allemaal gekrast. Dat is ook de reden dat ik ze heb vervangen. Deurstrips heb ik vervangen omdat ik logoloos wilde rond rijden. De strip van de achterbumper is er nog het beste aan toe. Maar deze onderdelen mogen wat mij betreft gratis bij de deurstrips.
Voor de hele bups, 30 euro. Verzenden is ook wel mogelijk.
-
Jeroen K.
joy, helaas ik heb ook een LA nodig. de LV en LA en achterbumper zijn juist de belangrijkste.