Laatst mijn remschijven + blokken laten vervangen, tijdens het vervangen hiervan is het naar voren gekomen dat de linksvoor draagarm speling heeft (een mm oid, maar dat is schijnbaar al te veel).
Ik bestel mijn onderdelen altijd via mijnautoonderdelen.nl, als ik daar mijn kenteken invoer, krijg ik verschillende types te zien, namelijk:
MOOG | BM-WP-4738 - Draagarm voor links onder | EUR 113,95
MOOG | BM-TC-5164 - Draagarm voor links - Uitv.met sportchassis | EUR 140,84
DELPHI | TC1727 - Draagarm voor links onder - Uitv.excl.sportchassis | EUR 114,68
DELPHI | TC881 - Draagarm voor links onder | EUR 121,48
Welke moet ik nou hebben? Hoe weet ik of diegene met sportchassis moet hebben?
En wat moet ik nog meer bestellen behalve de draagarm zelf?
Er zijn ook nog eens tig verschillende draagarmlagers (moet deze ook vervangen worden)
Of draagarmlager bus?
Draagarm E46
-
- Auto: E92 325i
- GTRene
Re: Draagarm E46
lekker handig he
je kan onderdeel nummers op je auto uitzoeken maar soms lastig, of je kijkt op deze site, zoekt je auto type en bj e.d. en dan het onderdeel daar kun je kiezen uit jou type...en met dat nummer kun je dan met wat mazzel vergelijken welke je op jou site moet bestellen.
http://bmwfans.info/parts/catalog/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
daar staat dan bv ook een draagarm keuze waarbij staat vermeld>>

http://bmwfans.info/parts/catalog/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
daar staat dan bv ook een draagarm keuze waarbij staat vermeld>>
For vehicles with:
M Sports package II (S338A) = Yes
- daNpy
Ik denk eerder dat de draagarmbussen/lagers speling hebben dan de draagarm zelf 
Bij mij zijn ze ook slecht aan het worden, dus worden ze binnenkort vervangen (de achterste).

Bij mij zijn ze ook slecht aan het worden, dus worden ze binnenkort vervangen (de achterste).
-
- Auto: E92 325i
Mja, lastig achter te komen wat het precies is....daNpy schreef:Ik denk eerder dat de draagarmbussen/lagers speling hebben dan de draagarm zelf
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Heb je een coupe? Anders even een mailtje sturen naar bmw-kis@bmw.nl met je chassis nr dan krijg je de optielijst toegestuurd. Als daar optie S338 op staat heb je een M-tech onderstel met bijbehorende M-tech draagarmen. Anders heb je normale draagarmen. Draagarmen zijn hetzelfde bij een sportonderstel. Alleen M-tech onderstel heeft andere draagarmen.
- Martin van der Zwaard
Je mag mij ook even de laatste 7 van je chassisnummer sturen.
Kijk ik het even voor je na welke je moet hebben.
Zo sowieso voor de Moog gaan. Dat is wel goed spul.
Kijk ik het even voor je na welke je moet hebben.
Zo sowieso voor de Moog gaan. Dat is wel goed spul.