kras "ontvangen"..

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
david

kras "ontvangen"..

Bericht door david » 05 mar 2007, 10:10

g#dverd*mme :evil:
pak ik zondag morgen de auto, heeft er een halve zool even een flinke kras over de motorkap getrokken. en een beste...Zoals de erop ligt is het ook niet even van een tasje die er langs glijd, maar echt iets scherps met opzet.
Oei oei wat was ik woest. Dit is al dezoveelste keer dat ik het alweer niet zie gebeuren (want ik wil het o zo graag een keer live meemaken....
:wink: ) Er heeft al een keer iemand mijn voorbumber geschampt, en ook al iemand mijn achtebumper "gekust"...
Ik de hele zondag flink lopen poetsen op die kras om hem er wat uit te krijgen, maar het hele diepe krijg je gewoon niet weg.
Denk dat ik nu de kap laat overspuiten (er zat ook nml al flink wat steenslag op) samen met voor en achterbumper. is ie gelijk weer helemaal strak.
Ook al rij je jaren zonder een putje of krasje op te lopen----zijn er altijd van die klojo's die het voor je verpesten
(en ik snap ook wel dat er dat er ergere dingen zijn dan krassen in auto's etc.. maar het is en blijft gewoon k#t )

Ik zal vanmiddag eens vragen wat het spuitwerk zal gaan doen..

Henk Jan

Bericht door Henk Jan » 05 mar 2007, 10:24

Zulke 'geintjes' maken mij nou echt pissed.

Bij mij hebben ze laatst op een onbewaakt moment mijn zij-knipperlichten kapot geslagen. Was ik ook goed ziek van. :evil:

Succes met de 'emotionele' schade. :wink:

Erik K.

Bericht door Erik K. » 05 mar 2007, 10:32

Blijven altijd van die etters rondlopen. Romo heeft het een aantal weken geleden ook mee gemaakt geloof ik :evil:
Laatst gewijzigd door Erik K. op 05 mar 2007, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Tom

Bericht door Tom » 05 mar 2007, 10:51

Klote zeg :(

Andre

Bericht door Andre » 05 mar 2007, 11:01

Blijf vooral dikke auto s kopen die je dagelijks rijdt.

Doe net als nandor. 1 hobby auto en 1 afgeragde kut bak waar ze evt over het dak kunnen lopen.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 05 mar 2007, 11:12

Nou ik heb de motor kap net laten spuiten, ook zo`n eikel die het niet kon laten...........................succes ermee..........................

Eric-328

Bericht door Eric-328 » 05 mar 2007, 11:13

Kennis van mij heeft ook iets grappigs meegemaakt met zijn gloednieuwe Z4M coupe. Rijdt het s'chtends naar zijn werk. Stapt uit, kijkt even achterom (blijft een mooie auto :lol: ) en ziet iets aan het dak. Loopt terug en constateerd dat er iemand op het dak van zijn auto heeft gestaan. Allemaal deuken. :evil:
Als je zo iemand toch te pakken zou krijgen....

david

Bericht door david » 05 mar 2007, 11:14

andre, dat is het m juist. Ik rijd er niet dagelijks in. Ben er voorzichtig mee, staat op oprit of in garage. Daarbuiten heb ik nog 2 oude barrels en een fiets.
het is gewoon de klote mentaliteit van sommige lui. Het doet me ook beseffen dat je hier al helemaal geen exoot van een auto kan parkeren (opzichtig ala porsche of m3)
Mijn buren weten niet anders of mijn audi is 10 jaar oud en heeft een diesel motor :wink:
Terwijl ze zelf in een Hyundai sportauto rijden :lol: (en om de 2 jaar zeker een nieuwe moeten hebben..)

Erik K.

Bericht door Erik K. » 05 mar 2007, 11:16

Wordt echt tijd om 380V op de auto te zetten :evil:

Henk Jan

Bericht door Henk Jan » 05 mar 2007, 11:16

Andre schreef:Blijf vooral dikke auto s kopen die je dagelijks rijdt.

Doe net als nandor. 1 hobby auto en 1 afgeragde kut bak waar ze evt over het dak kunnen lopen.
Precies. De weg van de minste weerstand kiezen. :? :wink:

Overigens gebruik ik de EVO ook niet dagelijks. Het kan je altijd en overal overkomen in een onbewaakt moment.

René130i

Bericht door René130i » 05 mar 2007, 11:18

Andre schreef:Blijf vooral dikke auto s kopen die je dagelijks rijdt.

Mwaa, kan toch bij elke auto gebeuren?

volvoc30

Bericht door volvoc30 » 05 mar 2007, 11:22

In Nederland gunnen mensen je het bezit van een mooie auto niet. Het liefst zien ze je naar de klote gaan. In de meeste andere landen mag je pronken met je succes, en vooral met je auto. Maar in Nederland worden er meteen krassen en deuken in gemaakt. Ik woon heb zelf 15 jaar in Belgie gewoont en daar vinden mensen het cool als je in een porsche of dikke 7 rijdt, hier in Nederland ben je meteen een patser en heb je die auto verdient aan " vuile zaakjes". Best wel rare mentaliteit dus.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 05 mar 2007, 11:29

volvoc30 schreef:In Nederland gunnen mensen je het bezit van een mooie auto niet. Het liefst zien ze je naar de klote gaan. In de meeste andere landen mag je pronken met je succes, en vooral met je auto. Maar in Nederland worden er meteen krassen en deuken in gemaakt. Ik woon heb zelf 15 jaar in Belgie gewoont en daar vinden mensen het cool als je in een porsche of dikke 7 rijdt, hier in Nederland ben je meteen een patser en heb je die auto verdient aan " vuile zaakjes". Best wel rare mentaliteit dus.
NL sucks...............................alles wat boven het maaiveld uitsteekt enz....................en van die paar die der boven uit steken, daar moeten we het nu net van hebben...........................................

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 05 mar 2007, 11:36

volvoc30 schreef:In Nederland gunnen mensen je het bezit van een mooie auto niet. Het liefst zien ze je naar de klote gaan. In de meeste andere landen mag je pronken met je succes, en vooral met je auto. Maar in Nederland worden er meteen krassen en deuken in gemaakt. Ik woon heb zelf 15 jaar in Belgie gewoont en daar vinden mensen het cool als je in een porsche of dikke 7 rijdt, hier in Nederland ben je meteen een patser en heb je die auto verdient aan " vuile zaakjes". Best wel rare mentaliteit dus.
Mee eens. Dit sucks David. Wat Nandor doet en Andre zegt:Inderdaad, maar ik laat me niet door 'n stelletje rukkers 't veld uit slaan. We houden hier van leuke auto's. Als dat niet meer kan...

Maar het is wel 'de waarheid' inderdaad.

Andere hobby?

(Maar 't gebeurt ook met normalere auto's die worden ook gemolesteerd)

Andre

Bericht door Andre » 05 mar 2007, 11:36

Ze bekrassen je knappe auto in nederland
Ze staan als gekken te flitsen in nederland

Wat heb je een geluk in nederland als je liefhebber van auto s en auto rijden bent.

Robin

Bericht door Robin » 05 mar 2007, 11:38

Nou gebeurt dat soort molestaties ook bijv in de USA etc. wel. Maar ik heb 't ideee,met dit kleine dichtbevolkte landje relatief meer.

:?:

Andre

Bericht door Andre » 05 mar 2007, 11:42

Robin jij zou voor de gein eens 2 weken met een huur GT3 hier moeten rijden.

Zit ie A vol met deuken B Leeuwarden afd gastapo draait overuren met het uitdraaien van Acceptgiros C je verkoopt nog niet eens batterij meer.

Welkom in nederland.

Robin

Bericht door Robin » 05 mar 2007, 11:45

Andre schreef:Robin jij zou voor de gein eens 2 weken met een huur GT3 hier moeten rijden.

Zit ie A vol met deuken B Leeuwarden afd gastapo draait overuren met het uitdraaien van Acceptgiros C je verkoopt nog niet eens batterij meer.

Welkom in nederland.
Ach, we huren 'm op Hylke z'n naam. Ken 't skeele. :P

david

Bericht door david » 05 mar 2007, 11:56

hahhaha, ach jongens, gelukkig brengen jullie me weer aan het glimlachen :wink:
maar idd. Heb jullie verhalen vaak moeten aanhoren, maar ik had er nooit last van. misschien omdat mijn auto niet opvalt, en omdat ik hem altijd zo neerzet dat niemand erbij kan. Tja en die kras die er op een pakeerplaats wordt ingereden---tja kan gebeuren moet je maar denken (zou ik het zelf doen zou ik notitie achtelaten...serieus, weet nml dat het eenvoudig is op te lossen)

en nu hebben we het over auto's---- er worden ook willekeurige mensen slachtoffer van geweld :shock:
idd, raar land, maar maar t schijnt er hast bij te horen

Hielke

Bericht door Hielke » 05 mar 2007, 11:59

Dit is zo Freudiaans als het maar kan he.

Geforceerd het bezit van die auto onderuit halen. Jullie zijn zo ontzettend aan zo'n ding toe, het wordt gewoon pijnlijk :lol:

Ik weet het goed gemaakt. Hij kan hier wel in de garage geparkeerd worden, heb je geen last van krassenmakers. Ook wil ik 'm geregeld uitlaten om stofophoping in de uitlaat te voorkomen. Ik kan me zo nog een hele rits ritjes indenken die ik er (omwille van het juiste onderhoud van de auto, dat begrijpen jullie natuurlijk wel) mee zou kunnen maken :P

Harrie

Bericht door Harrie » 05 mar 2007, 15:56

Eric-328 schreef:Kennis van mij heeft ook iets grappigs meegemaakt met zijn gloednieuwe Z4M coupe. Rijdt het s'chtends naar zijn werk. Stapt uit, kijkt even achterom (blijft een mooie auto :lol: ) en ziet iets aan het dak. Loopt terug en constateerd dat er iemand op het dak van zijn auto heeft gestaan. Allemaal deuken. :evil:
Als het dan ook nog eens gelijkmatig was gebeurd had ie mooi een echte Z4M ZAGATO :lol:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 05 mar 2007, 16:16

Harrie schreef:
Eric-328 schreef:Kennis van mij heeft ook iets grappigs meegemaakt met zijn gloednieuwe Z4M coupe. Rijdt het s'chtends naar zijn werk. Stapt uit, kijkt even achterom (blijft een mooie auto :lol: ) en ziet iets aan het dak. Loopt terug en constateerd dat er iemand op het dak van zijn auto heeft gestaan. Allemaal deuken. :evil:
Als het dan ook nog eens gelijkmatig was gebeurd had ie mooi een echte Z4M ZAGATO :lol:
ik vind een z4 van een paar voetstappen op het dak wel opknappen.
Is nog gratis ook.
Altijd zeuren die hollanders :wink:

Grtz,Hans

Rebel

Bericht door Rebel » 05 mar 2007, 18:43

Gewoon verhuizen naar het bourgondische zuiden. Mensen zijn hier met hele andere dingen bezig als met de auto van de buurman. :wink:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 05 mar 2007, 19:05

Ja,de vrouw van de buurman :lol:

Grtz,Hans :wink:

Rebel

Bericht door Rebel » 05 mar 2007, 19:16

Touche' Hans

Plaats reactie