Nee Perry, ik hoef 'm niet te spreken, ik wil graag dat ie zijn drift en powerslide ervaringen icm de ingrijpende stumperhulpen (eerste keer dat ik die combinatie heb gezien) hier met de DF lezers deelt.Snipe schreef:Dan horen we het wel als je hem gesproken hebt.
Mercedes SLK mk3 & AMG SLK 55
- Hielke
Re: Mercedes SLK mk3 & AMG SLK 55
- Snipe
Ah. Je bedoelt eigenlijk meer: "Ik eis opheldering dus nu moet DF stante pede gaan regelen dat ik de uitleg krijg waar ik recht op heb, en liefst nog een weekje een SLK voor de deur om het te verifiëren."
Grappig.
Grappig.
- dvh
Hielke schreef:Nee Perry, ik hoef 'm niet te spreken, ik wil graag dat ie zijn drift en powerslide ervaringen icm de ingrijpende stumperhulpen (eerste keer dat ik die combinatie heb gezien) hier met de DF lezers deelt.Snipe schreef:Dan horen we het wel als je hem gesproken hebt.
lol !
Alles naar wens meneer directeur ? Kopje koffie erbij ?
- JP
Ja Perry, wat is daar nou teveel gevraagd?Snipe schreef:Ah. Je bedoelt eigenlijk meer: "Ik eis opheldering dus nu moet DF stante pede gaan regelen dat ik de uitleg krijg waar ik recht op heb, en liefst nog een weekje een SLK voor de deur om het te verifiëren."
Grappig.

And on that bombshell....., roggel meteen ff een weekje 1M
- RVV
http://www.driving-fun.com/forum/member ... ile&u=5593" onclick="window.open(this.href);return false;Hielke schreef:Nee Perry, ik hoef 'm niet te spreken, ik wil graag dat ie zijn drift en powerslide ervaringen icm de ingrijpende stumperhulpen (eerste keer dat ik die combinatie heb gezien) hier met de DF lezers deelt.Snipe schreef:Dan horen we het wel als je hem gesproken hebt.
Even een PB sturen.
- Hielke
Joh, relax en luister. Ik eis helemaal niks. Als jij bij jouw end van het verhaal wilt blijven staan terwijl die auto op de video dwars over het circuit wordt gejaagd, klaar. Ik ben waarschijnlijk ook de enige op DF die deze totale tegenstrijdigheid vreemd vindt. Of ik ben de een van de weinigen die de tests nog serieus probeert te nemenSnipe schreef:Ah. Je bedoelt eigenlijk meer: "Ik eis opheldering dus nu moet DF stante pede gaan regelen dat ik de uitleg krijg waar ik recht op heb, en liefst nog een weekje een SLK voor de deur om het te verifiëren."
Grappig.

Het is verder wel goed, ik laat het thema rusten.
- Macboy
Zo betweterig als Hielke wel eens kan zijn heeft ie hier toch wel een beetje een punt lijkt mij. De drifts zien er gaaf uit en dat voor een niet-AMG ! En de vraag of Kevin iets wil posten is toch niet zo bijzonder vreemd ?
- Sperdy
JP, wat bedoel je precies? Of is het precies wat je bedoelt? Wat heeft dit met DF te maken?JP schreef:...de gemiddelde kapper zal moeite hebben 'm uit de slip te krijgen...
- GTRene
die krijgen ze vast wel uit de slip

- JP
Hoe jij het interpreteert, is aan jou. Ik bedoel; stel je kappende vriendin zet per ongeluk de ESP uit, en geeft met de hoge hakjes teveel gas in een bocht. Hoe haalt zij hem uit de slip?FerdiACS1 schreef:JP, wat bedoel je precies? Of is het precies wat je bedoelt? Wat heeft dit met DF te maken?JP schreef:...de gemiddelde kapper zal moeite hebben 'm uit de slip te krijgen...
Misschien daarom dat uit niet helemaal uit is.