BMW 1 Serie M Coupé
- Fedmas
- Auto: G21 330e
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Later wil ik een M. Gewoon, omdat het kan. En dan wordt het waarschijnlijk DEES

-
Andre
Verf jij dat maar een keer met een kwastje oranje:) Ik vindt dat ///M blauw wel prima. Maar een alcantara stuur is gewoon een must have.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Als ik er met mijn kwast langs ga geen is het geen blauw meer idd.......Andre schreef:Verf jij dat maar een keer met een kwastje oranje:) Ik vindt dat ///M blauw wel prima.
Nogmaals, is dat stuur plat aan de onderzijde? Kost dat?
-
Andre
Beetje gebogen wel wat afgevlakt. Ziet er mega uit romo gewoon bestellen. 
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Als ik wat doe dan alles in een keer; witte LED angel eyes, verlaging Eibach Pro Kit, spacers (onder voorbehoud), stuurtje met oranje ring.....
Al iets van Eibach vernomen?
Al iets van Eibach vernomen?
- romo
Je had hem al gezien Andre op Bimmerpost, voor de goede orde ook hier maar even;

Nadeel lijkt me dat het te stroef is en niet goed wil glijden , dat het eerder vies wordt.............iemand daar ervaring mee, of moet je dan met handschoenen gaan rijden?.....
Nadeel lijkt me dat het te stroef is en niet goed wil glijden , dat het eerder vies wordt.............iemand daar ervaring mee, of moet je dan met handschoenen gaan rijden?.....
-
Andre
Nee man:) Je moet alleen macboy niet met ze vette pafferige handen laten sturen dan blijft er niks van dat alcantara over.

- GTRene
hadden we deze tunert al?

http://supertunes.info/category/bmw-1-series/" onclick="window.open(this.href);return false;
daar staan ook die/wat andere tunersThe long wait endured for the release of the 1-Series M Coupe was far too much to bear, but the array of tuning packages released shortly thereafter have lead to a case of amnesia towards BMW’s procrastination. No matter how grandiose the sports coupe was at inception, tuning companies are always game to raise the bar. One such company is APP Europe. The German tuner has updated both the exterior and the interior of the 1-Series M Coupe, as well as provided an extra 70 HP to satiate our rubber burning desires.
The BMW’s 340 HP twin-turbocharged 3.0-liter inline-six engine was given the added boost with larger intercoolers and a lightweight titanium exhaust system with a new muffler inlet pipe, Metallkats with larger diameter. These features bring the output up to 410 HP. The added snarl gets tamed using a new braking system with 6 piston calipers on the front axle and 4 piston calipers on the rear axle. Weight reduction and traction are added with ATS super light wheel rims and a set of P Zero tires by Pirelli.
The look of the car is altered with a cool white exterior paint job combined with black and orange stripes. THe interio is also modified with the use of lightweight seats covered in BMW-Performance artificial leather and a BMW-Performance steering wheel with display.
The full conversion is priced out at €14,000 or about $20,000 at the current exchange rates.
http://supertunes.info/category/bmw-1-series/" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
wat meer van die APP

http://www.autoevolution.com/news/app-b ... 38354.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoevolution.com/news/app-b ... 38354.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Macboy
Vet stuur Andre
Romo even wachten tot je leer wat slijtage vertoont. Dan alcantara erin. It doesn't get any better than that !
Romo even wachten tot je leer wat slijtage vertoont. Dan alcantara erin. It doesn't get any better than that !
- romo
Als ik Andre moet geloven is een ritje met jouw handen aan het stuur voldoende om het stuur per direct te vervangen........
Anyway, ik heb een mailtje verstuurd naar het Duitse bedrijf die dat oranje stuurtje levert.
Omdat sommigen nooit tevreden zijn; Breyton 20" Gun Metal (kleur vind ik SKITTEREND)

Anyway, ik heb een mailtje verstuurd naar het Duitse bedrijf die dat oranje stuurtje levert.
Omdat sommigen nooit tevreden zijn; Breyton 20" Gun Metal (kleur vind ik SKITTEREND)
- Peric
Vind 't net effe teveel velg en te weinig band.
De 19' BBS is gewoon dé velg voor deze auto.
Laat ze dan gewoon spuiten Romo.
- GTRene
hoe heten die originele velgen van de BMW 1M eigenlijk helemaal... BBS .....
- Macboy
- Downforce Hans
+10.........ik zie niet eens een bandPeric schreef:Vind 't net effe teveel velg en te weinig band.
- GTRene
JC zou zeggen, wheels with sprayed on rubber 
- romo
Even misverstand uit de weg;
Die velgvorm noch de grootte is mijn ding, gaat nergens over.......de kleur wel, maar dan onder een witte of oranje kar, op zwart vind ik het niets.......daar is het origineel het beste...
///M logo op caliper kan nog........
Die velgvorm noch de grootte is mijn ding, gaat nergens over.......de kleur wel, maar dan onder een witte of oranje kar, op zwart vind ik het niets.......daar is het origineel het beste...
///M logo op caliper kan nog........
-
Jussi
Niemand van de DF boys die ziet dat zijn band verkeerd om ligt?
p.s. Ik vind ze ook te groot.
p.s. Ik vind ze ook te groot.
- romo
Lees ik dit net op Bimmerpost...........WTF
Een automonteur gaat even knallen met een reeds verkochte 1M, stoelen nog in het plastic, BMW embleem in het stuur idem en maakt daar ook nog een youtube-je van............intussen FIRED.........
http://www.leftlanenews.com/bmw-dealer- ... video.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=R9vZI8yz ... r_embedded[/youtube]
Een automonteur gaat even knallen met een reeds verkochte 1M, stoelen nog in het plastic, BMW embleem in het stuur idem en maakt daar ook nog een youtube-je van............intussen FIRED.........
http://www.leftlanenews.com/bmw-dealer- ... video.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=R9vZI8yz ... r_embedded[/youtube]
- Joop
Los van of het een BMW is; 't Zal je auto maar wezen of worden...
- romo
Joop schreef:Los van of het een BMW is; 't Zal je auto maar wezen of worden...
Zo bedoel ik het ook idd..............
- JP
Zo 'rollen' ze op de fabriek ook van de band naar de parkeerplaats...Daar moet je bij de aflevering niet bij stilstaan.
- GTRene
das ook het probleem vaak, je kan vele mensen gewoon niet echt vertrouwen als je er niet bij bent, zelfs al ben je er soms bij dan nog...je moet het erbij in calculeren helaas, doch als je erachter komt wel wat van zeggen natuurlijk.
Je hoort ook vaak genoeg dat soort zaken van poetsbedrijven of garage's waar die jongelui dan de auto moeten wassen of bij spuiterijen...zo hebben ze de kans om in zoiets te rijden, soms gaat het ook mis...en goed mis.
Je hoort ook vaak genoeg dat soort zaken van poetsbedrijven of garage's waar die jongelui dan de auto moeten wassen of bij spuiterijen...zo hebben ze de kans om in zoiets te rijden, soms gaat het ook mis...en goed mis.
- RVV
Wat een gelul zeg. Dat ding is toch niet van suikergoed ofzo???? Oohhhss en Aaahss hiero op het forum als een 1M al driftend door de mangel wordt getrokken en als een monteur ff het gas intrapt is het boehoe

- Knot
Bullshit van jou Rico.. ding is niet ingereden en waarschijnlijk nog koud ook..... Mensen moeten gvd normaal doen met andersmans spullen als ze er geen vrijbode voor hebben!
Ongeveer in de klasse als iemand je dochter van net 16 naar een feestje zou brengen en voorzichtig zou rijden, op de hoek van de straat al stopt om haar even zonder aankondiging te kleren uit te scheuren en bruut te verkrachten en daar nog commentaar op geven ook dat het een kutwijf is wat niet meewerkt!
Ze gaat er niet meteen dood van maar echt lekker vind ze het ook niet!
Voor de beeldvorming, Rico maakte ooit de vergelijking dat mensen hun auto aan niemand uitlenen maar wel hun kinderen bij diverse klasgenootjes een middagje laten spelen.
Ongeveer in de klasse als iemand je dochter van net 16 naar een feestje zou brengen en voorzichtig zou rijden, op de hoek van de straat al stopt om haar even zonder aankondiging te kleren uit te scheuren en bruut te verkrachten en daar nog commentaar op geven ook dat het een kutwijf is wat niet meewerkt!
Ze gaat er niet meteen dood van maar echt lekker vind ze het ook niet!
Voor de beeldvorming, Rico maakte ooit de vergelijking dat mensen hun auto aan niemand uitlenen maar wel hun kinderen bij diverse klasgenootjes een middagje laten spelen.
Laatst gewijzigd door Knot op 04 sep 2011, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.