100 ronden van Berghem woensdag 9 juni 2010
- ///Martin
Re: 100 ronden van Berghem woensdag 9 juni 2010
Aantal deelnemende teams dan om te beginnen 

- Mathieu
-
Ik heb net birel rotax max gekocht ca. 30pk Vandaag even gereden op Eefde.
Wel gaaf hoor. Was voor mij even terug in de tijd.
Het karten blijft gewoon heel leuk.
Wel gaaf hoor. Was voor mij even terug in de tijd.
Het karten blijft gewoon heel leuk.
- Downforce Hans
Nou Mathieu vertel eens, heb je nog een beetje kunnen slapen na de VERNEDERING van gisteren......... 

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Voorlopig kon JIJ ons niet bijhouden ouwe..
Het is dat Thieu de verkeerde kart had bij de kwalificatie anders.............
Was super gezellig! Ron en ik hebben nog een prijs gewonnen!

- Mathieu
Nee, Hans, we pakken ons verlies met opgeheven hoofd. Geen excuses.
@André, karten is absoluut een hele leuke bezigheid. Gisteren deden ook wat collega coureurs van je mee met de 100 ronden van Berghem.

@André, karten is absoluut een hele leuke bezigheid. Gisteren deden ook wat collega coureurs van je mee met de 100 ronden van Berghem.
- Downforce Hans
Tuurlijk, het was weer een verkeerde kart...............Hans R schreef:Voorlopig kon JIJ ons niet bijhouden ouwe..Het is dat Thieu de verkeerde kart had bij de kwalificatie anders.............
![]()

- Aerschtuner
Mathieu schreef:Nogal wat DF'ers de 31e in Berghem.
De 'bekende' Aerschtuner heeft zich met het Ciber team ingeschreven![]()
- Aerschtuner
Was erg gezellig. Leuk evenement met goede rijders imho, Gezellig staan ouwehoeren en genoten dat Thieu allerlei smoezen moest bedenken om zijn vernedering te verhullen.

- Downforce Hans
Zo te zien stond hij voor de race al te janken............
Hij voelde het kennelijk al aankomen toen het goed voorbereide team onder leiding van Ben (Boooh)zich op de kartbaan aankondigde.
Maar er was geen weg terug meer en zelfs het ritselen van een andere(snellere) kart mocht niet baten.
Hij zal ook wel slecht geslapen hebben.........
Hij voelde het kennelijk al aankomen toen het goed voorbereide team onder leiding van Ben (Boooh)zich op de kartbaan aankondigde.
Maar er was geen weg terug meer en zelfs het ritselen van een andere(snellere) kart mocht niet baten.
Hij zal ook wel slecht geslapen hebben.........

- Mathieu

Bij de weg Aerschtuner, ik hoorde dat je vandaag weer was wezen voetballen??
Je kon toch niet meedoen vanwege je knieblessure

- Aerschtuner
huh? Ik voetbal niet meer... 

- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Was erg gezellig heren, leuk om kennis te maken met een paar forum members (en niet members meen ik). Er werden diverse kleine "oorlogen" gevoerd, op én naast de baan, was wel grappig om dat als redelijk neutrale toeschouwer (en teammanager, privé chauffeur en bewaker van persoonlijke bezittingen) mee te beleven
...
Leuk concept die 100 ronden, even de conditie op peil brengen om een volgende keer wellicht
deel te nemen in plaats van te managen
...
Ben

Leuk concept die 100 ronden, even de conditie op peil brengen om een volgende keer wellicht

Ben
- Mathieu
Ben, je bent al 'zoooooooo' veel anders dan Hanz.
Dus de volgende keer ben je meer dan welkom om deel te nemen in welk team dan ook
En het geluk van Hanz was de voormalig wereldkampioen in z'n team.
Want waar ik me aan irriteer is de vreugde van Hanz.
Zo'n beetje hetzelfde als de bankzitters die om het hardst staan te juichen als het team de beker hebben gewonnen. Ik bedoel hoeveel ronden heeft hij nu werkelijk gereden?
Even denken. Eén rondje met naar buiten rijden. Twee op snelheid, toen deden z'n handen zeer en liep z'n bloeddruk op en toen begon hij driftig te zwaaien dat het welletjes was en gewisseld diende te worden.
Dus al met al een rondje of vier

Dus de volgende keer ben je meer dan welkom om deel te nemen in welk team dan ook

Zo'n beetje hetzelfde als de bankzitters die om het hardst staan te juichen als het team de beker hebben gewonnen. Ik bedoel hoeveel ronden heeft hij nu werkelijk gereden?
Even denken. Eén rondje met naar buiten rijden. Twee op snelheid, toen deden z'n handen zeer en liep z'n bloeddruk op en toen begon hij driftig te zwaaien dat het welletjes was en gewisseld diende te worden.
Dus al met al een rondje of vier

- Downforce Hans
Gooi je frustraties er maar uit, het maakt mij niet uit..........als jij je daardoor beter gaat voelen, Prima.Mathieu schreef:Ben, je bent al 'zoooooooo' veel anders dan Hanz.
Dus de volgende keer ben je meer dan welkom om deel te nemen in welk team dan ook![]()
Dus al met al een rondje of vier![]()
![]()

- Aerschtuner
Mij beviel die managers-rol eigenlijk wel, maar de volgende keer ga ik ook rijden denk ik. Dan maken we twee CIBER teams als het aan mij ligt. Eentje recreatief genaamd Team FAIL (met mij onder andere) en een competitief team (hetzelfde dat Thieu nu verslagen heeft).Booooh schreef:Was erg gezellig heren, leuk om kennis te maken met een paar forum members (en niet members meen ik). Er werden diverse kleine "oorlogen" gevoerd, op én naast de baan, was wel grappig om dat als redelijk neutrale toeschouwer (en teammanager, privé chauffeur en bewaker van persoonlijke bezittingen) mee te beleven...
Leuk concept die 100 ronden, even de conditie op peil brengen om een volgende keer wellichtdeel te nemen in plaats van te managen
...
Ben
- Mathieu
Tuurlijk, ook hier geldt dat jullie 1, lees één, echte snelle rijder hadden. De rest was bedenkelijk niveau 

- JP
LOL @ duo Hanz en Mathieu

- Downforce Hans
Volgens mij is team "FAIL" al bezet, was dat immers niet het team waar Mathieu in zat?Aerschtuner schreef:Mij beviel die managers-rol eigenlijk wel, maar de volgende keer ga ik ook rijden denk ik. Dan maken we twee CIBER teams als het aan mij ligt. Eentje recreatief genaamd Team FAIL (met mij onder andere) en een competitief team (hetzelfde dat Thieu nu verslagen heeft).Booooh schreef:Was erg gezellig heren, leuk om kennis te maken met een paar forum members (en niet members meen ik). Er werden diverse kleine "oorlogen" gevoerd, op én naast de baan, was wel grappig om dat als redelijk neutrale toeschouwer (en teammanager, privé chauffeur en bewaker van persoonlijke bezittingen) mee te beleven...
Leuk concept die 100 ronden, even de conditie op peil brengen om een volgende keer wellichtdeel te nemen in plaats van te managen
...
Ben

- Downforce Hans
1
Laatst gewijzigd door Downforce Hans op 02 sep 2011, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Downforce Hans
+1=2 

Laatst gewijzigd door Downforce Hans op 02 sep 2011, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Downforce Hans
-
Middag heren,
Na een poos autoloos meelezen toch maar eens aangemeld naar aanleiding van dit topic..
28 September doe ik met 3 collega's mee aan de laatste editie van de 100 ronden dit jaar.
Vooralsnog lijkt de lijst (http://www.kartbaanberghem.nl/default.a ... index.html) gevuld te zijn met bedrijfsfeestjes, 10 teams Balast Nedam, 4 teams Rabobank en 9 teams van DEF uit Hulshorst wat dat ook mag zijn...
Doet er verder nog iemand van hier mee om het wat interessanter te maken?
Wij, als onervaren buitenkarters, hopen trouwens op een lekker regenbuitje voor wat 6,5 pk sidewaysaction
Na een poos autoloos meelezen toch maar eens aangemeld naar aanleiding van dit topic..
28 September doe ik met 3 collega's mee aan de laatste editie van de 100 ronden dit jaar.
Vooralsnog lijkt de lijst (http://www.kartbaanberghem.nl/default.a ... index.html) gevuld te zijn met bedrijfsfeestjes, 10 teams Balast Nedam, 4 teams Rabobank en 9 teams van DEF uit Hulshorst wat dat ook mag zijn...
Doet er verder nog iemand van hier mee om het wat interessanter te maken?
Wij, als onervaren buitenkarters, hopen trouwens op een lekker regenbuitje voor wat 6,5 pk sidewaysaction
- Downforce Hans
Ik ben bang dat Mathieu nu niet meer durft................
-
Niet zo kort door de bocht Hans, er zijn vast teams waar 'meedoen' écht minstens zo belangrijk is als 'winnen'Downforce Hans schreef:Ik ben bang dat Mathieu nu niet meer durft................