Na wat rondzoeken op de Belgische tweedehandsmarkt een nette 328i van 1999 hier in de buurt gevonden. Zag er allemaal wel eerlijk uit en vooral de Poolse verkoper boezemde veel vertrouwen in

Inruilertje van de lokale BMW dealer, volledige onderhoudshistorie, reed netjes, prijs scherp dus why the hell not?
Zoals het een techneut beaamd gaat ie gelijk op de schop.
Heb nog een setje 18" liggen icm goede merkbanden en een setje H&R veren om het zwaartepunt wat te doen zakken.
Maar, er MOET een sper onder! Zoek er toch wat haakse quality time mee te beleven. Oplossingen die ik al heb gevonden zijn M3 achteras incl sper ombouwen maar dan zit je met dat achterlijke variabele gedoe. Drexler vindt ik wat aan de prijzige kant dus blijft een quaife klok als enige oplossing over?
Volgende item wat aan de haak gaat is de remmerij. Op mijn 728i had ik leuke 2 pots remmen, zou ik dat niet passend kunnen krijgen op een e46? Ben niet van plan om nieren te verkopen voor BBK's, zou het graag een beetje budgetvriendelijk willen houden. Iemand idëeen?
Heb een optie op een setje powerflex bushings, goed idee voor een e46 limo?
Nog iemand idëeen om performance wise verbeteringen aan te brengen voor een redelijke prijs, M50b25 inlaat is geen optie op een M52Tü blijkbaar...
Niet echt de moeite om de pagina hier vol te spammen met foto's denk ik, orientblauwe E46 limo opa edition met lichtgrijze sportzetels(hooray 4 jeans

Ik kijk er iig naar uit om m'n kop nog eens te laten zien op de DF circuitdagen en gebakken lucht te delen met oude bekenden. Eens petrolhead altijd petrolhead I guess.
Groeten, en alvast bedankt voor tips & tricks heren!