http://www.skoften.net/index/video/goed ... dje_iemand" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie gaat zijn kind ook zo opvoeden ??? :drieling:
Je bent nogal naief om te denken dat die alleen in Amerika wonen........Martin van der Zwaard schreef:Echt hoor. Was een idioten wonen er toch in Amerika.
Jij zegt " wat een idioten wonen er in Amerika".Martin van der Zwaard schreef:Zeg ik dat dan??
Vind het nogal knap dat jij hieruit kan opmaken dat ik zeg dat ze alleen in Amerika wonen.
Ik zie het probleem niet Hans. Maar goed...zoals jij wilt.Downforce Hans schreef:Jij zegt " wat een idioten wonen er in Amerika".
Zeg dan "wat een idioten wonen er toch op deze aarde"
Jij doet nou net overkomen of dat alleen in de states voorkomt..............
Waar was het laatst ook al weer in het Noorden van Europa, zo'n gek die opstaat. Laten we hier in het westen met een vingertje naar het westen wijzen voordat we weer eens over de grens gaan kijken, waar we uiteindelijk liever niks te zoeken hebben behalve te zeiken!Robin schreef:Tja toch liever 'n tripje naar Manhattan dan just hangin'around in Iran
of liever chillen in Miami dan stoned in Somalia
Kortom wat Hans bedoelt, denk ik. Dan is dat adhd redneck ventje de beroerdste niet.
Geloof.Machtig!
Daarom koop je geen nieuwe BMW meer, want die kleine jonge wil je niet laten bukkenRVV schreef:Kinderen en in het bijzonder jongentjes doen vanaf hun 2e in alles hun vader na. Ik lig bijna elke dag dubbel van het 1 op 1 kopieer gedrag van Ricardo <----- .Als ik ergens loop en doe achteloos mijn handen op de rug dan doet hij dat ook. Slechts 1 voorbeeld maar dat gaat de hele dag zo door, met als resultaat veel hilarische momenten.
Dit jochie doet gewoon als een aapje exact zijn vader na. Dat heeft nu nog helemaal niets met het geloof of indoctrinatie te maken jochie heeft geen idee waar hij het over heeft maar hij vind het leuk en omdat papa het leuk vind doet hij nog beter zijn best.
True to some extent.........ErikMartijn schreef: [...] Atheïsme wordt daar ook minder snel geaccepteerd dan hier, dus enige kritiek jegens de VS is wel terecht op dat gebied...... Kijk alleen al eens naar een paar uitzendingen van FOX News bijvoorbeeld. Daar is de EO echt niks bij.
ErikMartijn schreef:Dat is wel zo natuurlijk, maar het blijft gevaarlijk om kinderen deze dingen als de absolute waarheid voor te spiegelen... Een jongetje als dit zal deze dingen waarschijnlijk altijd blijven geloven, ookal is het gewoon bullshit.
En het is gewoon een feit dat er in Amerika relatief gezien veel meer fundamentalistische christenen wonen dan in Europa. Atheïsme wordt daar ook minder snel geaccepteerd dan hier, dus enige kritiek jegens de VS is wel terecht op dat gebied...... Kijk alleen al eens naar een paar uitzendingen van FOX News bijvoorbeeld. Daar is de EO echt niks bij.
+1Xave30 schreef:True to some extent.........ErikMartijn schreef: [...] Atheïsme wordt daar ook minder snel geaccepteerd dan hier, dus enige kritiek jegens de VS is wel terecht op dat gebied...... Kijk alleen al eens naar een paar uitzendingen van FOX News bijvoorbeeld. Daar is de EO echt niks bij.
Het is in Amerika erg "in" om te zeggen dat je gelovig bent. Dit betekend dus dat er in feite een redelijk grote groep ongelovigen bestaat in Amerika. Biedt dit enig troost?
On the flip side, het is in Europa erg "in" om te zeggen dat je als moderne mens niet gelovig bent. Er zijn hier "nog" meer gelovigen dan je denkt........... Not so appealing isn't it?