Kind gelovig opvoeden

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
dvh

Kind gelovig opvoeden

Bericht door dvh » 30 aug 2011, 19:20

Dit is een apart topic waard :mrgreen:
http://www.skoften.net/index/video/goed ... dje_iemand" onclick="window.open(this.href);return false;

Wie gaat zijn kind ook zo opvoeden ??? :drieling:

Metchu

Re: Kind gelovig opvoeden

Bericht door Metchu » 30 aug 2011, 19:31

fuck dit is creepy...

ErikMartijn

Bericht door ErikMartijn » 30 aug 2011, 20:35

Haha, in die comments daar onder..... Zou leuk geklonken hebben in het duits. :mrgreen:

Echt ziek dit.... De vader van het jongetje zei het al "It's like we're living in a fantasy world" ...... Guess what.... YOU ARE! :goodnight:

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 30 aug 2011, 21:04

Echt hoor. Was een idioten wonen er toch in Amerika.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 30 aug 2011, 21:06

Martin van der Zwaard schreef:Echt hoor. Was een idioten wonen er toch in Amerika.
Je bent nogal naief om te denken dat die alleen in Amerika wonen........ :hmmm:

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 30 aug 2011, 21:12

Zeg ik dat dan??
Vind het nogal knap dat jij hieruit kan opmaken dat ik zeg dat ze alleen in Amerika wonen.

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 30 aug 2011, 21:15

He sounds like Chucky :devil:
:wave:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 30 aug 2011, 21:16

Martin van der Zwaard schreef:Zeg ik dat dan??
Vind het nogal knap dat jij hieruit kan opmaken dat ik zeg dat ze alleen in Amerika wonen.
Jij zegt " wat een idioten wonen er in Amerika".
Zeg dan "wat een idioten wonen er toch op deze aarde"
Jij doet nou net overkomen of dat alleen in de states voorkomt..............

Booooh
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R

Bericht door Booooh » 30 aug 2011, 21:19

Halleluja! :duck: :please:

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 30 aug 2011, 21:31

Downforce Hans schreef:Jij zegt " wat een idioten wonen er in Amerika".
Zeg dan "wat een idioten wonen er toch op deze aarde"
Jij doet nou net overkomen of dat alleen in de states voorkomt..............
Ik zie het probleem niet Hans. Maar goed...zoals jij wilt.
Wat een idioten wonen er toch op deze aarde.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 30 aug 2011, 22:06

Tja toch liever 'n tripje naar Manhattan dan just hangin'around in Iran

of liever chillen in Miami dan stoned in Somalia

Kortom wat Hans bedoelt, denk ik. Dan is dat adhd redneck ventje de beroerdste niet.

Geloof.Machtig!
:bag:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 30 aug 2011, 22:08

Precies Robin........

Rupie

Bericht door Rupie » 30 aug 2011, 22:09

Chucky! :mrgreen:

Niet leuk, maar in mijn ogen heeft dit niks met geloof te maken. Gewoon met zieke mensen en daarvan zijn er genoeg op de wereld en ook in Amerika :kikker:

Rupie

Bericht door Rupie » 30 aug 2011, 22:12

Robin schreef:Tja toch liever 'n tripje naar Manhattan dan just hangin'around in Iran

of liever chillen in Miami dan stoned in Somalia

Kortom wat Hans bedoelt, denk ik. Dan is dat adhd redneck ventje de beroerdste niet.

Geloof.Machtig!
:bag:
Waar was het laatst ook al weer in het Noorden van Europa, zo'n gek die opstaat. Laten we hier in het westen met een vingertje naar het westen wijzen voordat we weer eens over de grens gaan kijken, waar we uiteindelijk liever niks te zoeken hebben behalve te zeiken!

Sorry hoor :bag:

Ik ga me weer ff anders over druk maken..

Robin

Bericht door Robin » 30 aug 2011, 22:15

Zo'n 25 jaar geleden(?) keek ik toch vaak naar Nors en Saus. En daarvoor weer naar de Dukes of Hazzard.
Afbeelding

Twee weken terug naar 'Captain America' geweest, ik was toch écht TEGEN die rotm*ffen en vóór Captain America hoor!

SORRY! :zwijntje:

Robin

Bericht door Robin » 30 aug 2011, 22:16

Ruben, je kan die beelden gewoon ook afkeuren hoor en alle shit wat daarbij hoort. :kikker:

Robin

Bericht door Robin » 30 aug 2011, 22:24

Anyway, dit kan only in America

alhoewel... :hmmm:

Dat met harems enzo, dat is toch niet gebruikelijk bij ons in 't westen he? :tooth:

ook jeugdsentiment, maar James Brown is dead!

en ook mooi, en wat diepgaander, realistischer, het is niet altijd feest in de USA(hoor de text)

Fok wat 'n jeugdsentiment. Kut USA ook altijd! :banging:

Nog ééntje voor 't slapen gaan, Ome Neil, rock on!
:banging:
Laatst gewijzigd door Robin op 30 aug 2011, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.

RVV

Bericht door RVV » 30 aug 2011, 22:25

Kinderen en in het bijzonder jongentjes doen vanaf hun 2e in alles hun vader na. Ik lig bijna elke dag dubbel van het 1 op 1 kopieer gedrag van Ricardo <----- .Als ik ergens loop en doe achteloos mijn handen op de rug dan doet hij dat ook. Slechts 1 voorbeeld maar dat gaat de hele dag zo door, met als resultaat veel hilarische momenten.

Dit jochie doet gewoon als een aapje exact zijn vader na. Dat heeft nu nog helemaal niets met het geloof of indoctrinatie te maken jochie heeft geen idee waar hij het over heeft maar hij vind het leuk en omdat papa het leuk vind doet hij nog beter zijn best.

ErikMartijn

Bericht door ErikMartijn » 30 aug 2011, 22:43

Dat is wel zo natuurlijk, maar het blijft gevaarlijk om kinderen deze dingen als de absolute waarheid voor te spiegelen... Een jongetje als dit zal deze dingen waarschijnlijk altijd blijven geloven, ookal is het gewoon bullshit.

En het is gewoon een feit dat er in Amerika relatief gezien veel meer fundamentalistische christenen wonen dan in Europa. Atheïsme wordt daar ook minder snel geaccepteerd dan hier, dus enige kritiek jegens de VS is wel terecht op dat gebied...... Kijk alleen al eens naar een paar uitzendingen van FOX News bijvoorbeeld. Daar is de EO echt niks bij. :?

dvh

Bericht door dvh » 30 aug 2011, 22:49

Dan had jij de begrafenis van mijn opa eens moeten meemaken..
Dat kon zo in een film verwerkt worden... omg :mrgreen:

Vuur en verdoemtenis.. branden zult ge in den hell..
Vette shit zeg maar :banging:

allen

Bericht door allen » 30 aug 2011, 22:57

Wat een eng kutkind!

Michel P

Bericht door Michel P » 30 aug 2011, 23:06

RVV schreef:Kinderen en in het bijzonder jongentjes doen vanaf hun 2e in alles hun vader na. Ik lig bijna elke dag dubbel van het 1 op 1 kopieer gedrag van Ricardo <----- .Als ik ergens loop en doe achteloos mijn handen op de rug dan doet hij dat ook. Slechts 1 voorbeeld maar dat gaat de hele dag zo door, met als resultaat veel hilarische momenten.

Dit jochie doet gewoon als een aapje exact zijn vader na. Dat heeft nu nog helemaal niets met het geloof of indoctrinatie te maken jochie heeft geen idee waar hij het over heeft maar hij vind het leuk en omdat papa het leuk vind doet hij nog beter zijn best.
Daarom koop je geen nieuwe BMW meer, want die kleine jonge wil je niet laten bukken :tooth:

Verder 100 punten Robin, zieke geesten heb je overal, en guess what, geloof is vaak de inspirator.......

Michel

Xave30

Bericht door Xave30 » 30 aug 2011, 23:08

ErikMartijn schreef: [...] Atheïsme wordt daar ook minder snel geaccepteerd dan hier, dus enige kritiek jegens de VS is wel terecht op dat gebied...... Kijk alleen al eens naar een paar uitzendingen van FOX News bijvoorbeeld. Daar is de EO echt niks bij. :?
True to some extent.........

Het is in Amerika erg "in" om te zeggen dat je gelovig bent. Dit betekent dus dat er in feite een redelijk grote groep ongelovigen bestaat in Amerika. Biedt dit enig troost?

On the flip side, het is in Europa erg "in" om te zeggen dat je als moderne mens niet gelovig bent. Er zijn hier "nog" meer gelovigen dan je denkt........... Not so appealing isn't it?
Laatst gewijzigd door Xave30 op 30 aug 2011, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.

RVV

Bericht door RVV » 30 aug 2011, 23:09

Maar het is voor die mensen ook de absolute waarheid. Als je zelf niet gelovig bent is het makkelijk om het als bullshit te bestempelen, maar het is natuurlijk niet zo de niet gelovigen de waarheid in pacht hebben. Als god niet bestaat, waarom zou je dan impliceren dat een god niet bestaat? Eigenlijk zeg je dan ik geloof dat een god niet bestaat, je hebt immers geen bewijs dat hij niet bestaat. Geloven dat een god niet bestaat is feitelijk net zo'n BS als geloven dat een god wel bestaat.

Geloof is geen waarheid maar een geloof.

En nee ik ga niet naar de kerk, de laatste bijbel die ik heb gelezen was een kinderbijbel toen ik 8 was en ik kan me helemaal niets voorstellen bij het geloven in een god of de here Jezus. Maar is respecteer wel de keuzes van mensen die dit wel doen. Leven en laten leven imho :wink:

En wat betreft dat jochie, niemand kan er over oordelen of dit slecht is voor de rest van zijn leven.
ErikMartijn schreef:Dat is wel zo natuurlijk, maar het blijft gevaarlijk om kinderen deze dingen als de absolute waarheid voor te spiegelen... Een jongetje als dit zal deze dingen waarschijnlijk altijd blijven geloven, ookal is het gewoon bullshit.

En het is gewoon een feit dat er in Amerika relatief gezien veel meer fundamentalistische christenen wonen dan in Europa. Atheïsme wordt daar ook minder snel geaccepteerd dan hier, dus enige kritiek jegens de VS is wel terecht op dat gebied...... Kijk alleen al eens naar een paar uitzendingen van FOX News bijvoorbeeld. Daar is de EO echt niks bij. :?

Michel P

Bericht door Michel P » 30 aug 2011, 23:12

Xave30 schreef:
ErikMartijn schreef: [...] Atheïsme wordt daar ook minder snel geaccepteerd dan hier, dus enige kritiek jegens de VS is wel terecht op dat gebied...... Kijk alleen al eens naar een paar uitzendingen van FOX News bijvoorbeeld. Daar is de EO echt niks bij. :?
True to some extent.........

Het is in Amerika erg "in" om te zeggen dat je gelovig bent. Dit betekend dus dat er in feite een redelijk grote groep ongelovigen bestaat in Amerika. Biedt dit enig troost?

On the flip side, het is in Europa erg "in" om te zeggen dat je als moderne mens niet gelovig bent. Er zijn hier "nog" meer gelovigen dan je denkt........... Not so appealing isn't it?
+1

Plaats reactie