Fast-car festival 28 Augustus Incl. Superlap
-
Re: Fast-car festival 28 Augustus Incl. Superlap
Er staat toch dat dat een replica is Honz?! 

- Mathieu
Pontiac Fiero bedoel je
Dat was echt een hele lelijke replica.

Dat was echt een hele lelijke replica.
- RVV
Dat mensen zo ver gaan dat ze een replica 1M willen rijden 

-
Jongens ik vond het weer top! Hoop dat we vaker dit soort event afgaan met DF. Heb me echt kostelijk vermaakt! De hond trouwens ook... hij had nog wat roods onder zn nagels... 

- Downforce Hans
Ik had niet heel dit topic doorgelezen, my bad........sorryErikS schreef:Er staat toch dat dat een replica is Honz?!

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Thommy schreef:Jongens ik vond het weer top! Hoop dat we vaker dit soort event afgaan met DF. Heb me echt kostelijk vermaakt! De hond trouwens ook... hij had nog wat roods onder zn nagels...
Zukkel

- alt
Zou gisteren genodigden van Brian rondrijden, het weer was mij te slecht.
1 ronde met de GT40 gegleden.
4 ronden met een genodigde met de XTR in vrijrijden, tussen de petjes met turbo.
Reden erg netjes, zo netjes dat ik een paar maal zeer vroeg en hard moest remmen omdat zij, als ze mij aan zagen komen voor de bocht erg vroeg begonnen te remmen en dat met een colone petjes-auto's met turbo.
Heb ook een paar vrolijke DF-vers ontmoet (Metchu & Nutkees met vrienden).
Hier een video met o.a. pitpoezen, mijn GT40 in de pitstraat en een opname van de motor.
http://www.abhd.nl/video/fast-car-festival-2011/" onclick="window.open(this.href);return false;
1 ronde met de GT40 gegleden.
4 ronden met een genodigde met de XTR in vrijrijden, tussen de petjes met turbo.
Reden erg netjes, zo netjes dat ik een paar maal zeer vroeg en hard moest remmen omdat zij, als ze mij aan zagen komen voor de bocht erg vroeg begonnen te remmen en dat met een colone petjes-auto's met turbo.
Heb ook een paar vrolijke DF-vers ontmoet (Metchu & Nutkees met vrienden).
Hier een video met o.a. pitpoezen, mijn GT40 in de pitstraat en een opname van de motor.
http://www.abhd.nl/video/fast-car-festival-2011/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Nutkees
Leuk je gesproken te hebben op zandvoort!
Geweldige wagen die GT40 natuurlijk! Houden wel even contact, kom graag eens bij je buurten. Woon immers maar 10 minuten bij je vandaan
Geweldige wagen die GT40 natuurlijk! Houden wel even contact, kom graag eens bij je buurten. Woon immers maar 10 minuten bij je vandaan

- GTRene
jammer van het weer Alt, maar mooie GT40, ik woon niet in de buurt anders was ik zekers een keer komen kijken, wellicht op een volgend evenement als ik ook weer de deur uit kom 

-
- Auto: BMW X3 F25
Na lang spitten deze foto's van Jeroen kunnen vinden:
-
Die eerste mag er wel tussenuit hoor
... dat was echt even zweten. Precies op me rempunt plas water, remmen blokkeerde meteen doordat ik net te hard trapte, toen was de keuze of in de subaru zetten of in het grind... Die keuze was snel gemaakt.. teveel onderstuur om er rechts langs te kunnen gaan.
Furthermore, thanks voor de fotos!

Furthermore, thanks voor de fotos!
-
hahaha dat is dus de bimmer waar ik de hele dag grapjes over aan het maken was dat het de nieuwe gts is! lol.. grappig dat het van een df'er is !
-
F*ck jouMetchu schreef:hahaha dat is dus de bimmer waar ik de hele dag grapjes over aan het maken was dat het de nieuwe gts is! lol.. grappig dat het van een df'er is !

- De Sjack
Heb ook meegedaan aan fastlap, vond het een leuk event.
Goed geregeld, relaxte sfeer.
Wat filmpjes gemaakt, altijd leuk voor degene welke zich herkennen:
1e sessie, de warmup, was echt aftasten, nog nooit op een nat CPZ gereden:
2e sessie, 1e kwalificatie dus, was het nog natter,
maar na het één en ander anders afgesteld te hebben ging het wel aardig naar m'n gevoel:
3e sessie, finale, was het droog, met her en der nog een verdwaalt vochtig plekje:
Jammerlijk kreeg de motor het wat te warm in de finale,
waardoor de computer steeds in de beveiliging ging.
(Sorry voor het slechte geluid, maar muziek mag ik niet monteren,
aangezien ik alleen van Henk Wijngaard en Manne Koor, Karre Spoor houdt :bro: )
Goed geregeld, relaxte sfeer.
Wat filmpjes gemaakt, altijd leuk voor degene welke zich herkennen:
1e sessie, de warmup, was echt aftasten, nog nooit op een nat CPZ gereden:
2e sessie, 1e kwalificatie dus, was het nog natter,
maar na het één en ander anders afgesteld te hebben ging het wel aardig naar m'n gevoel:
3e sessie, finale, was het droog, met her en der nog een verdwaalt vochtig plekje:
Jammerlijk kreeg de motor het wat te warm in de finale,
waardoor de computer steeds in de beveiliging ging.
(Sorry voor het slechte geluid, maar muziek mag ik niet monteren,
aangezien ik alleen van Henk Wijngaard en Manne Koor, Karre Spoor houdt :bro: )
- Matthijs
lol.. ik heb serieus geen fotos van de F40 gemaakt (ik zag nog wel dat een lekkere dame een bolletje kaas uit de F40 haalde)
deze wel:

deze wel:
-
Foto's!
Nog een foto van Jeroen

En nog veel meer natuurlijk
Alle foto's staan hier:
http://www.leonweggelaar.nl/fotografie/ ... fastcar11/" onclick="window.open(this.href);return false;
Leon
Nog een foto van Jeroen

En nog veel meer natuurlijk

Alle foto's staan hier:
http://www.leonweggelaar.nl/fotografie/ ... fastcar11/" onclick="window.open(this.href);return false;
Leon
-
- Petrolhead Tom
Jeroen K is spykerboy toch?
-
zoja wat dan?Petrolhead Tom schreef:Jeroen K is spykerboy toch?
-
Lekker dagje gehad!
Gek genoeg had ik nog nooit in de regen hoeven racen dus dat was even nieuw voor me. Vooral de 2e sessie was meer zwemmen dan rijden. Wat kan er een verschil in asfalt zitten! In de hugenholtz en audi-S totaal geen grip tot je over die streep in het asfalt rijd en alle grip is weer terug. Hele aparte ervaring....
Maargoed, Mn ITR lag eigenlijk best goed in de regen en door een goed werkend ABS nog aardig kunnen trappen in de regen. Mede daardoor haalde ik zelfs een 4e plaats in de opwarming. Al waren er wel veel uit de sport in de 2e sessie gaan rijden waardoor ik wat hoger kwam te staan dan normaal. Tijdens de quali werd het al snel een 9e tijd omdat toen wel iedereen er bij zat.
In de finale was het gelukkig wel droog dus kon ouderwets de klepel naar beneden wat een 2:05,13 opleverde. Voor mij was dat mn snelste ronde ooit met deze auto. (0,6sec sneller dan voorheen) Misschien dat die 23kilo minder van mn bijrijders stoel goed was voor die 0,6sec lol!
Het leverde me in ieder geval een 8e plaats op waar ik bijzonder blij mee ben. Zeker gezien ik maar 1600cc had die met 187pk en geen koppel 1025kilo leeggewicht moest voort zeulen.... Toch maar een keer die turbo erop schroeven?
Dik naar mn zin gehad! Organisatie was op wat schoonheids foutjes na goed, dus zeker reden voor herhaling!
Gek genoeg had ik nog nooit in de regen hoeven racen dus dat was even nieuw voor me. Vooral de 2e sessie was meer zwemmen dan rijden. Wat kan er een verschil in asfalt zitten! In de hugenholtz en audi-S totaal geen grip tot je over die streep in het asfalt rijd en alle grip is weer terug. Hele aparte ervaring....
Maargoed, Mn ITR lag eigenlijk best goed in de regen en door een goed werkend ABS nog aardig kunnen trappen in de regen. Mede daardoor haalde ik zelfs een 4e plaats in de opwarming. Al waren er wel veel uit de sport in de 2e sessie gaan rijden waardoor ik wat hoger kwam te staan dan normaal. Tijdens de quali werd het al snel een 9e tijd omdat toen wel iedereen er bij zat.
In de finale was het gelukkig wel droog dus kon ouderwets de klepel naar beneden wat een 2:05,13 opleverde. Voor mij was dat mn snelste ronde ooit met deze auto. (0,6sec sneller dan voorheen) Misschien dat die 23kilo minder van mn bijrijders stoel goed was voor die 0,6sec lol!
Het leverde me in ieder geval een 8e plaats op waar ik bijzonder blij mee ben. Zeker gezien ik maar 1600cc had die met 187pk en geen koppel 1025kilo leeggewicht moest voort zeulen.... Toch maar een keer die turbo erop schroeven?
Dik naar mn zin gehad! Organisatie was op wat schoonheids foutjes na goed, dus zeker reden voor herhaling!
-
hahahaha kijk die Kees bang kijken!

- Nutkees
foutje
Laatst gewijzigd door Nutkees op 30 aug 2011, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- Nutkees
Ik kijk tenminste nog de goede kant op kerel!!!
- RVV
Erg mooie foto en ook auto Kees!
-
- Auto: VW luchtgekoeld
Nico,Nico L. schreef:Jeroen, wat voor auto heb je? Ik heb 400+ foto's, dus misschien heb ik wat.
Heb je er mss nog een paar van mij geschoten op de baan?
Tnx,
Walter