Fast-car festival 28 Augustus Incl. Superlap
- GTRene
Re: Fast-car festival 28 Augustus Incl. Superlap
daar had je denk ik, rond de 2.10 mee kunnen halen?, doch wat extra power is ook handig op de voluit stukken 

- Gijs Evo
Ik reed een 2.11 met de Evo 

- RJay
Wat waren eigenlijk de snelste tijden vandaag? Hoop dat er vanmiddag toch wel bruut door de 2.00 gebroken is door sommige machines?
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Ik ook met de MR2 tijdens TA, wel op straatbandjes (T1-R). 2:11.300 of zoiets.Gijs Evo schreef:Ik reed een 2.11 met de Evo
-
klopt, maar het bleef vochtig, met name op de aanrem punten dus heb daar niet volledig van kunnen genieten en de bochten waren ook vochtig.. Jay de snelste tijd was volgens mij 2:00 dood in de ginetta van Redbrick racing!GTRene schreef:daar had je denk ik, rond de 2.10 mee kunnen halen?, doch wat extra power is ook handig op de voluit stukken
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Ook terug van een heerlijke dag zandvoort, leuke mensen erbij dus altijd garantie voor plezier.
Paar keer gereden, eerste keer met de supercars het circuit op, veel water op de baan en met Semi-Slicks met 1.4mm profiel is dit dus rijden met een fluwelen voet. Ging erg goed totdat ik met een iets hogere eindsnelheid op Tarzan aankwam en de voorremmen blokkeerde.
Eindresultaat was rechtdoor de grindbak in, even schrikken natuurlijk maar kon op eigen kracht er weer uitkomen en verder rijden. Wel wat steenslagschade maar dat boeit niet zo veel.
Vlak daarna moest ik mee met een sessie vrijrijden, baan was toen nog wat vochtig, maar niet meer zeiknat. Zeker oppassen geblazen waardoor ik niet voldoende warmte in de banden kreeg. Wederom eind rechte stuk blokkerende remmen, bult rook en 180 graden om. Kon wel gewoon verder rijden, maar banden zijn nu wel echt op!!
Later in de sessie was de baan lekker droog aan het worden en kon ik ECHT lekker rijden met een grote smile op mijn gezicht. Heerlijk. Auto gaf verder geen kick.
Uiteindelijk 3 sessies van 20 minuten gereden, tank brandstof erdoorheen, maar een Smile per Mile
Met de DF'ers uiteindelijk veel gelachen en vind dat we dit gewoon vaker moeten doen als daar de mogelijkheid toe is!!!!
Paar keer gereden, eerste keer met de supercars het circuit op, veel water op de baan en met Semi-Slicks met 1.4mm profiel is dit dus rijden met een fluwelen voet. Ging erg goed totdat ik met een iets hogere eindsnelheid op Tarzan aankwam en de voorremmen blokkeerde.
Eindresultaat was rechtdoor de grindbak in, even schrikken natuurlijk maar kon op eigen kracht er weer uitkomen en verder rijden. Wel wat steenslagschade maar dat boeit niet zo veel.
Vlak daarna moest ik mee met een sessie vrijrijden, baan was toen nog wat vochtig, maar niet meer zeiknat. Zeker oppassen geblazen waardoor ik niet voldoende warmte in de banden kreeg. Wederom eind rechte stuk blokkerende remmen, bult rook en 180 graden om. Kon wel gewoon verder rijden, maar banden zijn nu wel echt op!!
Later in de sessie was de baan lekker droog aan het worden en kon ik ECHT lekker rijden met een grote smile op mijn gezicht. Heerlijk. Auto gaf verder geen kick.
Uiteindelijk 3 sessies van 20 minuten gereden, tank brandstof erdoorheen, maar een Smile per Mile

Met de DF'ers uiteindelijk veel gelachen en vind dat we dit gewoon vaker moeten doen als daar de mogelijkheid toe is!!!!
- RJay
Was het nog zo nat tijdens de getimede rondes?Jeroen K. schreef:klopt, maar het bleef vochtig, met name op de aanrem punten dus heb daar niet volledig van kunnen genieten en de bochten waren ook vochtig.. Jay de snelste tijd was volgens mij 2:00 dood in de ginetta van Redbrick racing!GTRene schreef:daar had je denk ik, rond de 2.10 mee kunnen halen?, doch wat extra power is ook handig op de voluit stukken
-
Echt nat niet maar wel erg vochtig. Rechte stukken niet want daar rijd iedereen zelfde lijnen maar bochten waren wel nog erg nat! Nadeel was dat het niet echt droog werd omdat het telkens opnieuw begon te regenen etc.
hierbij een filmpje vanuit mijn kant van vandaag.
hierbij een filmpje vanuit mijn kant van vandaag.
- GTRene
als het vochtig is en je niet voluit kan overal dan valt de tijd nog wel mee, dacht dat het droog was en jullie mazzel hadden.Jeroen K. schreef:klopt, maar het bleef vochtig, met name op de aanrem punten dus heb daar niet volledig van kunnen genieten en de bochten waren ook vochtig.. Jay de snelste tijd was volgens mij 2:00 dood in de ginetta van Redbrick racing!GTRene schreef:daar had je denk ik, rond de 2.10 mee kunnen halen?, doch wat extra power is ook handig op de voluit stukken
anyway, zie dat jullie of de meesten een leuke dag hadden

-
Iemand trouwens enig idee waar ik morgen of overmorgen fotos kan gaan vinden van dit alles? Zag veel fotografen lopen dus wil fotos zien! 
- Matthijs
Ik heb even snel gekeken maar er zit volgens mij geen foto van jouw auto bij Jeroen.

- GTRene
kheb wel wat leuke dames gemist zie ik wel

-
- Auto: BMW X3 F25
Jeroen, wat voor auto heb je? Ik heb 400+ foto's, dus misschien heb ik wat.
-
GTRene schreef:kheb wel wat leuke dames gemist zie ik wel![]()
hahaha dat is iets wat zeker is René!
- Gijs Evo
De blauwe Evo 6 met Varrstoen op de zijkant, nr125 is de mijne 

- Matthijs
een witte 1///M .... erg mooi

-
Mooie auto!Gijs Evo schreef:De blauwe Evo 6 met Varrstoen op de zijkant, nr125 is de mijne

- GTRene
die witte 1M is zekers verlaagd, mooie kleur velgen, doch is dat nog een maat groter oid?
- Evert Thomas
In de divissie sport heb ik de derde tijd van de dag mogen noteren, zijnde een 2:00.6 maar liefst een tiende langzamer dan de nummer 1 haha. Tevens een verbetering van mijn pr met 9 seconden, maar dat was niet zo moeilijk.
- Gijs Evo
Jij was erg goed bezig Evert 

- RVV
uummhhh. Matthijs staat dat 1M gedrocht naast het icoon uit de jaren 80.... de Ferrari F40..
800000000 pagina's 1M geleuter achter de rug..en dan binnen komen met een 1M
Niet rot bedoelt hoor.. maar je heb vast een paar leuke piccies van die F40
800000000 pagina's 1M geleuter achter de rug..en dan binnen komen met een 1M

- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Oh ik ben niet de enige die dat dacht.. valt alweer mee dan 

-
is geen echte maar een replica helaasRVV schreef:uummhhh. Matthijs staat dat 1M gedrocht naast het icoon uit de jaren 80.... de Ferrari F40..
800000000 pagina's 1M geleuter achter de rug..en dan binnen komen met een 1M![]()
-
Wat'n stoot bij die oranje GTR..... 

- Downforce Hans
Er staat een f40 en jij maakt een foto van dat witte hok................ben je niet lekkerMatthijs schreef:een witte 1///M .... erg mooi