Op vakantie naar Amerika
- Niels
- Auto: Prius+
Re: Op vakantie naar Amerika
Ja je blijft aan het klikken daar 

- Robin Hartog
Haha, klopt. Heb zojuist even een uurtje de tijd genomen om 37 foto's te bewerken van mijn huidige vakantie. Ben tot Venice Beach gekomen.. Moet nog even dus.... Maar het is een begin. 
En gelijk even op m'n blog gepleurd.
Klikken voor foto's!

En gelijk even op m'n blog gepleurd.

Klikken voor foto's!
- Robin Hartog
En niet om te spammen, maar heb de rest ook maar afgemaakt.
Te bekijken dus op de eerder geposte link.
Nog twee plaatjes:

Nog twee plaatjes:
-
Super. Erg "up & coming".
. Vond je strand foto's die er gisteravond al stonden ook fraai.

- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Yellowstone stinks
. Maar in Denver opstijgen is eigenlijk een best goed plan. Enige is dat ik dan (wederom) 300 dollar extra kan aftikken omdat de huurslet 4 staten verderop afgeleverd wordt. Daarentegen vind ik Colorada fenomenaal
, dus misschien is het dat nog wel waard ook.
Anyhow, morgen rond deze tijd hang ik al boven de Atlantic Ocean. Zo eens even de spullen bij elkaar zoeken
.

Anyhow, morgen rond deze tijd hang ik al boven de Atlantic Ocean. Zo eens even de spullen bij elkaar zoeken

- MartijnGizmo
Robin mag hier eigenlijk niet meer posten, die maakt maar een "Wonen in Amerika"-topic.... 

- Robin Hartog
Ey ik ben nog steeds op vakantie he.MartijnGizmo schreef:Robin mag hier eigenlijk niet meer posten, die maakt maar een "Wonen in Amerika"-topic....

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Zo`n plaat doet het hem natuurlijk.....................SKITTEREND.............

- Robin Hartog
Nou, vanaf maandag zal ik hier dan volgens Martijn zijn regels niet meer posten; vandaag aangekomen in Flagstaff. Morgen mijn huisje. 
Edit: @Romo: Thanks!

Edit: @Romo: Thanks!

-
Ah....
Off- of on-campus housing?
Off- of on-campus housing?
- Robin Hartog
On-campus! 

- G Kolkman
Vandaag een roadtripje door Oregon gemaakt. Eerst bij een airshow geweest, daarna bij een US carshow en uiteindelijk nog in de IJSKOUDE pacific gezwommen en een stuk over de 101 gereden.

- MartijnGizmo
Was een geintje, blijf hier vooral veel moois posten!Robin Hartog schreef:Nou, vanaf maandag zal ik hier dan volgens Martijn zijn regels niet meer posten; vandaag aangekomen in Flagstaff. Morgen mijn huisje.
- Jorik
Dit weekend weer even lekker los gegaan in San Diego. Na aankomst gelijk maar het gaslamp district onveilig gemaakt. Eerst even bij de "stripclub steakhouse" zelf een steak op de grill gelegd. Wel grappig principe die tent, je krijgt gewoon een lap vlees en vervolgens is het "daar is de grill, spices staan ernaast en de guidelines hangen op de muur.... succes!". Vervolgens langs wat barretjes gehopt en geëindigd bij de Stingaroo. Je typische downtown nightclub: veel te duur en veel dronken dames die om de haverklap van hun hoge hakken donderen... top tent dus
Mooi dakterrasje en naar Amerikaanse maatstaven verrassend veel Europese muziek.
Dag drna eerst even het Petco Stadium ingewandeld om de San Diego Padres tegen de Miami Marlins te zien spelen (baseball). Niet echt een enorm boeiende wedstrijd, maar dit was de eerste keer dat ik bij een Major League baseball wedstrijd zat. Je moet alles toch een keer gezien hebben!
Daarna maar de zwembroek aangetrokken en richting Pacific Beach gegaan. Beetje op het strand gehangen maar vooral aan de bar. Ik blijf het mooi vinden daar, op je slippers en in je zwembroek de bar in en weer succes uitstralen tot 2 am. Soort après-ski, maar dan op je slippers.
Zou dr wel aan kunnen wennen daar... Blijf het een van de leukere steden vinden die ik tot nu toe gezien heb hier in de VS.

Dag drna eerst even het Petco Stadium ingewandeld om de San Diego Padres tegen de Miami Marlins te zien spelen (baseball). Niet echt een enorm boeiende wedstrijd, maar dit was de eerste keer dat ik bij een Major League baseball wedstrijd zat. Je moet alles toch een keer gezien hebben!
Daarna maar de zwembroek aangetrokken en richting Pacific Beach gegaan. Beetje op het strand gehangen maar vooral aan de bar. Ik blijf het mooi vinden daar, op je slippers en in je zwembroek de bar in en weer succes uitstralen tot 2 am. Soort après-ski, maar dan op je slippers.
Zou dr wel aan kunnen wennen daar... Blijf het een van de leukere steden vinden die ik tot nu toe gezien heb hier in de VS.
- Niels
Moet ik daar nog maar eens heen
@Gerdinand: veel plezier!

@Gerdinand: veel plezier!
-
Jorik schreef:Dit weekend weer even lekker los gegaan in San Diego. .
- Robin Hartog
Zooo, maar weer even een huge ass blogpost geplaatst.
@Jorik: NICE!
Edit: Btw; wat een geweldig land.... Al het drank voor $2.. Entree free.. Alles kost geen reet.. Target = AWESOME.

@Jorik: NICE!

Edit: Btw; wat een geweldig land.... Al het drank voor $2.. Entree free.. Alles kost geen reet.. Target = AWESOME.
-
Ga je ook naar Wal Mart?
http://www.peopleofwalmart.com/" onclick="window.open(this.href);return false; 

- G Kolkman
Zo, deze week wat randzaken geregeld. Vlieg nu 20 september terug vanuit Denver. Goed idee Niels :strong: !
Volgend weekend zit ik nog op de kosten van de baas hier in het hotel dus ik moet nog even bekijken wat ik dan ga bekijken. 5 september ga ik dan echt op pad into bearcountry. Route die ik vooralsnog heb uitgestippeld kronkelt door Oregon, Washington (Olympic national park, Seattle), Idaho (wellicht Canada aantikken), Montana, Wyoming ( m.n. Grant Teton, maar misschien ook nog naar de grasslands) & Colorado, en bestaat min of meer uit lussen die eventueel over te slaan zijn als de tijd dat niet toe laat. Route is gebaseerd op een collega van hier die zichzelf 'THE expert of the north-west' durfde te noemen
. Heb er zin in! Ben nu nog aan het kijken of ik m'n huur-mustang mee neem of toch voor de low-budget-bak ga. Gisteren heeft de Mustang echter wel z'n best gedaan me te overtuigen regardless the cost
.
Volgend weekend zit ik nog op de kosten van de baas hier in het hotel dus ik moet nog even bekijken wat ik dan ga bekijken. 5 september ga ik dan echt op pad into bearcountry. Route die ik vooralsnog heb uitgestippeld kronkelt door Oregon, Washington (Olympic national park, Seattle), Idaho (wellicht Canada aantikken), Montana, Wyoming ( m.n. Grant Teton, maar misschien ook nog naar de grasslands) & Colorado, en bestaat min of meer uit lussen die eventueel over te slaan zijn als de tijd dat niet toe laat. Route is gebaseerd op een collega van hier die zichzelf 'THE expert of the north-west' durfde te noemen

- Niels
Super gaaf! 

- Jorik
Robin, als je nog wat DF zoekt...
De 89A van Flagstaff naar Sedona!

- Robin Hartog
Ik heb geen auto helaas, en ook geen geld voor een auto..Jorik schreef:Robin, als je nog wat DF zoekt...

- Erik dB
Als een dolle een bijbaan zoeken, maximaal lenen, en een mooie auto halen die je vervolgens voor een appel und een eitje meeneemt naar NL :boogie:Robin Hartog schreef:Ik heb geen auto helaas, en ook geen geld voor een auto..Jorik schreef:Robin, als je nog wat DF zoekt...
De 89A van Flagstaff naar Sedona!Je mag me ook wel even ophalen hoor, als je nog zin hebt om wat te rijden.
- Niels
Idd een prachtige route is dat 

- G Kolkman
Als je 'm goed verzekerd hebt en je blijft hier een jaar kan ie (dacht ik, even verifieren!) als verhuisgoed mee en hoef je geen BPM te betalen. Als er 1 constructie is waarbij je BIG BUCKS kunt maken is het wel om hier een jaar te wonen en een camaro mee te nemen. Ik leen nooit geld maar dat is iets waarvoor ik het zou overwegen
,
Gisteren rondom Pacific City over de 101 gereden. Leuk. Zometeen misschien nog even naar Mount Hood, maar moet vannacht werken, dus komt per definitie slecht uit. Alternatief is echter tot het weekend te wachten en dan is het het laatste summer-weekend en dus ranzig druk overal. hmmm.
Gisteren rondom Pacific City over de 101 gereden. Leuk. Zometeen misschien nog even naar Mount Hood, maar moet vannacht werken, dus komt per definitie slecht uit. Alternatief is echter tot het weekend te wachten en dan is het het laatste summer-weekend en dus ranzig druk overal. hmmm.