Even goed naar de foto kijken ReneGTRene schreef:hoe was het daarvoor dan? ik kan nou niet meteen zeggen van wow...tis ook zeker niet verkeerd.
is het een groot verschil met origineel? lijkt alleen iets helderder.

Even goed naar de foto kijken ReneGTRene schreef:hoe was het daarvoor dan? ik kan nou niet meteen zeggen van wow...tis ook zeker niet verkeerd.
is het een groot verschil met origineel? lijkt alleen iets helderder.
Heb ik voor de E36 eens gekocht, 15 euro ofzo, zal kijken ik ik dat nog kan vinden, staat ergens in mijn topic ook. Bij mij was de sensor stuk maar stoel helemaal uit elkaar halen was zonde, krijg je nooit meer zo netjes terug dus zo'n weerstand ding gekocht via marktplaats.Fabian schreef: Nog 1 probleempje (wat ik vantevoren al wist), het airbaglampje brand ivm ontbreken van de passagier-aanwezigheid-sensor uit de originele stoel. Wie weet hoe ik dat kan oplossen? Moet er een weerstand tussen gezet worden ofzo?
Ik zou ze nog een cm of 2 lager willen, maar dat is onmogelijk. De stoelen kunnen ook geen milimeter verder opschuiven naar de middenconsole, ik heb alle mogelijk ruimte gebruikt. Ik heb zelfs de stoelen iets zijwaarts gekanteld staan (het is maar 4mm) waardoor er bij de aansluiting tussen de stoel en het portier net iets meer ruimte ontstaat.GTRene schreef:wat gaaf die stoelen.![]()
zal bergen schelen, helemaal als je een trackday zou doen.
maareuh hoeveel lager zou je graag willen dan?
en heb je ook foto's bekeken van andere Z3 coupe's met die stoelen?
en staan die net zo laag/hoog als die van jou?
en of kunnen ze niet nog 5<>10mm naar het midden toe om zo meer deur ruimte te krijgen?
zijn toch verstelbaar met die speciale houders onder?
geloof dat je ook de gordelhouder door de stoel kan doen of een speciale erop kan zetten zodat die niet in de weg zit?
maja als het goed is ist goed
deze lijkt toch net wat laget te zitten?Fabian schreef:Zo, de Recaro's zitten in de Z3. Wat een genot bij het nemen van de bochten![]()
Ze zitten nog niet helemaal naar mijn zin, maar veel beter wordt het niet. De ruimte is gewoon te beperkt in de Z3. Liefst had ik ze lager gemonteerd gehad, maar dat gaat niet met de dikte van de deuren en de oren aan de stoelen helaas....dat gaat never nooit lukken. Maar dit volstaat.
Nog 1 probleempje (wat ik vantevoren al wist), het airbaglampje brand ivm ontbreken van de passagier-aanwezigheid-sensor uit de originele stoel. Wie weet hoe ik dat kan oplossen? Moet er een weerstand tussen gezet worden ofzo?
Lekker om na 2 maanden weer eens met de Z3 te rijden
GTRene schreef:
neer hier, trouwens let op stiching, mooi voor de M coupe van Niels![]()
...
Ik kan het niet anders dan eens zijn met jeTristan schreef:Toevallig heb ik gister en vandaag een 116i leenauto mee maar ben eigenlijk verbaasd hoe soepel de motor is. Onderin best wel voldoende trekkracht om schakellui te rijden. Alleen bovenin het toerengebied komt hij wat adem tekort. Maar al met al valt me het eigenlijk niet tegen. Vanmorgen op de snelweg vana 80 km/uu eigenlijk niet uit z'n 6 gekomen.
Gebruikers op dit forum: Bombadil, Fedmas, Mark 320iS en 10 gasten