Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Luco

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 21 aug 2011, 10:12

GTRene schreef:ik weet heel goed wat Luco bedoeld, maar hij leest niet wat ik bedoel en zeg! terwijl ik dat nogmaals uitleg.
das verder niet zo erg....doch hij maakt me daarna wel uit voor iets wat ik niet zeg!
en dat vind ik wel erg, hij komt dan weer met een zin/lijn uit zijn koker slaande zogenaamd op mijn tekst maar dat is niet mijn tekst zoals hij het in zijn woorden neertypt.
maar dat doet hij wel vaker.
magoed, niet iedereen heeft zo'n wijde visie zullen we maar zeggen :lol:

Waar maak ik je voor uit dan????????????????????????????
Zal er wat extra vraagtekens bijzetten, anders snap je het niet met je wijde visie :thumbup:

dvh

Bericht door dvh » 21 aug 2011, 10:21

http://nl.wikipedia.org/wiki/Puttense_moordzaak" onclick="window.open(this.href);return false;

"bewijs" van een Nederlands rechtsysteem wat niet helemaal juist is.
Heb persoonlijk nog een flinke faal meegemaakt betreft een familielid welke na een half jaar compleet vrijgesproken is voor een zaak die vanaf het begin vrij duidelijk was gezien zijn onschuld.

Rechtzaken is gewoon business...een handig middel om promotie te maken voor sommige.. Voor andere simpelweg een vorm van inkomen... Waar ook onschuldige de dupe van zijn.

GTRene

Bericht door GTRene » 21 aug 2011, 11:11

fouten worden gemaakt...
machtsmisbruik wordt genomen...
jij bent voor hen, wat zij van/over je denken...
theorie en praktijk, een groot verschil...

Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen: in Almelo is altijd wat te doen... :TV kijken:

GTRene

Meer woninginbraken in juni en juli

Bericht door GTRene » 21 aug 2011, 12:41

Meer woninginbraken in juni en juli
Inbrekers hebben dit jaar in juni en juli vaker hun slag proberen te slaan dan vorig jaar. Het aantal aangiftes van inbraak en insluiping, en pogingen daartoe, steeg deze zomer fors.
14 van de 25 regiokorpsen leverden cijfers aan. In totaal kwamen er bij die korpsen in de afgelopen twee maanden ruim 7300 aangiftes binnen tegen ruim 6600 in 2010.

De Raad van Korpschefs beaamt de cijfers. In plaats van verslaafden zijn het tegenwoordig vooral Bulgaren, Polen en Roemenen die inbreken. Zij laten maar weinig sporen achter.© ANP
Afbeelding

zouden dat dan veelal mensen zijn die hier ook al werken? (vakantie periode en of tijdelijk werk e.d.) ik bedoel, neem aan dat ze niet zomaar ff vanuit die landen hier komen voor wat woning inbraken en dan meteen weer terug reizen...

JP

Bericht door JP » 21 aug 2011, 12:48

Ik denk dat ze met dat 'werk' 's nacht meer verdienen dan overdag en dan niet alleen vanwege eventuele onregelmatigheidstoeslag.

Ik zie trouwens veel Oostblokkers in de regio Rotterdam/Schiedam. Ik wil niet zegge dat ze allemaal inbrekers zijn, maar vind het vreemd dat ze overdag in een busje achterin slapen, en 's avonds actief worden. Dan even een jerrycan achteruit halen met diesel, en zo even het busje 'bijtanken' en wegrijden. 's Morgens zijn ze dan weer terug.

GTRene

Bericht door GTRene » 21 aug 2011, 13:02

zet je wel te denken dan...

vraag me af hoe ze dan aan die Jerycan met diesel komen...je hoort immers ook vaak dat ze aftappen bij motorvoertuigen.

als je zoveel op de weg zit als jij doet zie je wel veel, niet alles hoeft natuurlijk zo te zijn als het lijkt, doch bepaalde situaties zijn niet "normaal" om het maar netjes uit te drukken :lol:

nog last gehad van insluipers en slaapgas of bij kennissen de laatste tijd?

RVV

Bericht door RVV » 22 aug 2011, 22:28

:( :( :(
Politie haalt drie achtergelaten peuters uit bloedhete auto

Redactie | 21 aug, 2011 | Reageren

Gistermiddag heeft de politie op de Arnhemse Poortwal in Amersfoort drie kinderen uit een erg warme auto weten te bevrijden. Rond kwart voor een kreeg de politie een melding over drie huilende kinderen in een geparkeerde auto. Agenten gaan er direct heen en zien om de auto bezorgde passanten staan. In de auto zitten twee peuters van 14 maanden en 2 jaar en een baby. De ramen van de auto staan maar een klein beetje open. Het lukt de agenten om via het portierraam de deur open te krijgen. De agenten luchten de auto. De baby van een paar weken oud was zichtbaar oververhit. Het zweet staat op het baby het voorhoofdje en het rompertje is drijfnat. De politie waarschuwt een ambulance. De verpleegkundige kijkt de kinderen na en constateren een hyperthermie. Ze hoeven niet naar het ziekenhuis, maar blijken flink uitgedroogt en oververhittingsverschijnselen te hebben. De kinderen krijgen vocht toegediend. Vooral de baby bleek er ernstig aan toe. Agenten nemen de kinderen mee naar het politiebureau, terwijl andere agenten blijven bij de auto staan. Omstreeks tien voor half drie, ruim 1,5 uur later, komt de vader van de kinderen bij de auto. De politie houdt hem direct aan. Hij moet mee voor verhoor naar het politiebureau. Even later komt de moeder van de kinderen naar het bureau. De politie houdt ook haar aan. De agenten sluiten de ouders, 24 en 28 jaar uit Putten, in voor verhoor. De kinderen zijn voorlopig ondergebracht bij Bureau Jeugdzorg.
http://www.camilleri.nl/2011/08/politie ... dhete-auto" onclick="window.open(this.href);return false;

dvh

Bericht door dvh » 22 aug 2011, 22:37

Koekwouzen...
Echt ongeloofelijk..

Had het al ergens gelezen.. kan er met m'n pet niet bij...

GTRene

Bericht door GTRene » 22 aug 2011, 23:06

sjezus wat een (laat ik het netjes houden) onkundige? ouders...levensgevaarlijk en toch wel heel erg dom/fout/naïef?

lijkt me zelfs strafbaar.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 22 aug 2011, 23:19

dvh schreef:Koekwouzen...
Echt ongeloofelijk..

Had het al ergens gelezen.. kan er met m'n pet niet bij...
En toch is het elke zomer weer (vaker) hetzelfde liedje. Makes you wonder :hmmm:

dvh

Bericht door dvh » 22 aug 2011, 23:22

Makes u wonder of er nog wel sprake is van evolutie ? Gezien mensen dezelfde domme fouten, over and over, blijven maken..

Luco

Bericht door Luco » 22 aug 2011, 23:24

Ouders komen uit Putten, zegt genoeg :mrgreen:

Elke avond om 21:00 uur luidt traditiegetrouw de papklok. Dit was in vroeger tijden het teken voor de landarbeiders dat hun werkdag erop zat, en dat ze naar huis konden om een bord warme pap te eten en vervolgens naar bed te gaan. :dood: :dood: :dood: :dood:

SteV6

Bericht door SteV6 » 22 aug 2011, 23:29

dvh schreef:Makes u wonder of er nog wel sprake is van evolutie ? Gezien mensen dezelfde domme fouten, over and over, blijven maken..
De evolutietheorie van Darwin is inmiddels achterhaald door de macht van de grote getallen ...

Metchu

Bericht door Metchu » 22 aug 2011, 23:41

idd, devolutie! :(

http://en.wikipedia.org/wiki/Idiocracy" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

http://en.wikipedia.org/wiki/Dysgenics" onclick="window.open(this.href);return false;

Maus335i

Bericht door Maus335i » 23 aug 2011, 00:04

dvh schreef:Makes u wonder of er nog wel sprake is van evolutie ? Gezien mensen dezelfde domme fouten, over and over, blijven maken..
Goede vraag! Ik denk dat het een retorische vraag was, maar ik probeer me daar niet teveel druk om te maken. Wat die mensen doen moeten ze vooral zelf weten, ik trek mn eigen plan wel ;)

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 23 aug 2011, 12:15

Ik las 't vanmorgen al. Ik keek er niet raar van op. Way to go Bennie Bang(er):
http://www.nu.nl/algemeen/2595877/vrouw ... nhard.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat vinden we ervan?

En dit vind ik echt erg, als ik familie was van de overledene met een de kerk de rug toe keren, voorgoed. Idioten:
http://www.nu.nl/binnenland/2596058/pas ... nasie.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Ben bijna 2 jaar geleden voor 't laatst in de RK kerk hier geweest bij de uitvaart van m'n moeder.

M'neer pastoor mij en m'n vrouw wat kneden om (weer) eens wat vaker langs te komen. Never!

Manipulerende leugenaars zijn 't .

GTRene

Bericht door GTRene » 23 aug 2011, 12:36

Trouw aan Oranje...euh
die man heeft er lekker op los geleefd, ik vind het niet een goed voorbeeld zijn ontrouw e.d.

verhaal 2...tja, vasthouden aan principes wellicht "oke" maar best triest natuurlijk, afijn de hele religieuze
wereld is triest eigenlijk...en dan zitten er daar weer een paar tussen die verontrustend zijn.

magoed die hele so called religieuze wereld is triest...
mensen hebben wel wat nodig maar please basseer dat dan op andere dingen, waarden en normen
en samenzijn oid, maar geen so called God of regels zogenaamd van die "God" das nie goed, regels
oke qua waarden en normen maar "God" of een beeld of een priester of een wat dan ook is not done.

Rupie

Bericht door Rupie » 23 aug 2011, 13:03

Bernard is een schoft, dat heeft ie ook met andere zaken vergeleken. Kan natuurlijk wel over mijn hart strijken en misschien was het een geweldige opa, maar bepaalde dingen kunnen niet in mijn ogen.

Dat er dan veel mensen met droge ogen naar kijken en het bij andere mensen wel veroordelen vind ik dan eigenlijk het meest vervelend. Meten met verschillende maten enzovoort.

Wanneer wordt het koningshuis afgeschaft en gaat Beatrix vermogensbelasting betalen. Graag met terugwerkende kracht.

:hangloose:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 23 aug 2011, 13:07

Bernard 'n schoft noemen, vind ik nou net weer niet helemaal. (Als je foto's van Juliana in de 30s/40s/50s zag snap ik 'm wel hoor LOL :kikker: ) ,

voor de rest met jou/Ruben dus, eens.

Michel P

Bericht door Michel P » 23 aug 2011, 13:34

Robin schreef:Bernard 'n schoft noemen, vind ik nou net weer niet helemaal. (Als je foto's van Juliana in de 30s/40s/50s zag snap ik 'm wel hoor LOL :kikker: ) ,

voor de rest met jou/Ruben dus, eens.
+1

Snipe

Bericht door Snipe » 23 aug 2011, 14:04

Dus De Telegraaf heeft van die bolle roddeljournalist van de Weekend gehoord dat er een vrouw van 65 is waarvan de moeder beweerde dat prins Bernhard haar vader was. Nou, dan moet het wel waar zijn!

En verder is dat bij koningen en prinsen uit het verleden eerder regel dan uitzondering, dus wat dat betreft kunnen ze beter de krant openen met het nieuws dat Claus en Willem-Alexander, de brave sukkels, dat niet hebben.

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 23 aug 2011, 14:24

Ruben schreef:Bernard is een schoft, dat heeft ie ook met andere zaken vergeleken. Kan natuurlijk wel over mijn hart strijken en misschien was het een geweldige opa, maar bepaalde dingen kunnen niet in mijn ogen.

Dat er dan veel mensen met droge ogen naar kijken en het bij andere mensen wel veroordelen vind ik dan eigenlijk het meest vervelend. Meten met verschillende maten enzovoort.

Wanneer wordt het koningshuis afgeschaft en gaat Beatrix vermogensbelasting betalen. Graag met terugwerkende kracht.

:hangloose:
Ach ja, vreemdgaan is (net als geloof) een privé-iets waar ik verder niet positief of negatief over hoef te oordelen. Als die ouwe heks van een Juliana er verder geen moeite mee had dat Benno stad en land afneukte, wie zijn wij dan om dat te veroordelen? :)

Net als geloof, zolang men dat binnenshuis houdt, dan vind ik het verder prima. Het wordt pas een probleem als religieuze fanaten anderen proberen te besmetten met hun propaganda. Daar ben ik wel erg fel op tegen.

Michel P

Bericht door Michel P » 23 aug 2011, 14:24

Sterker, zijn de kids die Bea heeft gemaakt wel van Claus..............proest.............. en zijn de kids die Maxima heeft gebaard wel op een natuurlijke manier verwekt, of was het een KI......... LOL

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 23 aug 2011, 14:26

Nou, ik denk dat er bij Wim Lex een zeer lelijke vadsige melkboer in het spel was. :bag:

RVV

Bericht door RVV » 23 aug 2011, 15:29

Kerkverhaal met die Pastoor. Tja gevoelsmatig zeg ik schande.. maar die hele RK is al eeuwen natuurlijk één grote poppenkast. Dit is gewoon weer een hoofdstuk wat er aan vast zit. Die mensen willen het zelf hé..dus de regeltjes van de RK sheriff dienen ook nageleeft te worden.. :roll:

Plaats reactie