Buiten een side step naar een volvo 740 voor een ruim half jaar, zelf dan ook niets anders dan duitse autos gereden. Begonnen met een MB 190E uit 1990 daar later een Porsche 944 S2 aan kunnen toevoegen.
De MB weggedaan omdat een leaser beschikbaar kwam. Paar jaar geleden ben ik voor mezelf begonnen en toen dit eenmaal goed ging een MB 500E, Das Original een w124, gekocht en deze heeft ruim een jaar geleden plaatsgemaakt voor een BMW 120d cabriolet, voorzien van nagenoeg alle opties en M pakket.
Waar ik hier echter het meeste over zal hebben is mijn e36
328i Touring in indivduall Veilchen Blau [porsche kleur] voor driften en track days:
De kleur verklaart de nickname

Na een paar keer met de 944 te zijn wezen driften, wilde ik meer maar daar was de 944 te mooi en duur voor.
Daarom een kleine 2 jaar terug deze auto gekocht en aangepast.
Het eerste jaar veel problemen gehad, maar nadat Bas Roos vorig jaar de auto een goede beurt heeft gegeven en sindsdien is het genieten. De nodige dagjes driften gemaakt inmiddels het wordt ondertussen tijd voor een sper diff. Maar gezien de kosten blijft die nog even op de wish list staan.
Het eerst volgende doel is een trackday bezoeken en hier nog een tijdje blijven hangen