omdat ik het gevoel heb dat ik blijf hangen en vaak mee ga doen aan trackdays komt hier een kleine voorstelronde over mij.
Basics: Misha Charoudin, 21 jaar, M, Student Business&Management aan Uvt en een waslijst aan bijbanen.
Wat doe ik hier en hoe ben ik hier beland? Even een grote sprong in het verleden en een snelle overview: toen ik net 16 werd zei ik: geen scooter voor mij, doorsparen voor een auto zodra ik 18 word... Totdat ik deels gedwongen werd om toch één te kopen om mee naar mijn werk te reizen. Shit got serious en voor ik het wist reed ik mee met SBO (NK Scootersprinten) en ben ik nu oprichter en voorzitter van de grootste scooterclub van NL. Omdat ik zo geobsedeerd was door tweewielers, heb ik pas vorig jaar mijn autorijbewijs gehaald en niet eens omdat ik het nodig had (bezit van OV, geen parkeermogelijkheden e.d.). Even back on the track, want dit hier is een autocommunity...
Al had ik zelf geen auto, ik was en ben een autoliefhebber in hart en nieren. Mijn eerste auto waarin ik "reed" was een Audi S2 toen ik 5 was, ik zat bij mijn oom op schoot en mocht het stuur vasthouden op rechte stuk terwijl hij reed, paar maanden later was dat zijn E34 M5. Lang geleden maar nooit vergeten. Daarna heb ik altijd met mijn pa "gesleuteld" aan zijn autos, al wist ik vaak niet wat we aan het doen waren. Tenslotte heb ik de ontwikkelingen rondom autowereld altijd op de voet gevolgd door vele automotive-related blogs en communitties te bezoeken, lezen en voor te schrijven.
Hallo, to the point? hoor ik jullie denken. We zijn er bijna

Door mijn deelname in de scooterwereld kwam ik in contact met Inne/Razma van hier/StickerDUMP en voor ik het wist stond ik met haar Dutch Quarter Mile te draaien in 2009.
Shit got serious en halfjaar later stonden we in Moscow Unlim 500+ te genieten van brute pk-geweld.
Enfin, iets meer dan een maand geleden was het zo ver: Ik vond dat het een "nu-of-nooit" moment was en heb ik mijn eerste auto gekocht van Thijs (sommigen zullen hem van hier wel kennen, heeft paar keer meegereden met DF e.d.).
Ondertussen zonder stickers...
Een tijdje geleden heb ik me ingeschreven voor DF racelicentie cursus en vele dromen en plannen liggen klaar... This shit is about to get serious.