geen idee om eens langs een echt goede bandenboer te gaan en ze laten balanceren aan de auto? dat wil wel eens helpen

Dan zou ik nieuwe velgen eisen.atomchris schreef:Zijn geen fake bbs,zijn monza velgen gewoon een goed merk. Met stnd wielen is het weg,alleen ik wil geen stnd wielen,de wielen zijn de reden van aanschaf van deze wagen. Ik heb ze eronder gehad,en dan is de auto gelijk minder dik.
Oplossing komt er wel,kost alleen veel tijd en energie....
De domheid van de mens kent geen grenzen.atomchris schreef:Zijn geen fake bbs,zijn monza velgen gewoon een goed merk. Met stnd wielen is het weg,alleen ik wil geen stnd wielen,de wielen zijn de reden van aanschaf van deze wagen. Ik heb ze eronder gehad,en dan is de auto gelijk minder dik.
Remy schreef:De domheid van de mens kent geen grenzen.atomchris schreef:Zijn geen fake bbs,zijn monza velgen gewoon een goed merk. Met stnd wielen is het weg,alleen ik wil geen stnd wielen,de wielen zijn de reden van aanschaf van deze wagen. Ik heb ze eronder gehad,en dan is de auto gelijk minder dik.
Je zegt het zelf al als het met de std wielen weg is ligt het dus aan de monza wielen.atomchris schreef:Zijn geen fake bbs,zijn monza velgen gewoon een goed merk. .
Kunnen er gelijk michelins op! :banging:Tim N schreef:minimaal met 2 kalende banden retour
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 14 gasten