BMW M3 GTS
- Sjoerd
Re: BMW M3 GTS
Is de GTS ook zonder strijkplank achterop geleverd? Ik zag in Hong Kong namelijk een zo'n GTS staan.
- RVV
Sjoerd schreef:Is de GTS ook zonder strijkplank achterop geleverd? Ik zag in Hong Kong namelijk een zo'n GTS staan.
Is een 'gewone' M3, speciale oplage voor de Chineze markt de Tiger edition. Iets ander leer met Chinese logo's en andere 19 inch velgen. Oplage van 250 stuks. Kleur zoals de GTS.
- Hielke
Een beetje rijder heeft 3 bochten nodig voordat ie full attack gaat (mits ie de baan kent). Zou dus geen probleem mogen zijn.Tristan schreef:+1Snipe schreef:Ik stel me zo voor dat het wel prettig is om eerst je auto een beetje te leren kennen voordat je full attack met de camera's aan boord op jacht gaat om de tijd van Horst aan gruzelementen te rijden.
Hielke moet gewoon even geduld hebben.
Denk dat het hok gelijk de uitkomsten uit de tests gewoon traag is. Om een blamage te voorkomen blijven de camera's aldus mooi in het cameradoosje.

Een klein vakantierelletje moet inmiddels toch wel weer kunnen toch?

- Gerwin Ring
Hihi filmpje is in de maak hoor no worries.... Misschien vanavond.
Excuus mode on - geen enkel echte vrije ronde, trillend cameratje, nog een beetje experimenteren met afstelling - excuus mode off
Ik zal die mac straks eens even aanslingeren
Excuus mode on - geen enkel echte vrije ronde, trillend cameratje, nog een beetje experimenteren met afstelling - excuus mode off

- Hielke
Verkeer en trillingen prikken we wel doorheen. Als het maar iets uit de auto is. En dan de vrije passages met die van de CSL filmpjes vergelijken.
Red ie het of red die GTS het niet.
Als Apple user: Wist je al hoe ontzettend mooi de App "Harry's Laptimer" op de iphone 4 werkt? Neem aan van wel.
Red ie het of red die GTS het niet.

Als Apple user: Wist je al hoe ontzettend mooi de App "Harry's Laptimer" op de iphone 4 werkt? Neem aan van wel.
- Sperdy
Hielke schreef:Verkeer en trillingen prikken we wel doorheen. Als het maar iets uit de auto is. En dan de vrije passages met die van de CSL filmpjes vergelijken.
Red ie het of red die GTS het niet.![]()
Laat een hele goede (professionele) bestuurder een nbr rondje maken met de CSL en met de GTS, en de CSL is history. Daar zet ik een fleske Schelvispekel op

- Joop
Rappe fly-by... Klinkt ook erg lekker.
- Gerwin Ring
youtube is aan het processen, duurt redelijk lang trouwens
de upload van 532 MB was met een paar minuutjes klaar...
de upload van 532 MB was met een paar minuutjes klaar...
-
OnlineFabian
Ik begreep van Stevie dat het het wachten waard is! Dus dat doen we dan ook maar braafGerwin Ring schreef:Hihi filmpje is in de maak hoor no worries.... Misschien vanavond.
Excuus mode on - geen enkel echte vrije ronde, trillend cameratje, nog een beetje experimenteren met afstelling - excuus mode off![]()

- Gerwin Ring
nee ik kende de Harry's laptimer nog niet, gelijk de "pro" versie gedownload, thanks! Volgende keer eens kijken of het werkt. ziet er iig erg cool uit idd. ook met de Ipad analyse/trainer koppeling. ook even een extern gps apparaatje scoren.Hielke schreef:Verkeer en trillingen prikken we wel doorheen. Als het maar iets uit de auto is. En dan de vrije passages met die van de CSL filmpjes vergelijken.
Red ie het of red die GTS het niet.![]()
- Gerwin Ring
zo te zien neemt youtube nog even de tijd, ik gooi de link vast hier neer:
[komt zometeen weer, als processen klaar is, las op een forum als er naar een nog te processen video teveel gelinkt wordt, hij soms wordt afgebroken]
als het goed is doet ie het zodra youtube klaar is met processen. Nogmaals sorry voor het wiebelige beeld. De camera heeft iets als "optical stabilizing", maar dat lijkt een beetje het tegenovergestelde effect te hebben...
[komt zometeen weer, als processen klaar is, las op een forum als er naar een nog te processen video teveel gelinkt wordt, hij soms wordt afgebroken]
als het goed is doet ie het zodra youtube klaar is met processen. Nogmaals sorry voor het wiebelige beeld. De camera heeft iets als "optical stabilizing", maar dat lijkt een beetje het tegenovergestelde effect te hebben...
Laatst gewijzigd door Gerwin Ring op 16 aug 2011, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineThomasss
- Auto: Bakfiets!
This video is currently being processed.
Please check back in a few minutes.
We wachten geduldig...
Please check back in a few minutes.
We wachten geduldig...

- Joop
..de F5-knop blijft hangen... 

- stefan740
Gaaf!
Laatst gewijzigd door stefan740 op 16 aug 2011, 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- Joop
Ik heb je met de CSL wel vloeiender rond zien gaan; zal nog gewenning zijn
desalniettemin knap rondje Gerwin; ik doe het je niet na in ieder geval. 

- Friso

Mooi filmpje.
Maar krijgen we volgende week, eentje op de fiets?(rad am ring)
- GTRene
zo dan, die banden krijgen heel wat te voorduren...
staat ie nog in de "straat" set-up af fabriek zeg maar?
klinkt wel lekker die motor

staat ie nog in de "straat" set-up af fabriek zeg maar?
klinkt wel lekker die motor

- Laurens
Inderdaad nu al zo'n tijd met oponthoud en hier en daar nog wel wat te winnen 
- Gerwin Ring
ja klopt wel, het is nog een beetje hard "werken". De auto vraagt daar ook een beetje om. Op een of andere manier lijkt het door de bewegende camera ook wat hakkeriger dan het op de baan voelde. Wat wel duidelijk is: aan de banden valt nog een wereld te winnen. Zoals je hoort gillen de pirellis als een soort straatband, en dat zijn het ook een eigenlijk een beetje. jammer genoeg wordt er in de gts maat verder nog geen semi gemaakt. Maar in 18" is er weer heel veel mogelijk.Joop schreef:Ik heb je met de CSL wel vloeiender rond zien gaan; zal nog gewenning zijndesalniettemin knap rondje Gerwin; ik doe het je niet na in ieder geval.
Maar het meest valt er nog te winnen bij de rijder, dus ik ben er snel weer te vinden

- Paskal
- Auto: meerdere
Nice Gerwin en het lijkt er inderdaad wat minder vloeiend uit te zien in vergelijking tot je CSL-rondjes. Verder vind ik het CSL-geluid binnen in de auto in ieder geval gaver dan dat van de GTS.
Wat is zelf je ervaring van de GTS t.o.v. CSL?
- Gerwin Ring
Ik ben om. Auto is niet alleen sneller, maar zo voelt het ook. Balans is super, alles zeer direct, super strak, geeft snel heel veel vertrouwen. En heel veel lol. Hij doet met de kont precies wat je wil, en door net die 90 paardjes extra kan de auto ook precies doen wat je bedenkt.Paskal schreef:Nice Gerwin en het lijkt er inderdaad wat minder vloeiend uit te zien in vergelijking tot je CSL-rondjes. Verder vind ik het CSL-geluid binnen in de auto in ieder geval gaver dan dat van de GTS.
In de auto zelf geniet ik juist enorm van de sound van die getunede V8. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de CSL nog steeds een geweldige auto, maar qua rijden op de ring hoef ik de komende tijd niet te twijfelen. Dit is echt next level genieten.
We hebben deze keer al wat gespeeld met splitter en achtervleugel settings. Amazing wat dat uitmaakt. Als je de splitter een paar cm naar voren schuift is het onderstuur opeens bijna weg. Volgende keer gaan we ook wat met dempers en wagenhoogte spelen.GTRene schreef:staat ie nog in de "straat" set-up af fabriek zeg maar?
ik sla dit jaar even over, ik heb met de AD6 wel even genoeg gefietst, al kriebelt het wel al weer voor 2012..Friso schreef:Maar krijgen we volgende week, eentje op de fiets?(rad am ring)
vorig jaar wel een rondje gefietst..
[vimeo]http://www.vimeo.com/14531480[/vimeo]
- GTRene
weet niet wat je nodig hebt qua maten maar heb al wel eens 19inch semi's gezien...Gerwin Ring schreef:Joop schreef:Wat wel duidelijk is: aan de banden valt nog een wereld te winnen. Zoals je hoort gillen de pirellis als een soort straatband, en dat zijn het ook een eigenlijk een beetje. jammer genoeg wordt er in de gts maat verder nog geen semi gemaakt. Maar in 18" is er weer heel veel mogelijk.
ah, hier hebben ze 19inch en zelfs 20inch semi's, maar weet niet wat voor maat je hebt.
http://www.pro-track.de/rennreifen/toyo ... /index.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
edit, ik zie het al, schijnbaar 19inch en 225/35 voor en 285/30 achter...
dan kan ook 235/35 en 295/30 no problem lijkt me.
ook als Porsche set schijnbaar en iets goedkoper als los>>
http://www.pro-track.de/rennreifen/toyo ... /index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Gerwin mooie beelden weer.
Kritische noot van mij. Het lijkt dat de demping te hard staat voor de Nring. Auto slaat soms hard op de bumps en gooit makkelijk de kont om. Je moet veel corrigeren.
Kritische noot van mij. Het lijkt dat de demping te hard staat voor de Nring. Auto slaat soms hard op de bumps en gooit makkelijk de kont om. Je moet veel corrigeren.
-
Dan staat ingaand (bump) toch te zacht/te ver open?Andre schreef:Auto slaat soms hard op de bumps
@ Rene: maat voorbanden is 255/35. En helaas, 265/30 is te laag.