zag al een video op gt40.com waarin deze en een andere gt40 een kleine botsing kregen, vandaar de beschadiging voor...zal kijken of ik die kan vinden tijdens de race.
ah, gevonden...hier gaan 2 GT40 in de bocht tegen elkaar...iii bij 1min, die zwarte wil naar binnen duiken maar die groene had hem daar al neer gepropt (ook niet heel slim als die ander je niet ziet),
in het begin zie je al hoe sommigen helemaal niet op elkaar letten en ook al bijna tegen elkaar botsen en dan van schrik ineens ver uit elkaar.
Graag gedaan! Ik stond te oh-en met een paar vrienden dus ik heb de start en het tikkie recht voor m'n snuit zien gebeuren want ik stond in de buitenbocht, maar had geen camera paraat. Was 't ff zat dus later een paar foto's gemaakt en toen in 't gras neergeploft. Erg lekker als je een keertje niets hoeft en dat had ik deze OGP.
Neuh aan die andere GT40 was me zo gauw niets opgevallen, maar ook niet heel erg op gelet hoor, de schade viel tenslotte zodanig mee dat beiden prima verder konden.
Tijd voor het volgende deel... historische Formule 1!