Ok. Ik hoor heel weinig dat mijn 5 zwart lijkt.1995 M3 schreef:Er is maar 1 kleur Oxford Grün....maar het lijkt idd erg vaak zwart. Ligt er maar net aan hoe het licht erop valt.

Ok. Ik hoor heel weinig dat mijn 5 zwart lijkt.1995 M3 schreef:Er is maar 1 kleur Oxford Grün....maar het lijkt idd erg vaak zwart. Ligt er maar net aan hoe het licht erop valt.
Wat doe je met je oude wielen?1995 M3 schreef: De eerstkomende tijd ga ik zeker niks veranderen aan de auto maar er zijn wel al plannen voor op de lange termijn:
- 19'' velgen (wellicht BBS LM) + Bilstein PSS9 schroefset
Die zou ik zelf houden. Ik ga geen originele onderdelen verkopen.Hans schreef:Normaal ben ik niet zo van dat groen met een licht interieur, maar dit ziet er toch wel heel erg gaaf uit, en die kilomterstand is natuurlijk helemaal prima.
Wat doe je met je oude wielen?1995 M3 schreef: De eerstkomende tijd ga ik zeker niks veranderen aan de auto maar er zijn wel al plannen voor op de lange termijn:
- 19'' velgen (wellicht BBS LM) + Bilstein PSS9 schroefset
Als er aanpassingen worden gedaan dan zou ik alle originele onderdelen houden zodat het ook binnen no-time weer ongedaan kan worden gemaakt. Persoonlijk vind ik dat een setje mooie 19'' velgen met een subtiele verlaging de auto nog net iets dikker maken. Maargoed, meningen verschillen gelukkig.Reind schreef:Fantastisch mooie auto met een mooie klassieke combi qua int/ext.
Ik zou het persoonlijk alleen doodzonde vinden om er aanpassingen aan te doen zoals velgen/uitlaat e.d.
Veel plezier ermee en zorg dat je hem in deze staat houd. Lijkt me lastig met dat besmettelijke int.
1995 M3 schreef:Er is maar 1 kleur Oxford Grün....maar het lijkt idd erg vaak zwart. Ligt er maar net aan hoe het licht erop valt.
De getinte achterruiten zijn wel origineel maar ben er ook niet helemaal kapot van. Vind de overgang van de normale voorruitjes naar de geblindeerde achterruitjes niet zo mooi. Ik zit er aan te denken om de voorruitjes ook een heel lichte tint te laten geven, puur zodat de overgang wat gelijkmatiger is.
Dat wist ik niet, weer wat geleerdArjanR6 schreef:1995 M3 schreef:Er is maar 1 kleur Oxford Grün....maar het lijkt idd erg vaak zwart. Ligt er maar net aan hoe het licht erop valt.
De getinte achterruiten zijn wel origineel maar ben er ook niet helemaal kapot van. Vind de overgang van de normale voorruitjes naar de geblindeerde achterruitjes niet zo mooi. Ik zit er aan te denken om de voorruitjes ook een heel lichte tint te laten geven, puur zodat de overgang wat gelijkmatiger is.
Mooie kleurencombo!
Bij de e39 zijn er 2 kleuren oxfordgruen metallic geleverd, oxfordgruen (324) tot 1998 en oxfordgruen II (430) vanaf 1998.
Waar moet ik langskomen?Adje ///M3 schreef:Gaaf hoor zo'n ///M! Gefeliciteerd ermee!
Kom maar eens een keer langs. Ben erg benieuwd!
Naar Best jonge1995 M3 schreef:Waar moet ik langskomen?Adje ///M3 schreef:Gaaf hoor zo'n ///M! Gefeliciteerd ermee!
Kom maar eens een keer langs. Ben erg benieuwd!![]()
Als er ooit weer eens een df meet is ben ik iig van de partij.
Daar kom ik iig regelmatig. Laat je wel weten als ik er weer eens benAdje ///M3 schreef:Naar Best jonge1995 M3 schreef:Waar moet ik langskomen?Adje ///M3 schreef:Gaaf hoor zo'n ///M! Gefeliciteerd ermee!
Kom maar eens een keer langs. Ben erg benieuwd!![]()
Als er ooit weer eens een df meet is ben ik iig van de partij.
ArjanR6 schreef: Bij de e39 zijn er 2 kleuren oxfordgruen metallic geleverd, oxfordgruen (324) tot 1998 en oxfordgruen II (430) vanaf 1998.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Cuprafan_123, EvdP, Fabian, L5S1, Majestic-12 [Bot], Murena, RJK, Sidney en 10 gasten