Heeft iemand ervaring met de televisie uitzendingen van deze mannen.
Ik heb op de zaak mijn internet al jaren via XS lopen en tot volle tevredenheid.
Thuis wil ik eigenlijk wel van het caiway af en weet eigenlijk niet goed wat te kiezen totdat ik de aanbieding van xs4all zag.
je ziet zo onderhand de bomen door het bos niet meer, dus wie weet hier iets meer over.
Info over andere (goede) providers mag natuurlijk ook........
Grtz,Hans
TV van xs4all
- Downforce Hans
- Mathieu
Re: TV van xs4all
Over XS4ALL weet ik niets!
Maar ik ken nog wel een goeie mop..................
Maar ik ken nog wel een goeie mop..................
- marcokers
Geen ervaring mee. Alleen met Zuiggo en KPN, en die gooien elke keer hun tv-pakketten op de schop. Zoals ik van mensen in mn omgeving hoor die XS4All hebben voor internet en ze dat zeer goed bevalt, dan ga ik er ook van uit dat ze voor de TV bij XS4All vast niet onder willen doen qua kwaliteit.
-
Ik ben toevallig vorige week overgestapt naar XS4ALL met het hele pakket, bellen, internet en TV inclusief HD.
Over de gehele overstap niets dan lof, alles in 1x goed en ondanks dat ik alles zelf had aangelegd en alles werkte, toch nog gratis een monteur die mooi nog een paar dingetjes kon controleren en updaten.
Zenderaanbod is prima en HD erg fraai, afstandbediening eenvoudig en logisch, en qua aansluitingen up to date incl HDMI waar bij UPC alles nog via scart ging. Enige minpuntje is dat het zappen ietsjes langzamer gaat dan bij UPC, maar ik ben toch niet zo'n zappert.
Over de gehele overstap niets dan lof, alles in 1x goed en ondanks dat ik alles zelf had aangelegd en alles werkte, toch nog gratis een monteur die mooi nog een paar dingetjes kon controleren en updaten.
Zenderaanbod is prima en HD erg fraai, afstandbediening eenvoudig en logisch, en qua aansluitingen up to date incl HDMI waar bij UPC alles nog via scart ging. Enige minpuntje is dat het zappen ietsjes langzamer gaat dan bij UPC, maar ik ben toch niet zo'n zappert.
-
Waar ik wel net achter kom: met de ontvanger van UPC kon je 1 zender kijken en een andere opnemen, dat kan met de Thomson ontvanger van XS4ALL niet. Aangezien ik niet heel veel tv kijk is dat voor mij nauwelijks een belemmering, maar wel het vermelden waard.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Bij UPC gaat het HD abonnement (kastje) ook uitsluitend via HDMI, in stand-by mode kun je zelfs 2 programma's tegelijk opnemen als je het kastje met recorder neemt uiteraard...
Ik heb geen ervaring met de andere aanbieders, ben al jarenlang tevreden over UPC en het zenderaanbod en maak uitsluitend voor TV gebruik van ze overigens...
Ben
Ik heb geen ervaring met de andere aanbieders, ben al jarenlang tevreden over UPC en het zenderaanbod en maak uitsluitend voor TV gebruik van ze overigens...
Ben