Robin schreef:Zelfdiscipline en karakterversterking: Zo ga ik sinds een paar maand naar fitness, minimaal 3x per week, en het bevalt me en ik word er fitter door. Blij mee, doorzetten dus:)
Karakterversterking is voor MIJ afstand nemen van religie in het algemeen(wat ik al sinds de puberteit heb gedaan hoor) al denkt mijn(óók RK) vrouw daar wat anders over:) Zo vind ik de huidige paus een eersteklas achterlijke dweil uit 't jaar nul. Het enige goeie aan 'm is dat ie uit Beieren komt. :twisted:
Tantes van m'n pa zaten in 't klooster en al die ongein....m'n ouders hebben er ook afstand van genomen.
Maar interessant is 't wel. Je wil toch een leidraad/troost in je leven...iedereen nietwaar?
Prachtig dit, en helemaal goed................
Die kerel uit Rome is natuurlijk een kindern..ker 1e klasse, wat een vies kereltje..............vroeger werd het al gezegd; "laat de kinderen tot mij komen" ................nou dan weet je het wel, daarmee vergeleken kan je Michael Jackson tot heilige verklaren.................
En wat er in kloosters gebeurde...................deja vu Sankt Pöllten..................wat dat was? Nou zoek maar na, want het is te smerig om het hier te herhalen...................
Rammadan, ieder zijn ding, maar ik wens er geen last van te hebben, verder succes ermee.............geloof vind ik alleen vanuit geschiedkundig oogpunt interessant, voor de rest ben ik er wel los van..................en ik hoop de rest ook heel snel, want wat er uit hoofde van het geloof misdaan is (om het even welk geloof) tart elke (eigen) beschrijving............