Petrolhead Tom schreef:WHOOOOOOOOOOOOOOOOO! ENTUSIASTA TOM!
De eerste keer dat ik hem vol door trok moest ik huilen, zo mooi! Echt beeldschoon.

Leuke mod Tom.
Petrolhead Tom schreef:WHOOOOOOOOOOOOOOOOO! ENTUSIASTA TOM!
De eerste keer dat ik hem vol door trok moest ik huilen, zo mooi! Echt beeldschoon.
Nee ik heb geen autovisie meer, iemand die hem toevallig kan scannen?GTRene schreef:lol@Tom![]()
het maakt het wel leuker zo.
trouwens de 100hp aankoop advies oid gelezen? staat in de laatste autovisie
autovisie 16 van 4 augustus...Koopwijzer 4 pagina's
Ik zag die eerste motor al helemaal binnen zitten en aangezien motor rijders vaak met meer zijn heb ik maar even netjes de rem ingetrapt, de juiste beslissing bleek want er kwamen er nog drie achteraan die ook helemaal binnen zaten.GTRene schreef:toch best scary bij 0.50sec maar goed dat je van het gas ging, die motoren zo achter elkaar das dan best ff voor hen meedenken zeg maar.
dat je in die tunnel niet ff het gas in trapte haha.
eneuh paard en buswagen, leuke weg zo lijkt het, echter die meerderen ook zo vinden zo te zien.
Ik weet wat leuke wegen!Ruben schreef:Motoren kunnen behoorlijk dom zijn ja. Lekkere wegen daar. Ik heb hier ook wel wat in de buurt, maar net allemaal ff korter. Aan de andere kant zou ik er misschien eens een cameraatje aan moeten hangen om een vergelijk te maken
en in dezelfde post dit:Petrolhead Tom schreef:Nou de winterbandjes liggen om de Panda, ziet er best geinig uit op zwart 14 inch staal. Het blijft een prima autootje en hij bevalt ook nog steeds perfect.
:
Petrolhead Tom schreef:Vanmiddag naar wat anders kijken.
Chris van S. schreef:Iets voor erbij? Iets met 2 zitter, RWD, 1.6 en softop?
Mx5 ? http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 84#p805184" onclick="window.open(this.href);return false;Petrolhead Tom schreef:Chris van S. schreef:Iets voor erbij? Iets met 2 zitter, RWD, 1.6 en softop?