[09-08-2011] DF @ TT Circuit Assen deel II
- Luco
Re: [09-08-2011] DF @ TT Circuit Assen deel II
Mooiste zou zijn als ik alle rondjes kan filmen voor analyse met de gebroeders monster
neem de laptop mee dus beelden kunnen gelijk daarop gezet worden.
Tweede stoel zit erin, dus rondjes mee zou geen probleem moeten zijn als we de afstelling eerst doen.
Tweede stoel zit erin, dus rondjes mee zou geen probleem moeten zijn als we de afstelling eerst doen.
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Ik haal morgen nog snel even een helm op en kom zeker even kijken!
- RobS
Als ik het kaartje weer leeg terug krijg is het primaLuco schreef:Mooiste zou zijn als ik alle rondjes kan filmen voor analyse met de gebroeders monster

edit, of via Kees, camera's genoeg

- Luco
Dat zou erg fijn zijnRobS schreef:Als ik het kaartje weer leeg terug krijg is het primaLuco schreef:Mooiste zou zijn als ik alle rondjes kan filmen voor analyse met de gebroeders monster

Maar kan je de camera heel de middag missen dan

-
We zien wel.
Mijn cam gaat na 15 minuten filmen volgens mij automatisch uit, dus in dat geval wat minder makkelijk.
Kijk maar even
Mijn cam gaat na 15 minuten filmen volgens mij automatisch uit, dus in dat geval wat minder makkelijk.
Kijk maar even

- RVV
Nog een keer, voor zover het gemist is..
Peter en ik zijn voor de inschrijving aanwezig in de racetent van Casperstrack/Zilhoutte racing
Peter en ik zijn voor de inschrijving aanwezig in de racetent van Casperstrack/Zilhoutte racing

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Als ik buienradar zo bekijk ziet het er best goed uit. Soms een paar hele kleine vlekjes, maar grote buien komen er niet aan 
Hier in Emmen straalt de zon als nooit te voren, ik gok dat het in Assen niet veel anders is

Hier in Emmen straalt de zon als nooit te voren, ik gok dat het in Assen niet veel anders is
- Knot
Altijd als er regen voorspeld wordt klopt er niks van, vorige keer in Zandvoort is er ook niks gevallen.
Ik heb gisteravond met die mega buien mn gram al ruimschoots gehaald, lekker twindriften door die total bocht een keer of 8.. dus hoop voor jullie dat het droog blijft vandaag.
Have fun!
Ik heb gisteravond met die mega buien mn gram al ruimschoots gehaald, lekker twindriften door die total bocht een keer of 8.. dus hoop voor jullie dat het droog blijft vandaag.
Have fun!
- daNpy
Veel plezier vandaag!
- GTRene
je kan er niks van op aan in NL...
tis hier mooi zonnig weer
have fun DF
tis hier mooi zonnig weer

have fun DF

- PUG205GTI
Heren, bij deze moet ik me afmelden voor vanmiddag.
Bij het binnen lopen in de garage vanmorge plasje kvs ontdekt en na ruim 2 uur slangetjes aandraaien,scheurtjes/gaatjes zoeken niks gevonden en het kvs potje blijft belletjes borrelen.
Denk dat m,n koppakking eruit ligt,wil geen grotere schade maken door vanmiddag toch nog te gaan rijden.
Vanmiddag maar ff een lektest en vandaar maar verder!
Aangezien het weekend het clubweekend voor de deur staat.
Heel veel plezier vandaag! De weersvooruitzichten zien er beter uit dan gister!
Bij het binnen lopen in de garage vanmorge plasje kvs ontdekt en na ruim 2 uur slangetjes aandraaien,scheurtjes/gaatjes zoeken niks gevonden en het kvs potje blijft belletjes borrelen.
Denk dat m,n koppakking eruit ligt,wil geen grotere schade maken door vanmiddag toch nog te gaan rijden.
Vanmiddag maar ff een lektest en vandaar maar verder!
Aangezien het weekend het clubweekend voor de deur staat.
Heel veel plezier vandaag! De weersvooruitzichten zien er beter uit dan gister!
- RVV
Bedankt voor de afmelding
Mooi weer hiero in ieder geval!

Mooi weer hiero in ieder geval!
- RobS
Retourtje Assen, 711km

Het was een topdag, heb heerlijk gereden, de auto weer een stuk beter leren kennen en maar 1x het grind gezien

- GTRene
hoe was het weer? meeste tijd droog of toch nog een staartje regen.
- Matthijs
Hoop goede fotos...maar ook een hoop die helaas in de prullenbak zijn beland:
http://www.flickr.com/photos/koffietijd ... 270845811/

http://www.flickr.com/photos/koffietijd ... 270845811/
- Matthijs
- Geert.
Omdat de rx7 nieuwe schijven en blokken krijgt, was ik vandaag met mijn neef Boris mee. Hij was met zijn 350z en de eerste keer echt op het circuit.
Omdat het Boris zijn eerste keer was heeft Coen Caspers hem een korte intro op Assen gegeven, bedankt nog Coen!! (wij zijn half 5 gestopt en wilden nog even buurten bij je, maar volgens mij was je net zelf in een auto gesprongen om een paar rondes te doen
)
De 350z heeft het fantastisch gedaan, vooral de remmen hebben mij verrast.... super soepel en veel brake poweeerr..
De chauffeur zelf moest nog wel even wennen
net als iedereen, ikzelf moet ook alles nog goed leren maar zo'n dag geeft toch weer een mooie kans om te leren. Zelf als je er naast zit kun je precies de lijnen van anderen zien en voelen wat de auto doet.
Al met al een prima dag en er werd zeer respectvol gereden.
Omdat het Boris zijn eerste keer was heeft Coen Caspers hem een korte intro op Assen gegeven, bedankt nog Coen!! (wij zijn half 5 gestopt en wilden nog even buurten bij je, maar volgens mij was je net zelf in een auto gesprongen om een paar rondes te doen

De 350z heeft het fantastisch gedaan, vooral de remmen hebben mij verrast.... super soepel en veel brake poweeerr..
De chauffeur zelf moest nog wel even wennen

Al met al een prima dag en er werd zeer respectvol gereden.

- Peter-Paul
Heerlijk gereden vandaag, af en toe wat mot regen maakte het soms wel lekker spannend.
- Matthijs
Die 350Z klonk echt geweldig!
Jammer dat ik daar geen foto van wanneer de auto op de baan is
@ Peter
jij reed hierin?:

Jammer dat ik daar geen foto van wanneer de auto op de baan is
@ Peter
jij reed hierin?:
- Peter-Paul
Mooie foto!! Dat ben ikMatthijs schreef:
@ Peter
jij reed hierin?:

- Matthijs
ben sommige fotos wat aan het bewerken waaronder die hierboven staat, en nu deze

- Luco
Net thuis, helaas niet het volledige programma af kunnen werken vanwege een kompleet afgebroken stuurhuis
Wel kunnen kijken hoe de temperatuur bleef met langere stints, water rond de 100-108, olie rond de 110, prima dus.
Dat hebben we gedaan op de smalle bandjes die een stuk minder grip geven dan de brede, een keer rechtdoor in de Geert Timmer en een keer een spin in de Geert Timmer.
Een puntje van aandacht, hou je lijn en ga niet opzij, want de een gaat naar links en de ander weer naar rechts, das niet handig, gewoon je lijn houden dan komt de snellere deelnemer er vanzelf langs, en als die een bochtje moet wachten is dan jammer.
Kan dus weer aan de slag pfffffffffff.
Beroerder nieuws is dat we weer naar de dierenarts moesten (jolanda dan) Hond viel drie keer flauw en heeft hartfalen en/of bloedarmoede wat zorgwekken is voor een hond van 5 maanden, dus morgen weer naar de dierenarts voor meer tests.

Wel kunnen kijken hoe de temperatuur bleef met langere stints, water rond de 100-108, olie rond de 110, prima dus.
Dat hebben we gedaan op de smalle bandjes die een stuk minder grip geven dan de brede, een keer rechtdoor in de Geert Timmer en een keer een spin in de Geert Timmer.

Een puntje van aandacht, hou je lijn en ga niet opzij, want de een gaat naar links en de ander weer naar rechts, das niet handig, gewoon je lijn houden dan komt de snellere deelnemer er vanzelf langs, en als die een bochtje moet wachten is dan jammer.

Kan dus weer aan de slag pfffffffffff.
Beroerder nieuws is dat we weer naar de dierenarts moesten (jolanda dan) Hond viel drie keer flauw en heeft hartfalen en/of bloedarmoede wat zorgwekken is voor een hond van 5 maanden, dus morgen weer naar de dierenarts voor meer tests.
- borism3
ik vond het echt een geweldige ervaring, in het begin was ik meer bang van de andere weggebruikers :piraatje: dan de limiet van de 350Z. Later ging het een stuk beter ook mede omdat ik wel bijna iedereen liet passeren.
Het ging steed beter, echt een enorme ervaring. De 350Z heeft mij echt verrast (ik moet wel zeggen dat de 350z niet helemaal standaard meer is o.a Nismo onderstel, Nismo velgen etc.), ik begrijp nu dat de snelle rondes liggen in het op tijd remmen en goed insturen wat een verschil maakt dat.
Ik vond het erg fijn rijden met de andere circuit gebruikers die iedereen zijn eigen snelheid respecteerde.
Organisatie bedankt. Zandvoort ik ben er bij.
Het ging steed beter, echt een enorme ervaring. De 350Z heeft mij echt verrast (ik moet wel zeggen dat de 350z niet helemaal standaard meer is o.a Nismo onderstel, Nismo velgen etc.), ik begrijp nu dat de snelle rondes liggen in het op tijd remmen en goed insturen wat een verschil maakt dat.
Ik vond het erg fijn rijden met de andere circuit gebruikers die iedereen zijn eigen snelheid respecteerde.
Organisatie bedankt. Zandvoort ik ben er bij.
-
Mooie foto's, jammer dat ik er niet bij kon zijn.
- L@urens
Erg mooi gehad qua weer.
Middag begon prima. Met de groene MX5 turbo voor het eerst op een droog Assen en voor 't eerst een vleugel achterop. Met passagier twee sessies gedaan en met alle slordigheden verscheen vrij snel een 2:02.3 ondankt verkeer. Verwacht dat 2:00 moet kunnen zonder verkeer en dat is dus <2:00 op CPZ
Toch niet verkeerd voor een 17(!) jaar oude auto 
Daarna ging het blok een angstaanjagend geluid maken dus mijn middag was om 14.30u afgelopen qua rijden. Geen idee wat het is, maar ben er wel uit dat dat hok snel een brok betrouwbaarheid moet gaan krijgen... ik zie een LS1 in mijn dromen.
Daarna nog bij André in de GT3 meegereden (bedankt!) wat een bizar monster is die auto als je weet dat dat ding gewoon zo de fabriek komt uitrollen met straatblokken, straatbanden, fabrieksonderstel en dan even met 230+ op Ramshoek afkomen en dik onder de 2:00 duiken.
Middag begon prima. Met de groene MX5 turbo voor het eerst op een droog Assen en voor 't eerst een vleugel achterop. Met passagier twee sessies gedaan en met alle slordigheden verscheen vrij snel een 2:02.3 ondankt verkeer. Verwacht dat 2:00 moet kunnen zonder verkeer en dat is dus <2:00 op CPZ

Daarna ging het blok een angstaanjagend geluid maken dus mijn middag was om 14.30u afgelopen qua rijden. Geen idee wat het is, maar ben er wel uit dat dat hok snel een brok betrouwbaarheid moet gaan krijgen... ik zie een LS1 in mijn dromen.
Daarna nog bij André in de GT3 meegereden (bedankt!) wat een bizar monster is die auto als je weet dat dat ding gewoon zo de fabriek komt uitrollen met straatblokken, straatbanden, fabrieksonderstel en dan even met 230+ op Ramshoek afkomen en dik onder de 2:00 duiken.