BMW 1 Serie M Coupé
- dvh
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Strak nog een piepje hier, een kraakje daar, wat onenigheid bij de dealer en hop, door naar de volgende 
- JP
Tieten in een 1M......dat zou pas een win-win situatie zijn......Wouter81 schreef:Niks niet dicht, nu tijd voor tieten.![]()
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
JP schreef:Tieten in een 1M......dat zou pas een win-win situatie zijn......Wouter81 schreef:Niks niet dicht, nu tijd voor tieten.![]()
Ja en dan flink rijden idd.....................
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Rustig aan hè, eerst netjes inrijdenromo schreef:JP schreef:Tieten in een 1M......dat zou pas een win-win situatie zijn......Wouter81 schreef:Niks niet dicht, nu tijd voor tieten.![]()
Ja en dan flink rijden idd.....................![]()
![]()
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Met veel gevoel inrijden en goed opwarmen, de boel goed doorsmeren..................en dan knallen.................. 
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Inderdaad, als je gewoon eerst even netjes warm rijdt, dan daarna gewoon lekker door stampen (zonder te overdrijven uiteraard
) ...
Ben
Ben
-
Andre
Even wachten nog als er een Eibach pro kit komt. Die neem ik ook.
Die H&R veren set hoef ik niet. Veren zijn progressief. Bij Eibach linear zoals het orgineel ook is. Veersterkte is dan ietsje harder en zakt dan ca. 20 a 15mm. Das mooi zat.
Die H&R veren set hoef ik niet. Veren zijn progressief. Bij Eibach linear zoals het orgineel ook is. Veersterkte is dan ietsje harder en zakt dan ca. 20 a 15mm. Das mooi zat.
- romo
Andre schreef:Even wachten nog als er een Eibach pro kit komt. Die neem ik ook.
Kan je me even een PB tje sturen Andre als dat setje leverbaar is? Kunnen we de kostten wellicht wat drukken.....
Evt dan bij de Beier dat setje er onder........
Wat is er tegen een progressieve verenset? Krijg je dan ook niet minder body roll??
- romo
Weer wat opvallende zaken die anders zijn dan bij de M3;
1 Het sturen gaat ook bij heel langzaam rijden erg zwaar, weet niet of dit beter wordt als de kar ingelopen is?
2 Het stuur lijkt ook kleiner in diameter ( of is dit bedrog?), het ligt fantastisch in de hand, daar niet van.
3 Het duurt lang voordat de kar op bedrijfstemperatuur is(kan aan de inloop olie liggen?)normale temp ongeveer 100-120gr C.
4 De vering/demping is nog een tandje steviger dan de M3 in de meest harde setting.
5 De oranje dash verlichting zoveel beter is dan het witte TL licht van de M3
6 Het grootlicht beter is
Deze kar is definitief de echte opvolger van de E46 M3, bloedsbroeders van het zuiverste water.......
1 Het sturen gaat ook bij heel langzaam rijden erg zwaar, weet niet of dit beter wordt als de kar ingelopen is?
2 Het stuur lijkt ook kleiner in diameter ( of is dit bedrog?), het ligt fantastisch in de hand, daar niet van.
3 Het duurt lang voordat de kar op bedrijfstemperatuur is(kan aan de inloop olie liggen?)normale temp ongeveer 100-120gr C.
4 De vering/demping is nog een tandje steviger dan de M3 in de meest harde setting.
5 De oranje dash verlichting zoveel beter is dan het witte TL licht van de M3
6 Het grootlicht beter is
Deze kar is definitief de echte opvolger van de E46 M3, bloedsbroeders van het zuiverste water.......
- FreudeamFahren
Voor de lol het begin van dit draadje nog eens doorgenomen. Romo, je bent in ieder geval niet bang om van mening te veranderen, dat moet ik je nageven

romo schreef:Hielke schreef:Dit is toch zo krom.
Iedere kraal wordt tot in detail besproken, maar niemand weet zogenaamd welke motor er in komt
Precies, en daar alleen gaat het om...................
Voor de rest, met de nieuwe 1er op stapel..................is dit een no go, het nogmaals uitmergelen van een bijna achterhaald product.................
Stop die motor dan maar in de opvolger...............
romo schreef:Het was al een karikatuur...................................en op deze wijze (met die vel te veel uitgeklopte/aangeplakte spatschermen) wordt dat nog eens helder voor het voetlicht gebracht..............IMHO dan wel te verstaan..........
Het ding komt in 2011 op de markt......................................en dan wordt ook de nieuwe 1er gepresenteerd...........kortom; het komt te laat, dat vind ik nog storender dan het uiterlijk...............en dat wil wat zeggen...........
romo schreef:Het is toch gewoon een karikatuur.........................
te hoog
te smal
te veel wielkast
te veel uit verhouding ................................er klopt geen moer van...................................IMHO
romo schreef:326 PK.............................nou, nou wat een gedoe om niets weer.........................
Gebakken lucht, en meer marketing dan het hele ///M gebeuren bij elkaar........................
"Leichtfüßigkeit"..................................OMG, ja zeker met 1500KG plus..................![]()
![]()
Wat een gelul weer...................
romo schreef:Wenn ich ein 1er sehe............................bin ich eine woche blind.........................Farbe? welche Farbe?
romo schreef:coupe heet sedan blijkbaar en een sedan is een coupe..............................dus bij deze is officieel vastgesteld dat het idd (zoals reeds vaak vermeld hier) het om een vlees nog vis auto gaat.......................
romo schreef:UIT///MELKEN..........................idd......................
Etcromo schreef:Hoet doet me nog minder dan niets..........................deze dopoog kikker moet nog even uitgemolken worden.............iets van 20 PK erbij, merk je geen donder van.........
Afschieten en verder aub.......................
- romo
Dat klopt....................er is ook het eea gebeurt om die mening te laten veranderen..............dat moet je er voor de goede orde en tranparantie dan ook even bij quoten..........
Voor de rest is het nog steeds niet moeders mooiste, maar wel beter dan de standaard 135i...........maar goed, ik ga in herhaling vallen en ik word er nu zelf wel moe van...............de kar is er, de kar bevalt..........en nu verder naar 2014..............
Voor de rest is het nog steeds niet moeders mooiste, maar wel beter dan de standaard 135i...........maar goed, ik ga in herhaling vallen en ik word er nu zelf wel moe van...............de kar is er, de kar bevalt..........en nu verder naar 2014..............
- FreudeamFahren
Het is allemaal terug te vinden in dit draadje. Ik bedoel er verder ook niks mee; ik vind het gewoon leuk om te lezen. Het gaat erom hoeveel schik je hebt. En waar je schik mee kan hebben, dat verandert in de loop van de tijd nog wel eens. That's all.
- romo
FreudeamFahren schreef:Het is allemaal terug te vinden in dit draadje. Ik bedoel er verder ook niks mee; ik vind het gewoon leuk om te lezen. Het gaat erom hoeveel schik je hebt. En waar je schik mee kan hebben, dat verandert in de loop van de tijd nog wel eens. That's all.
Das waarom al die kerels na verloop van tijd weer een groen blaadje op zoeken...................
- dvh
Jaaaah Romo.
Maar die roepen niet van te voren:
' lelijke kop, te dikke tieten, Kont te ver naar achter, Botoxwijf, ' Om er vervolgens zelf mee aan de haak te gaan
Maar die roepen niet van te voren:
' lelijke kop, te dikke tieten, Kont te ver naar achter, Botoxwijf, ' Om er vervolgens zelf mee aan de haak te gaan
- romo
Mea Culpa................Mea Culpa Maxima........................
- romo
Kijk ik ook even dat hele draadje door..................nou Andre...........jij mag ook even door het stof
die commentaren liegen er ook niet om...........
Kom ik dit ook nog tegen, je zou haast overwegen om een chair swap te doen.............wel even oranje stiksel regelen.......of toch die performance stoelen er in........kosten die eigenlijk?

Kom ik dit ook nog tegen, je zou haast overwegen om een chair swap te doen.............wel even oranje stiksel regelen.......of toch die performance stoelen er in........kosten die eigenlijk?
- RVV
Ja Andre en Romo mogen flink door het stof LOL.
Mannen wat maakt het uit, jullie hebben nu er plezier van, daar gaat het om!
- romo
RVV schreef:Ja Andre en Romo mogen flink door het stof LOL.![]()
Zo is het..........!!!!
Kan mij iemand uitleggen waarom deze kar, als 6 cilinder, geen verchroomde nieren heeft?
- Chris van S.
LOL! Chrome nieren maakte de auto extra duur Romo. Dus dat zal BMW.nl wel hebben willen voorkomen.
Setje chrome nieren zitten eroverigens zo in....
Setje chrome nieren zitten eroverigens zo in....
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Heb je de kap al open gehad? Misschien ligt er stiekem wel zo'n schrapers motortje in 
- romo
Ben de eerste 100 pagina`s van dit draadje nog eens doorgelopen.............ik lach me kapot idd......................bij deze wil ik iedereen excuus aanbieden voor de schenentrapperij......................som was ik idd wel erg kort door de bocht.....

- GTRene
whaha...
kan me ook nog velen herinneren die die klokken verafschuwden...
terwijl ze toch echt mooi en verfrissend zijn.
achja, leuk toch, tis soms net het NL weer
- romo
GTRene schreef:whaha...
In het donker..................dan gaan je de ogen open.............
-
Andre
Lol @ ouwe reacties
Ik geniet inderdaad van die kar.
Maar ja ik had ook liever een csl motor erin gehad. En ja ik vindt de nederlandse prijs zeker 10k te hoog. De duitse basis prijs is perfect.
Maar hij stuurt wel heerlijk. Motor is lekker voor een brute driftsessie met al dat koppel. Een hele dag een trackday met 25 graden temp met die motor is twijfelachtig dat moet ik nog zien.
Ik geniet inderdaad van die kar.
Maar ja ik had ook liever een csl motor erin gehad. En ja ik vindt de nederlandse prijs zeker 10k te hoog. De duitse basis prijs is perfect.
Maar hij stuurt wel heerlijk. Motor is lekker voor een brute driftsessie met al dat koppel. Een hele dag een trackday met 25 graden temp met die motor is twijfelachtig dat moet ik nog zien.
- romo
Andre, had je mijn vraag over die progressieve veren set gelezen?
Deze dus;
Wat is er tegen een progressieve verenset? Krijg je dan ook niet minder body roll??
Deze dus;