Dat zou idd een groot voordeel zijn, al heeft GoPro nu de LCD BacPac. Kan die Contour eigenlijk ook 25p, of alleen 30p?steve smith schreef:Punt is dat het geluid van een GoPro voor inboard beelden ook gewoon ruk is t.o.v. een Sony TG3tje ofzo, en waar je'm daadwerkelijk buiten de auto gebruikt maakt het geluid toch niet uit, dus kun je net zo goed gewoon een Contour pakken. Die lijkt me voor "buiten" werk gewoon beter geschikt en beter te bevestigen.
Edit: zat net ff op de Contour website maar die Bluetooth verbinding op de ContourGPS om je iPhone als scherm te gebruiken is natuurlijk gewoon uber! oh en Knot, volume van de microfoon kun je via de software regelen vanaf je PC.
De meegeleverde zuignap-mount van een GoPro is ook erg inflexibel, vreselijk ding. Ik ben nu al-met-al tot de volgende setup gekomen, die voor mij het beste lijkt te werken:
- GoPro Hero HD
- LCD BacPac
- Delkin Fat Gecko
- Fat Gecko Extension 10"
Flexibel, een schermpje om te mikken en een mount die snel werkt en een eindje van de auto af kan. Ik heb ook met die nieuwe Driftcam gewerkt, die heeft wel een klein schermpje, maar is qua beeldkwaliteit een stuk minder...