Heerlijk

Of deze juli nu de natste allertijden wordt of niet, het doet er even niet meer toe!
Best welFrankS schreef:Dat is een tijdschrift... Behoorlijk bekend i must add...
Ik zag de topictitel, pakte mijn laptop en ging er eens even goed voor zitten. Ik was namelijk echt benieuwd naar die driftfilmpjes van de Firebird.Pingus schreef:Buiten is het nat..
Abo op de papieren versie is overigens ook vele malen goedkoper dan een los nummer.Dennis Cavallino schreef:Voor de Ipad-gebruikers onder ons. EVO heeft nu een el cheapo abonnementje voor op de Ipad. Stukken goedkoper dan losse edities in de winkel kopen.
Snipe schreef:Ik zag de topictitel, pakte mijn laptop en ging er eens even goed voor zitten. Ik was namelijk echt benieuwd naar die driftfilmpjes van de Firebird.Pingus schreef:Buiten is het nat..
Want zeg nou zelf, met zo'n topictitel verwacht je toch niet dat het over een blaadje gaat?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], BMWDennis, EricYellow, Gert-jan, Google [Bot], Majestic-12 [Bot], RS-Ron, S-RS en 16 gasten