VIPhotography - Irina
-
VIPhotography - Irina
Hallooo!
Ik dacht laat ik me ook maar even aanmelden op dit forum.
Mijn naam is Irina Verhagen. Mijn grootste hobby is fotografie en dan voornamelijk automotive. Rally, tuning, circuit, etc..
De gebruikersnaam VIPhotography is de naam van mijn website.
Kom dus ook snel ff kijken op http://www.viphotography.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en je kunt me altijd een PB sturen of een mailtje naar: viphotography11@gmail.com.
Grtzz Irina
Ik dacht laat ik me ook maar even aanmelden op dit forum.
Mijn naam is Irina Verhagen. Mijn grootste hobby is fotografie en dan voornamelijk automotive. Rally, tuning, circuit, etc..
De gebruikersnaam VIPhotography is de naam van mijn website.
Kom dus ook snel ff kijken op http://www.viphotography.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en je kunt me altijd een PB sturen of een mailtje naar: viphotography11@gmail.com.
Grtzz Irina
-
Re: VIPhotography - Irina
Welkom Irina, ik heb je site even bekeken, leuke foto`s maar vertel ook even wat over wat voor auto je hebt, waarom je (als jongedame) liefhebber bent en dat soort dingen, dan komt het wat minder over alsof je je alleen maar aanmeld om wat photoshootjes te scoren 

-
Haha, het was even een snel berichtje vandaar!
Ik heb zelf geen auto, aangezien ik een arme student was
En tja waarom ben ik liefhebber, waarom zijn jullie mannen liefhebber? Als een man liefhebber is, is het "vanzelfsprekend" omdat het een mannenwereld is, voor mij is het ook "vanzelfsprekend" dat ik het leuk vind.. Ieder heeft zo een hobby en dat van mij is automotive fotografie.
En de reden van aanmelding was omdat ik gister een aantal uur op zandvoort heb gestaan om van wat mensen van dit forum foto's te schieten..
ik neem aan dat die mensen dan ook graag wel de foto's terug willen zien.. 
Ik heb zelf geen auto, aangezien ik een arme student was

En tja waarom ben ik liefhebber, waarom zijn jullie mannen liefhebber? Als een man liefhebber is, is het "vanzelfsprekend" omdat het een mannenwereld is, voor mij is het ook "vanzelfsprekend" dat ik het leuk vind.. Ieder heeft zo een hobby en dat van mij is automotive fotografie.

En de reden van aanmelding was omdat ik gister een aantal uur op zandvoort heb gestaan om van wat mensen van dit forum foto's te schieten..

- Snipe
Er mogen hier dan veel BMW-rijders zitten, maar die zijn echt niet allemáál homo. Maar Tom heeft wel een Z4VIPhotography schreef:waarom zijn jullie mannen liefhebber?

-
Snipe schreef:Er mogen hier dan veel BMW-rijders zitten, maar die zijn echt niet allemáál homo. Maar Tom heeft wel een Z4VIPhotography schreef:waarom zijn jullie mannen liefhebber?

'nuff said!
-
Whahaha... Uhmm, volgens mij kan ik nu beter wijs mijn mond houden?!:P
Oepsie
Oepsie
- Robin Hartog
Snipe schreef:Er mogen hier dan veel BMW-rijders zitten, maar die zijn echt niet allemáál homo. Maar Tom heeft wel een Z4VIPhotography schreef:waarom zijn jullie mannen liefhebber?

Welkom Irina.

Edit: Wat studeer je?
-
Dankje!Robin Hartog schreef:Snipe schreef:Er mogen hier dan veel BMW-rijders zitten, maar die zijn echt niet allemáál homo. Maar Tom heeft wel een Z4VIPhotography schreef:waarom zijn jullie mannen liefhebber?![]()
Welkom Irina.
Edit: Wat studeer je?
Ik studeerde Pedagogiek. Moet daar nu nog ff de laatste loodjes van doen om me propedeuse te halen en dan stop ik dr mee!

Zijn jullie altijd zo nieuwsgierig?

-
OnlineLuco
Je weet toch dat BMW rijders van alles moeten doen en vragen om hun tekortkomingen te compenseren, daarom rijden ze ook BMW 

-
Ahaaaa, zit het zo....Pennucciracing Luco schreef:Je weet toch dat BMW rijders van alles moeten doen en vragen om hun tekortkomingen te compenseren, daarom rijden ze ook BMW
Nou, kom maar op dan! Ik ben er klaar voor

- Michel P
+1 scherp Snipesteve smith schreef:Snipe schreef:Er mogen hier dan veel BMW-rijders zitten, maar die zijn echt niet allemáál homo. Maar Tom heeft wel een Z4VIPhotography schreef:waarom zijn jullie mannen liefhebber?![]()
'nuff said!
- RJay
Welkom op DF!
Mensen die plaatjes maken altijd +1
Mensen die plaatjes maken altijd +1