Iemand bekend met deze 2 bedrijven? Opzoek naar E46 323ci
-
Iemand bekend met deze 2 bedrijven? Opzoek naar E46 323ci
Hallo,
inmiddels ben ik voorzichtig eens rond aan het kijken naar een opvolger voor de E30. Namelijk een E46 323ci. Links en rechts lijken wel enkele mooie te staan. Iemand bekend met deze 2 autobedrijven en (her)kent iemand de aangeboden 323ci's?
Autonique in Uden
Van der Lee in Haarsteeg
Ik hoor het graag. Mocht iemand trouwens nog een mooie E46 323ci in de omgeving Brabant/Limburg weten te staan dan zijn suggesties ook altijd welkom!
Alvast bedankt!
Gr. Hans
inmiddels ben ik voorzichtig eens rond aan het kijken naar een opvolger voor de E30. Namelijk een E46 323ci. Links en rechts lijken wel enkele mooie te staan. Iemand bekend met deze 2 autobedrijven en (her)kent iemand de aangeboden 323ci's?
Autonique in Uden
Van der Lee in Haarsteeg
Ik hoor het graag. Mocht iemand trouwens nog een mooie E46 323ci in de omgeving Brabant/Limburg weten te staan dan zijn suggesties ook altijd welkom!
Alvast bedankt!
Gr. Hans
- Tim N
Re: Iemand bekend met deze 2 bedrijven? Opzoek naar E46 323c
Geen idee maar vamn die bedrijven waar ze op verkoop foto's de auto's al replica wielen gaan geven om ze er beter uit te laten zien op de foto's krijg ik altijd jeuk.
Alle VAG's staan op S3 reps en de BMW's op 5-boot m pakket wielen......
-
Net en correct bedrijf. Ik heb 6 maanden geleden een BMW 325CI 2001 aangeschaft en rijdt er nog altijd vooral heerlijk maar ook belangrijk probleemloos mee rond! 

- Martin van der Zwaard
Grappig dat je dit meteen meldt in je eerste bericht....je zou er bijna iets van denken...
- Martijn_bmw
iddMartin van der Zwaard schreef:Grappig dat je dit meteen meldt in je eerste bericht....je zou er bijna iets van denken...

- Tim N
Puzzolane stof
-
Doe dan wel even melden dat het om het autobedrijf uit Uden gaat. Puur een gokje hoor, omdat je eigen IP adres ook uit Uden afkomstig is.TRas schreef:Net en correct bedrijf. Ik heb 6 maanden geleden een BMW 325CI 2001 aangeschaft en rijdt er nog altijd vooral heerlijk maar ook belangrijk probleemloos mee rond!
-
OnlineLuco
- dvh
Beautiful !Tom schreef:Doe dan wel even melden dat het om het autobedrijf uit Uden gaat. Puur een gokje hoor, omdat je eigen IP adres ook uit Uden afkomstig is.TRas schreef:Net en correct bedrijf. Ik heb 6 maanden geleden een BMW 325CI 2001 aangeschaft en rijdt er nog altijd vooral heerlijk maar ook belangrijk probleemloos mee rond!

Ps.. Sluikreclame >> Factuur !
- daNpy
Idd die in Uden staat op foto's met 3 verschillende types velgenTim N schreef:Geen idee maar vamn die bedrijven waar ze op verkoop foto's de auto's al replica wielen gaan geven om ze er beter uit te laten zien op de foto's krijg ik altijd jeuk.

-
Ik zag ook dat er aardig gegoocheld werd met die velgen. Beetje jammer van het bedrijf in Uden. Zeker in combinatie met hun reactie. Maargoed, we zoeken verder.
Tnkx voor de reacties!
Tnkx voor de reacties!
- Roderik_
Als je dan toch in uden wil gaan kijken moet je ff bij John vd Rijt gaan kijken.
Gast staat hier in de omtrek bekend als betrouwbaar en vooral nette auto's te verkopen.
En nee, ik heb er nog nooit een auto gekocht, maar zou er zo een durven kopen daar. Ook hij heeft op elke auto replica wielen gemonteerd zitten, maar is meestal meerpijs. Niet echt een reden om een auto te laten staan lijkt me
Linkje: Hier
Gast staat hier in de omtrek bekend als betrouwbaar en vooral nette auto's te verkopen.
En nee, ik heb er nog nooit een auto gekocht, maar zou er zo een durven kopen daar. Ook hij heeft op elke auto replica wielen gemonteerd zitten, maar is meestal meerpijs. Niet echt een reden om een auto te laten staan lijkt me

-
- Auto: M3P, 130i
Heeft idd erg mooie auto's staan. Echter hoor je ook verhalen dat het gaat om import(schade) auto's...Roderik_ schreef:Als je dan toch in uden wil gaan kijken moet je ff bij John vd Rijt gaan kijken.
En nee, ik heb er nog nooit een auto gekocht, maar zou er zo een durven kopen daar. Ook hij heeft op elke auto replica wielen gemonteerd zitten, maar is meestal meerpijs. Niet echt een reden om een auto te laten staan lijkt me![]()
Een forummer heeft daar ooit eens een S4 Avant gekocht, hij kan je vast meer vertellen over deze zaak.
- Roderik_
Ik ben er ook meerdere keren geweest om gewoon eens vrijblijvend auto's te kijken.indobesar schreef:Heeft idd erg mooie auto's staan. Echter hoor je ook verhalen dat het gaat om import(schade) auto's...Roderik_ schreef:Als je dan toch in uden wil gaan kijken moet je ff bij John vd Rijt gaan kijken.
En nee, ik heb er nog nooit een auto gekocht, maar zou er zo een durven kopen daar. Ook hij heeft op elke auto replica wielen gemonteerd zitten, maar is meestal meerpijs. Niet echt een reden om een auto te laten staan lijkt me![]()
Een forummer heeft daar ooit eens een S4 Avant gekocht, hij kan je vast meer vertellen over deze zaak.
Over het importverhaal heb je gelijk, hij heeft voor 90% denk ik import staan, maar daar hoeft imo niks mis mee te zijn. Ex-schade is dan wel een kwalijke zaak, maar zoals ik al aangaf is mij daar niks van bekend.
- duifjes.com
Wat is ex-schade? hoeveel auto's in NL hebben schade gehad? Staan er bij dealers geen ex-schade auto's? en bij welk bedrag is het een ex-schade auto?Roderik_ schreef:Ik ben er ook meerdere keren geweest om gewoon eens vrijblijvend auto's te kijken.indobesar schreef:Heeft idd erg mooie auto's staan. Echter hoor je ook verhalen dat het gaat om import(schade) auto's...Roderik_ schreef:Als je dan toch in uden wil gaan kijken moet je ff bij John vd Rijt gaan kijken.
Over het importverhaal heb je gelijk, hij heeft voor 90% denk ik import staan, maar daar hoeft imo niks mis mee te zijn. Ex-schade is dan wel een kwalijke zaak, maar zoals ik al aangaf is mij daar niks van bekend.
-
Over v/d Rijt in Uden:
Een maat van mij heeft vorig jaar een 325i touring (M-pakket/panoramadak/dikkie dik) van een paar jaar oud gekocht bij hun. Het was ook import auto uit Duitsland, maar dat scheelde toen een paar duizend euro tov een originele Nederlandse auto. Was een klein probleempje met de navi, maar dat werd prima opgelost met een leenauto. Niks anders dan lof en heeft mooi spul staan.
Over een e46 323Ci:
Ik heb een mooi exemplaar te koop staan, maar woon in Zeeland. Het is de moeite waard om een paar kilometer meer te rijden dan Brabant/Limburg. Hieronder de link naar de advertentie:
http://www.zeelandnet.nl/prikbord/adver ... _ZGAN.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat voor e30 heb je nu?
Een maat van mij heeft vorig jaar een 325i touring (M-pakket/panoramadak/dikkie dik) van een paar jaar oud gekocht bij hun. Het was ook import auto uit Duitsland, maar dat scheelde toen een paar duizend euro tov een originele Nederlandse auto. Was een klein probleempje met de navi, maar dat werd prima opgelost met een leenauto. Niks anders dan lof en heeft mooi spul staan.
Over een e46 323Ci:
Ik heb een mooi exemplaar te koop staan, maar woon in Zeeland. Het is de moeite waard om een paar kilometer meer te rijden dan Brabant/Limburg. Hieronder de link naar de advertentie:
http://www.zeelandnet.nl/prikbord/adver ... _ZGAN.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat voor e30 heb je nu?
- dvh
Beetje weinig info over je auto.
Opties ? Automaat / handbak ? Ect.
Opties ? Automaat / handbak ? Ect.
-
Zeer nette BMW 323Ci e46 Coupe uitgevoerd in Orientblau Metallic (317), gekocht van de 61-jarige eerste eigenaar met een zeldzaam lage kilometerstand, welke beiden aantoonbaar. De kilometerstand bedraagt nu 85.000 km, NAP correct en volledige historie bekend! Alle handleidingen en originele sleutels zijn aanwezig, tevens ook het onderhoudsboekje en originele aankoopfactuur! Alle keuringen (BMW/ANWB/DEKRA) zijn toegestaan. De auto verkeert in een zeer nette en goede staat en is zeer goed onderhouden. Recentelijk grote beurt gehad, nieuwe APK, nieuwe ABS-pomp met regelunit, 2 nieuwe draagarmen en vierkant uitgelijnd.. een rekening van bijna €2000,-
Merk: BMW
Model: 3-serie
Uitvoering: 2.5 CI 323 Coupé Aut5
Typenummer: e46
Type voertuig: Coupé
Bouwjaar: 1999
Kilometerstand: 85.000 km, NAP correct
Transmissie: Automaat 5 versnellingen, steptronic
Brandstof: Benzine
Kleur: Orientblau Metallic (317)
Motorinhoud: 2.494 cc
Aantal cilinders: 6 (in lijn)
Vermogen: 170 pk
Koppel: 245 nm / 3500 tpm
Topsnelheid: 233 km/u
Acceleratie 0-100: 8-9 sec
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Onderstaand een greep uit de officiële BMW optielijst:
205 Automatische transmissie met steptronic
226 Sportieve chassisafstemming
256 Sport-/MFL-stuurwiel/cruise control
302 Alarmsysteem
415 Electrisch bedienbaar zonnerolgordijn achter
438 Luxe houten uitrusting
459 Electrisch verstelbare stoelen met memory
473 Armsteun voor
508 Park Distance Control (PDC)
520 Mistlampen
521 Regensensor
528 Automatische luchtcontrole
534 Automatische airco
550 Boordcomputer
662 Radio BMW Business CD
Verdere opties:
Airbags
Boardcomputer
Cruise control met geheugen (bediening vanaf het stuur)
Centrale deurvergrendeling
Electrische ramen voor en achter
Electrisch te openen kofferklep vanaf sleutel
Electrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels
ESP
Middenarmsteun achter
Lederen stuur
Leeslampjes voor en achter
Lichtmetalen velgen
Neerklapbare achterbank (in 2 delen)
Regelbaar dashboardverlichting
Stuur axiaal verstelbaar
Stuurbekrachtiging
Tractiecontrole
Verlichte make-up spiegels
Etc..
In deze staat en kilometerstand echt nauwelijks meer te vinden, zelfs niet bij onze oosterburen. De wagen wordt verkocht inclusief 2 sets velgen. 1 Set originele BBS 18" velgen met originele aankoopbon (Fl.5000,-) en een set originele BMW-velgen, styling 46.
Inruil is mogelijk!
Vraagprijs: €9999,-
Merk: BMW
Model: 3-serie
Uitvoering: 2.5 CI 323 Coupé Aut5
Typenummer: e46
Type voertuig: Coupé
Bouwjaar: 1999
Kilometerstand: 85.000 km, NAP correct
Transmissie: Automaat 5 versnellingen, steptronic
Brandstof: Benzine
Kleur: Orientblau Metallic (317)
Motorinhoud: 2.494 cc
Aantal cilinders: 6 (in lijn)
Vermogen: 170 pk
Koppel: 245 nm / 3500 tpm
Topsnelheid: 233 km/u
Acceleratie 0-100: 8-9 sec
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Onderstaand een greep uit de officiële BMW optielijst:
205 Automatische transmissie met steptronic
226 Sportieve chassisafstemming
256 Sport-/MFL-stuurwiel/cruise control
302 Alarmsysteem
415 Electrisch bedienbaar zonnerolgordijn achter
438 Luxe houten uitrusting
459 Electrisch verstelbare stoelen met memory
473 Armsteun voor
508 Park Distance Control (PDC)
520 Mistlampen
521 Regensensor
528 Automatische luchtcontrole
534 Automatische airco
550 Boordcomputer
662 Radio BMW Business CD
Verdere opties:
Airbags
Boardcomputer
Cruise control met geheugen (bediening vanaf het stuur)
Centrale deurvergrendeling
Electrische ramen voor en achter
Electrisch te openen kofferklep vanaf sleutel
Electrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels
ESP
Middenarmsteun achter
Lederen stuur
Leeslampjes voor en achter
Lichtmetalen velgen
Neerklapbare achterbank (in 2 delen)
Regelbaar dashboardverlichting
Stuur axiaal verstelbaar
Stuurbekrachtiging
Tractiecontrole
Verlichte make-up spiegels
Etc..
In deze staat en kilometerstand echt nauwelijks meer te vinden, zelfs niet bij onze oosterburen. De wagen wordt verkocht inclusief 2 sets velgen. 1 Set originele BBS 18" velgen met originele aankoopbon (Fl.5000,-) en een set originele BMW-velgen, styling 46.
Inruil is mogelijk!
Vraagprijs: €9999,-
-
Erg mooie auto dit! Helaas is het een automaat en ik ben specifiek opzoek naar een handbak. Heb nu overigens een E30 320i uit 1985.