Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
- Bert ///M3
- Berichten: 9429
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
En lastig in gebruik. Je krijgt namelijk veel input tegelijk op het beeld. Het is eigenlijk alleen leuk voor filmpjes op youtube.
Beter is data en video apart, of in het zelfde datapakket dat je een videobeeld hebt en daaronder datagrafieken. Dan kan je in je data terug zoeken als je iets op video ziet of vice versa.
Beter is data en video apart, of in het zelfde datapakket dat je een videobeeld hebt en daaronder datagrafieken. Dan kan je in je data terug zoeken als je iets op video ziet of vice versa.
- Hielke
- Berichten: 11650
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Een PBox rondje met de video er los bij (of gecombineerd) is het mooist.Bert ///M3 schreef:En lastig in gebruik. Je krijgt namelijk veel input tegelijk op het beeld. Het is eigenlijk alleen leuk voor filmpjes op youtube.
Beter is data en video apart, of in het zelfde datapakket dat je een videobeeld hebt en daaronder datagrafieken. Dan kan je in je data terug zoeken als je iets op video ziet of vice versa.
-
Aernoudt
- Berichten: 3957
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
- Locatie: fwd sucks
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Er zijn ook meer profi spullen die dat standaard combineren, maar dat kost wel een serieus paar centen (destijds nog wel naar gekeken, maar als 'te duur' bestempeld).
- Bert ///M3
- Berichten: 9429
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Klopt, hoewel camertjes met GPS functie al steeds meer in komen.
Anders zit je aan V-Box achtige oplossingen. Of nog veel duurdere dataloggers ala AIM. Maar een nadeel daarvan is dat het beeld vaak te wensen over laat.
Neem je bijvoorbeeld een GoPro met daarnaast een PBox dan zit je niet direct aan 1 hele dure aanschaf vast maar kan je doen as you go. Daarnaast heb je dan gewoon 1080P beeld. De beeldkwaliteit van bijvoorbeeld VBox en AIM system vallen vaak toch nog wat tegen.
Anders zit je aan V-Box achtige oplossingen. Of nog veel duurdere dataloggers ala AIM. Maar een nadeel daarvan is dat het beeld vaak te wensen over laat.
Neem je bijvoorbeeld een GoPro met daarnaast een PBox dan zit je niet direct aan 1 hele dure aanschaf vast maar kan je doen as you go. Daarnaast heb je dan gewoon 1080P beeld. De beeldkwaliteit van bijvoorbeeld VBox en AIM system vallen vaak toch nog wat tegen.
- @iko
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 22 aug 2007, 11:56
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
In het kader van: "niet lullen maar posten" hier dan maar een paar rondjes van mij op Assen op DF 29 maart 2011
Als jullie ook even jullie rondjes posten, kunnen we wat van elkaar leren. Ik heb genoeg driftboxen achter die ruitjes en op camerabeelden gezien....
http://home.quicknet.nl/mw/prive/aiko/f ... .01.90.dbn" onclick="window.open(this.href);return false;
http://home.quicknet.nl/mw/prive/aiko/f ... .02.10.dbn" onclick="window.open(this.href);return false;
En als je niet weet hoe je ze online kunt zetten, stuur ze dan maar even naar mij, zet ik ze wel online
Als jullie ook even jullie rondjes posten, kunnen we wat van elkaar leren. Ik heb genoeg driftboxen achter die ruitjes en op camerabeelden gezien....
http://home.quicknet.nl/mw/prive/aiko/f ... .01.90.dbn" onclick="window.open(this.href);return false;
http://home.quicknet.nl/mw/prive/aiko/f ... .02.10.dbn" onclick="window.open(this.href);return false;
En als je niet weet hoe je ze online kunt zetten, stuur ze dan maar even naar mij, zet ik ze wel online
- Hielke
- Berichten: 11650
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Mooi initiatief, nu gaan de .dbn files binnenstromen!!! 8)
Hier mijn brute 2.33,6
http://members.upc.nl/h%2Ekerstma/Hielke2.33,60.dbn" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier mijn brute 2.33,6
http://members.upc.nl/h%2Ekerstma/Hielke2.33,60.dbn" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hielke
- Berichten: 11650
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Die .dbn files die komen niet, dat besef ik me ook wel. Het is alsof je je medisch dossier in een groot gezelschap open en bloot op tafel legt. Je kunt er, zoals in mijn geval, als een Germaanse god uitzien terwijl de jicht, reuma en pleuritus je van top tot teen in je lijf zitten. Maar als je, voordat je door de scan ging, niet wist waarom je toch zoveel pijntjes had, dan kan zo'n medische rapportage je wel een goed end op weg helpen richting een eventueel herstel.
En zo is het met de PerformanceBox data ook. Als je sneller wilt, en je vraagt je af waar je de seconden moet halen, dan geven die .dbn files uitsluiting. Denk daar maar eens goed over na.
Mij hebben de .dbn files me in ieder geval opheldering gegeven over een pijnlijke situatie die ik 29 maart op Assen meemaakte. Een situatie die goed afliep maar die voor hetzelfde hele vervelende gevolgen (qua ego en plaatwerk) had kunnen hebben. Ik was als bestuurder samen met Joost in zijn mooie Clio onderweg en wilde direct in m'n eerste snelle rondje al een mooie tijd neerzetten. De auto lag mooi en boezemde na het opwarmrondje al veel vertrouwen in. Het kontje kwam bij gas lossen wel vrij vlot om maar met de auto liet zich door de directe besturing vrij makkelijk corrigeren. De ronde verliep vlot en voorspoedig, nergens ging het me gevoelsmatig te wild of snel. Tot de laatste bocht, de Geert Timmer. Ik herinner me nu nog dat ik iets te vroeg met remmen begon waardoor ik voor de laatste remfase besloot wat remkracht terug te nemen. Bij insturen werd ik daarna op een fikse portie onderstuur getrakteerd. Onderstuur dat maar aan bleef houden. Het kontje dat normaliter zo graag naar buiten wilde (een karaktertrek van de auto waar ik nu met smart en nodeloos op wachtte), bleef veel te stoïcijns de voorkant volgen. Om de grindbak voor wildbebrassen te beschermen hadden de mensen van Assen besloten de hele buitenkant van de rechterbocht van de Geert Timmer met banden vol te leggen. Een kort uitstapje naar die grindbak (zoals in race vaak voorkomt) was ditmaal geen optie. Het liep goed af. De neus bleef net genoeg grip houden om contact met de banden te voorkomen.
Wat was er gebeurd? "Er moet troep gelegen hebben Joost" was mijn verklaring direct nadien. Koelvloeistof, olieresten, bandensmurrie. Iets. Aan mijn kon het niet gelegen hebben. Ik had immers de aanremfase ook nog te vroeg ingezet. Maar het lag wel aan mij. Ik geloof nog steeds dat er, door het overmatige onderstuur op dat moment, wat viezigheid gelegen heeft, maar de .dbn file (ben blij dat ik de box erin heb gezet) wees het onverbiddelijk uit. Ik was te snel de Geert Timmer ingedoken. Ik heb gisteravond de mij beschikbare data er via Performance Tools nog eens op nageslagen. In vergelijking met de bochtsnelheid van de Punto viel het me nog niet op omdat de Clio met de semislicks een hogere bochtsnelheid aankan. Maar in vergelijking met de data van mijn snelste rondje in de 325i van Koopman die eveneens op semi's stond was het direct duidelijk. In plaats van de normale instuursnelheid (op een door mij bepaald punt X) van 80 km/h, probeerde ik het met de Clio met 90 km/h. Overal op Assen had ik op de 29e maart die fout kunnen maken en er mee weg kunnen komen, behalve door die verhipte banden in de Geert Timmer. En net in de Geert Timmer gebeurde het me.
Wat heb ik eruit geleerd? Dat ik de situatie met die banden eerder als een gevaar had moeten herkennen, en dat ik wat meer tijd had moeten nemen vooraleer een snel rondje te willen zetten. Ik blijf het onzinnig vinden dat de organisatie die banden daar neer heeft gelegd. De grindbak en de grote uitloopstroken op de rest van het circuit liggen er niet voor niks. Maar de situatie was hoe die was en ik heb er te laat op geanticipieerd. Zonder die .dbn file had ik het op de vuiligheid kunnen blijven gooien, nu met de file op de harddisk ga ik de volgende keer met de Corvette van Hans ietsje voorzichtiger te werk
Voor lering ende vermaak de betreffende ronde in de fijne Clio van Joost.
http://members.upc.nl/h%2Ekerstma/Hielkeclio2.14,60.dbn" onclick="window.open(this.href);return false;
En zo is het met de PerformanceBox data ook. Als je sneller wilt, en je vraagt je af waar je de seconden moet halen, dan geven die .dbn files uitsluiting. Denk daar maar eens goed over na.
Mij hebben de .dbn files me in ieder geval opheldering gegeven over een pijnlijke situatie die ik 29 maart op Assen meemaakte. Een situatie die goed afliep maar die voor hetzelfde hele vervelende gevolgen (qua ego en plaatwerk) had kunnen hebben. Ik was als bestuurder samen met Joost in zijn mooie Clio onderweg en wilde direct in m'n eerste snelle rondje al een mooie tijd neerzetten. De auto lag mooi en boezemde na het opwarmrondje al veel vertrouwen in. Het kontje kwam bij gas lossen wel vrij vlot om maar met de auto liet zich door de directe besturing vrij makkelijk corrigeren. De ronde verliep vlot en voorspoedig, nergens ging het me gevoelsmatig te wild of snel. Tot de laatste bocht, de Geert Timmer. Ik herinner me nu nog dat ik iets te vroeg met remmen begon waardoor ik voor de laatste remfase besloot wat remkracht terug te nemen. Bij insturen werd ik daarna op een fikse portie onderstuur getrakteerd. Onderstuur dat maar aan bleef houden. Het kontje dat normaliter zo graag naar buiten wilde (een karaktertrek van de auto waar ik nu met smart en nodeloos op wachtte), bleef veel te stoïcijns de voorkant volgen. Om de grindbak voor wildbebrassen te beschermen hadden de mensen van Assen besloten de hele buitenkant van de rechterbocht van de Geert Timmer met banden vol te leggen. Een kort uitstapje naar die grindbak (zoals in race vaak voorkomt) was ditmaal geen optie. Het liep goed af. De neus bleef net genoeg grip houden om contact met de banden te voorkomen.
Wat was er gebeurd? "Er moet troep gelegen hebben Joost" was mijn verklaring direct nadien. Koelvloeistof, olieresten, bandensmurrie. Iets. Aan mijn kon het niet gelegen hebben. Ik had immers de aanremfase ook nog te vroeg ingezet. Maar het lag wel aan mij. Ik geloof nog steeds dat er, door het overmatige onderstuur op dat moment, wat viezigheid gelegen heeft, maar de .dbn file (ben blij dat ik de box erin heb gezet) wees het onverbiddelijk uit. Ik was te snel de Geert Timmer ingedoken. Ik heb gisteravond de mij beschikbare data er via Performance Tools nog eens op nageslagen. In vergelijking met de bochtsnelheid van de Punto viel het me nog niet op omdat de Clio met de semislicks een hogere bochtsnelheid aankan. Maar in vergelijking met de data van mijn snelste rondje in de 325i van Koopman die eveneens op semi's stond was het direct duidelijk. In plaats van de normale instuursnelheid (op een door mij bepaald punt X) van 80 km/h, probeerde ik het met de Clio met 90 km/h. Overal op Assen had ik op de 29e maart die fout kunnen maken en er mee weg kunnen komen, behalve door die verhipte banden in de Geert Timmer. En net in de Geert Timmer gebeurde het me.
Wat heb ik eruit geleerd? Dat ik de situatie met die banden eerder als een gevaar had moeten herkennen, en dat ik wat meer tijd had moeten nemen vooraleer een snel rondje te willen zetten. Ik blijf het onzinnig vinden dat de organisatie die banden daar neer heeft gelegd. De grindbak en de grote uitloopstroken op de rest van het circuit liggen er niet voor niks. Maar de situatie was hoe die was en ik heb er te laat op geanticipieerd. Zonder die .dbn file had ik het op de vuiligheid kunnen blijven gooien, nu met de file op de harddisk ga ik de volgende keer met de Corvette van Hans ietsje voorzichtiger te werk
Voor lering ende vermaak de betreffende ronde in de fijne Clio van Joost.
http://members.upc.nl/h%2Ekerstma/Hielkeclio2.14,60.dbn" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bert ///M3
- Berichten: 9429
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Blijft toch lastig Hielke. Misschien dat de snelheid wel oke was, maar als je vroeg remt en hem voortijdig wat terug haalt, dan verschuift een deel van de last weer terug van de voorwielen naar de achterwielen. Dat werkt dan ook in je nadeel. Dus misschien kon het wel met de snelheid die jij dacht alleen had je dan tot vlak voor insturen op de rem moeten staan bij wijze van spreken. Clio cuprijders remmen zelfs nog iets de bocht in 
Vergelijken met zo'n Koopman BMW is lastig in de zin dat het dan om een auto gaat met een hele andere karakteristiek, goedkoper onderstel etc etc.
Jij omschrijft nu ook een beetje waarom ik video belangrijk vind. Als je 40 rondjes logt op 1 dag dan weet je dat soort dingen allemaal echt niet meer achteraf
Vergelijken met zo'n Koopman BMW is lastig in de zin dat het dan om een auto gaat met een hele andere karakteristiek, goedkoper onderstel etc etc.
Jij omschrijft nu ook een beetje waarom ik video belangrijk vind. Als je 40 rondjes logt op 1 dag dan weet je dat soort dingen allemaal echt niet meer achteraf
- Hielke
- Berichten: 11650
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Zo'n momentje vergeet ik niet snel Bert
Is me in de afgelopen jaren nog niet eerder voorgekomen.
Snelheid was echt iets te hoog. Ik ben erachter gekomen dat je dat met Performance Tools snel in beeld kunt brengen door op de betreffende bocht in het kleine overzichtskaartje rechts onderin in te zoomen. Je brengt dan het kruisje van de auto op de snijvlakken van de horizontale en vertikale lijnen. Eerst de ene auto en daarna zet je de volgende auto (beiden zijn dan eerste geladen) op exact hetzelfde punt. Je kijkt dan naar de tabel met de snelheden. Makkelijker en sneller gaat het volgens mij niet.
Snelheid was echt iets te hoog. Ik ben erachter gekomen dat je dat met Performance Tools snel in beeld kunt brengen door op de betreffende bocht in het kleine overzichtskaartje rechts onderin in te zoomen. Je brengt dan het kruisje van de auto op de snijvlakken van de horizontale en vertikale lijnen. Eerst de ene auto en daarna zet je de volgende auto (beiden zijn dan eerste geladen) op exact hetzelfde punt. Je kijkt dan naar de tabel met de snelheden. Makkelijker en sneller gaat het volgens mij niet.
- @iko
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 22 aug 2007, 11:56
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Predictive lap-timing, now free for PerformanceBox
We’ve just launched a firmware upgrade which adds real-time Predictive lap-timing to Performance Box.
Like the Video VBOX and OLED system, predictive lap timing with Performance Box works by comparing your current lap with your previous best once per second, and showing the difference in real-time.
To demonstrate the technology, here's a video of predictive lap timing working with Video VBOX >
Performance Box with Predictive Lap Timing
After extensive testing and development, we believe it’s the most accurate and useful predictive lap timing device available.
When you take a corner better than before, you can instantly see how much you have gained. What’s more, it’s available free as a firmware download for existing Performance box owners now, and will also be available for Driftbox very soon.
http://racelogic.createsend2.com/t/r/l/ ... fliputl/t/
- Hielke
- Berichten: 11650
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
-
Rupie
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Ik had wel een mailtje van ze willen hebben. We zijn ondertussen vier maanden verder.
- Hielke
- Berichten: 11650
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Er zijn mailtjes verstuurd voor zover ik weet. Ik kreeg de inhoud van de mail van Andre toegestuurd. Hij heeft ooit een driftbox nieuw gekocht.
- @iko
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 22 aug 2007, 11:56
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Bij mij zat de mail in mijn spambox (vandaag).
- Booooh
- Berichten: 3545
- Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
- Locatie: https://dbf.nl
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Ik heb het mailtje ook ontvangen, wilde dit ook even posten maar dat is niet meer nodig
...
Ben
Ben
-
JeroenT
- Berichten: 2250
- Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:02
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Is er iemand in regio Den Haag die een Performance of Driftbox heeft met 220v adapter en ik even mag gebruiken?
Ik heb namelijk een Performance box te leen die ik wil updaten. De 1.0 firmware staat er nog op.
Maar het update programma geeft aan dat er geen box is aangesloten.
Nu komt dat mogelijk doordat er te weinig spanning op de box staat ivm de 12v adapter, die ik aansluit in de auto. De eigenaar heeft helaas geen 220v adapter.
Of kan iemand mij vertellen dat ik gewoon zou moeten kunnen updaten met de 12v adapter?
De box heb ik uiteraard opgestart in update modus.
Ik heb namelijk een Performance box te leen die ik wil updaten. De 1.0 firmware staat er nog op.
Maar het update programma geeft aan dat er geen box is aangesloten.
Nu komt dat mogelijk doordat er te weinig spanning op de box staat ivm de 12v adapter, die ik aansluit in de auto. De eigenaar heeft helaas geen 220v adapter.
Of kan iemand mij vertellen dat ik gewoon zou moeten kunnen updaten met de 12v adapter?
De box heb ik uiteraard opgestart in update modus.
- @iko
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 22 aug 2007, 11:56
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat het door de 12v adapter komt. Hij doet het tussen 6 en 28 Volt.JeroenT schreef:Is er iemand in regio Den Haag die een Performance of Driftbox heeft met 220v adapter en ik even mag gebruiken?
Ik heb namelijk een Performance box te leen die ik wil updaten. De 1.0 firmware staat er nog op.
Maar het update programma geeft aan dat er geen box is aangesloten.
Nu komt dat mogelijk doordat er te weinig spanning op de box staat ivm de 12v adapter, die ik aansluit in de auto. De eigenaar heeft helaas geen 220v adapter.
Of kan iemand mij vertellen dat ik gewoon zou moeten kunnen updaten met de 12v adapter?
De box heb ik uiteraard opgestart in update modus.
Lees de upgrade manual nog eens goed door en doe precies wat er staat.
- @iko
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 22 aug 2007, 11:56
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Die predictive lap-timing werkt geweldig.
Je ziet continu hoever je voor/achter ligt t.o.v. je snelste ronde. Je kan dus bij een bocht iets proberen en onmiddellijk zien wat het effect is.
Het heeft op mij hetzelfde effect als een rode lap op een stier, i.i.g.
Je ziet continu hoever je voor/achter ligt t.o.v. je snelste ronde. Je kan dus bij een bocht iets proberen en onmiddellijk zien wat het effect is.
Het heeft op mij hetzelfde effect als een rode lap op een stier, i.i.g.
-
Kees Bunk
- Berichten: 1046
- Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:41
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
In dit topic werd http://www.trackvision.net" onclick="window.open(this.href);return false; al even genoemd om data te verwerken in video.
Zijn er meer van dat soort programma's bekend? Ik meen dat op DF ooit een (gratis) alternatief gepost werd.
Zijn er meer van dat soort programma's bekend? Ik meen dat op DF ooit een (gratis) alternatief gepost werd.
-
Andre
- Berichten: 11445
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Ik had ook zo n drift/performance box maar het lijkt wel dat ding uit de jaren 60 komt. 3 zuignappen eraan een grote doos tegen je voorraam aan het lijkt wel een 27mc bakje.
Kijk hier eens na.
http://aimsolo.com.au/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

evt verkrijgbaar bij:
http://www.albi-engineering.nl
AIM Solo GPS race laptimer/datalogger/prestatiemeter 10Hz gps, rondetijden, positie, afgelegde weg, gereden lijnen, snelheid en acceleratie worden opgeslagen en analyse in AIM RaceStudio
prijs is 357 euro incl btw voor de Solo
AIM Solo DL GPS race laptimer/datalogger/prestatiemeter 10Hz gps, rondetijden, positie, afgelegde weg, gereden lijnen, snelheid, acceleratie en OBD en/of CAN/RS232 ecu communicatie worden opgeslagen en analyse in AIM RaceStudio
En de Solo DL die je ook kan aansluiten op de CAN Bus van de auto. 624,75 incl btw.
Kijk hier eens na.
http://aimsolo.com.au/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
evt verkrijgbaar bij:
http://www.albi-engineering.nl
AIM Solo GPS race laptimer/datalogger/prestatiemeter 10Hz gps, rondetijden, positie, afgelegde weg, gereden lijnen, snelheid en acceleratie worden opgeslagen en analyse in AIM RaceStudio
prijs is 357 euro incl btw voor de Solo
AIM Solo DL GPS race laptimer/datalogger/prestatiemeter 10Hz gps, rondetijden, positie, afgelegde weg, gereden lijnen, snelheid, acceleratie en OBD en/of CAN/RS232 ecu communicatie worden opgeslagen en analyse in AIM RaceStudio
En de Solo DL die je ook kan aansluiten op de CAN Bus van de auto. 624,75 incl btw.
-
Rupie
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Aiko schreef:Die predictive lap-timing werkt geweldig.
Je ziet continu hoever je voor/achter ligt t.o.v. je snelste ronde. Je kan dus bij een bocht iets proberen en onmiddellijk zien wat het effect is.
Het heeft op mij hetzelfde effect als een rode lap op een stier, i.i.g.
Ah, ben benieuwd. Ondanks dat ik niet echt meer op mijn rondetijden let, ben ik vergeten om er naar te kijken de laatste keer op Spa. Toch geweldig als je direct het resultaat kan zien van hoe je een bocht neemt?!
- Hielke
- Berichten: 11650
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Wat een drama met het upgraden naar de nieuwe firmware op de Performance Box
Wat doe ik fout? Hoe moet ik het doen?
Heb me al geregistreerd om de 64bit versie te kunnen downloaden, maar inloggen lukt me dan niet.
Op m'n bureaublad heb ik de PB3.0.23 geplaatst. Ik volg de instructies keurig op, maar niks.
Drama!
Oh ja, ik draai onder de 64 bit versie van Windows 7.
Wat doe ik fout? Hoe moet ik het doen?
Heb me al geregistreerd om de 64bit versie te kunnen downloaden, maar inloggen lukt me dan niet.
Op m'n bureaublad heb ik de PB3.0.23 geplaatst. Ik volg de instructies keurig op, maar niks.
Drama!
Oh ja, ik draai onder de 64 bit versie van Windows 7.
-
Andre
- Berichten: 11445
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Die ouwe pc van je die trekt het niet meer. 
-
FrankS
- Berichten: 1320
- Lid geworden op: 16 jun 2009, 10:10
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Ik heb geen verstand van die boxen maar heeft het upgrade bestand administrator rechten?Hielke schreef:Wat een drama met het upgraden naar de nieuwe firmware op de Performance Box![]()
Wat doe ik fout? Hoe moet ik het doen?
Heb me al geregistreerd om de 64bit versie te kunnen downloaden, maar inloggen lukt me dan niet.
Op m'n bureaublad heb ik de PB3.0.23 geplaatst. Ik volg de instructies keurig op, maar niks.
Drama!
Oh ja, ik draai onder de 64 bit versie van Windows 7.
- @iko
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 22 aug 2007, 11:56
Re: Ervaringen topic RaceLogic Performance/Drift Box
Volgens mij heb ik het zo gedaan:Hielke schreef:Hoe moet ik het doen?
PerformanceBox upgrade files have a „.ruf‟ file extension. To upgrade the PerformanceBox firmware, please follow these instructions:
- Download the latest firmware file from the website and copy this file onto your PC.
- Ensure that you have the latest version of PerformanceTools software installed on your PC.
- With the PerformanceBox switched off, connect your it to the PC with the USB cable.
- Power on the PerformanceBox whilst holding down the MODE button – instead of the usual splash screen you will see the Upgrader screen:
- Double-click on the „.ruf‟ upgrade file. The progress bar will indicate the status of the upgrade.
- Once the upgrade is complete the PerformanceBox will restart and you can remove the USB cable.
During the upgrade process an upgrade log file will be created. This log file can be emailed to the support address on the next page should any problems arise.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Sabberjoch en 1 gast
