Heb me prima vermaakt, het was prachtig weer, ben er achter als toyo's wat uitgedroogd zijn, is de grip niet beter is

Organisatie super bedankt, was allemaal prettig geregeld en iedereen reed ook relaxed.

In al mijn enthiousiasme vergeten de organisatie te bedanken....RVV schreef:0 keer code rood! Super bedankt alle deelnemers voor het gediciplineerde rijden
Jij niet alleen hoor, het hele circuitPaul Broere schreef: Hahaha, ik hoorde het toen jullie wegreden.
Beelden van een donkergroene E30 325i met zwarte wielen?
Overigens helemaal in het begin nog even achter de witte e30 gehangen... maar ging net iets sneller en ik begon net na zeker meer dan een jaar niet op zandvoort te hebben gereden.
Ik vermoed dat je de mijne daar ook onder vond vallen. Maar net als paul broere: sommige mensen hebben het geld niet of zien het nut niet in van een optisch perfecte auto. Maar technisch is onze prima in orde hoor. Alleen de synchro vd 3e versnelling vandaag een flink eind naar de hemel geholpen, maar bij racen gaan nou eenmaal dingen stukPennucciracing Luco schreef:Ik ben vandaag alleen gaan kijken, vanaf een uur of 10 tot een uur of 2.
Ik ga niet teveel zeggen, maar ik kan me nog een discussie voor de geest halen dat er gezeurd werd over nette racewagens die toegelaten werden op DF dagen, daar was nogal wat weerstand tegen.
Nou ik heb vandaag (met alle respect hoor) auto's rond zien rijden die op een modern demontagebedrijf nog geweerd zouden worden.
Jup! Staan er inmiddels allemaal opKees Bunk schreef:Nice!
Zag dat pics van leonweggelaar ook aan het uploaden zijn:
http://www.leonweggelaar.nl/fotografie/ ... 11/250711/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat staat jouw Porsche er ontzettend goed bij Paul!Paul Broere schreef:In al mijn enthiousiasme vergeten de organisatie te bedanken....RVV schreef:0 keer code rood! Super bedankt alle deelnemers voor het gediciplineerde rijden
heerlijk om er van op aan te kunnen dat het prima geregeld is bij een DF dag en je met een veilig gevoel met respect kan rijden...
BEDANKT ORGANISATIE!!
btw: ruim 200km's op circuit gereden (van 9:30 tot 12:00). Toen was de benzinetank zo leeg dat ie de laatste 2-2 rondjes in bos uit wat inhield. (terwijl er dan nog 20 liter in zit).
Is dit sarcastisch?! :/Wat staat jouw Porsche er ontzettend goed bij Paul!
Bedankt, ik sta er weer mooi op! Mijn snelste rondje was 2m19s, ik had voor het eerst de iphone app "harry's lap timer" en dat werkte perfect. Voortaan wel de video's horizontaal maken heb ik geleerd want de overlay staat er nu in een verkeerde hoek op.RutgerK schreef:http://www.flickr.com/photos/22529738@N ... 154751439/
Rijp en groen door elkaar. Gemaakt tussen 14.00 en 17.00.
RutgerK schreef:http://www.flickr.com/photos/22529738@N ... 154751439/
Rijp en groen door elkaar. Gemaakt tussen 14.00 en 17.00.
Nee? Als het die grijs/zilveren is die ook op je avatar staat, dan bedoel ik de goede. Prachtige auto toch?Paul Broere schreef:btw: ruim 200km's op circuit gereden (van 9:30 tot 12:00). Toen was de benzinetank zo leeg dat ie de laatste 2-2 rondjes in bos uit wat inhield. (terwijl er dan nog 20 liter in zit).Is dit sarcastisch?! :/Wat staat jouw Porsche er ontzettend goed bij Paul!
Oh.. Dan vergis ik me in auto. Er reed een soortgelijke (ook kwa kleur) Porsche.Kees Bunk schreef:Ik denk dat Paul de eerste dagen niet meer reageert, dus zal het even voor hem doen.
Hij was niet met die Porsche, maar met z'n E30.
Paul is toch niet afwezig ivm het in zijn ogen veronderstelde sarcasme van Barend, wat dus niet zo was bedoeld?Barend schreef:Oh.. Dan vergis ik me in auto. Er reed een soortgelijke (ook kwa kleur) Porsche.Kees Bunk schreef:Ik denk dat Paul de eerste dagen niet meer reageert, dus zal het even voor hem doen.
Hij was niet met die Porsche, maar met z'n E30.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten