Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Alles over de Nürburgring, van Touristenfahrten en ideale lijnen tot de grootste schnitzels van de omgeving.
Plaats reactie
EmielS60

Re: Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !

Bericht door EmielS60 » 17 jul 2011, 20:21

Nee, niks spannends eigenlijk.

Auto stond op Belgische kenteken en zou nooit meer door de Belgische keuring komen. Plus dat Jan tegenwoordig in In Rusland woont en gewoonweg geen tijd meer heeft voor de 850. Dus nu staat er alleen nog een koets met kooi.

steve smith

Bericht door steve smith » 17 jul 2011, 20:28

Ah, de fijne Contol Technique.... :devil:

Gijs.

Bericht door Gijs. » 17 jul 2011, 20:42

stefan740 schreef:60% kans op regen maar geen enkele druppel gezien am ring :D
Meen je niet! Ik had ook willen gaan vandaag, maar gezien de voorspellingen ervan af gezien. Erg jammer, want had graag nog een paar rondjes gereden!

Macboy

Bericht door Macboy » 18 jul 2011, 20:11

Hoeveel pk heeft die Volvo :shocking:

EmielS60

Bericht door EmielS60 » 18 jul 2011, 20:37

Macboy schreef:Hoeveel pk heeft die Volvo :shocking:
412pk/530Nm...

Filmpjes staan hier...

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 24 jul 2011, 16:43

Fabian

Bericht door Fabian » 24 jul 2011, 20:43

indobesar schreef:
Op het randje af en toe, maar lekker om te zien! Dit tempo trok ik net niet in mijn tijd :'(

KW

Bericht door KW » 24 jul 2011, 21:11

damn da's gewoon sick zo hard op 2 wielen :crazy:

steve smith

Bericht door steve smith » 25 jul 2011, 03:38

indobesar schreef:
Het eerste brommerrondje ooit wat ik tot het einde bekeken heb. Holy mother wat gaat dat hard! Gewoon Kesselchen 4 met >220km/h nog ff een voorwiel los trekken IN de bocht :shocking:

En die tijd kan deze meneer nog prima 10 seconden vanaf halen zonder traffic. Go HP!

Knot

Bericht door Knot » 25 jul 2011, 09:28

Gaaf zeg, en totaal andere lijnen dan de auto.

Wel apart, hij pakt gewoon curbs mee... iets waar ik op de motor best hard voor in mn broek schijt op snelheid!

Stuurdempertje maakt ie wel gebruik van zo nu en dan :)

Alexander

Bericht door Alexander » 25 jul 2011, 16:21

Brendan (slidersguesthouse) zat volgens eigen zeggen ook rond deze tijd of iets sneller, pfff...gekkehuis

...zonder al dat titanium in zn lichaam zou hij misschien nog sneller kunnen :wink: .

KW

Bericht door KW » 25 jul 2011, 18:19

steve smith schreef:Gewoon Kesselchen 4 met >220km/h nog ff een voorwiel los trekken IN de bocht :shocking:
Wat is "Kesselchen 4"? Ik ken alleen gewoon "Kesselchen", linker knik met roodwitte kerbs. Dat wieltje los dat jij bedoelt zit daar net voor?

Fabian

Bericht door Fabian » 25 jul 2011, 20:56

Alexander schreef:Brendan (slidersguesthouse) zat volgens eigen zeggen ook rond deze tijd of iets sneller, pfff...gekkehuis

...zonder al dat titanium in zn lichaam zou hij misschien nog sneller kunnen :wink: .

Klopt, we reden vaak samen onze rondjes. Toen nog ietsje langzamer als dit, dit gaat echt op het randje hoor....

jacobt

Bericht door jacobt » 25 jul 2011, 22:32

Vrijdag na de vrije training van de f1 nog even op de Nordschleife gereden, 2 rondjes.
De laatste keer was met origineel onderstel, was allemaal een beetje slap en af en toe eng.
De bilsteins b8 rijden op de openbare weg redeijk stug, maar op het circuit zijn ze lekker.

Afbeelding
Afbeelding

Macboy

Bericht door Macboy » 26 jul 2011, 00:29

steve smith schreef:Het eerste brommerrondje ooit wat ik tot het einde bekeken heb. Holy mother wat gaat dat hard!
Voor mij de tweede. Het eerste is die bekende met die vent die commentaar geeft als VoiceOver bij zijn eigen ronde.

Laurens Nijssen

Bericht door Laurens Nijssen » 27 jul 2011, 21:54

http://vimeo.com/26969716" onclick="window.open(this.href);return false;

Mijn rondje in de Primera. Excuus voor het losse topic, had deze over het hoofd gezien..

Macboy

Bericht door Macboy » 31 jul 2011, 20:27

Wat een dag was het weer.

In de ochtend afgesproken bij de Shell bij Zevenaar met Andre in zijn 1M, Bart in de Z4M, Femme met de 650i met 29" velgen en ik op de rijdersstoel bij Romo in de M3.

Het begon met Bart die nog lag te neuken met zijn 124e vriendin en dus als vanouds voor het nodige oponthoud had gezorgd. Er was ook een schaamteloze Femme die ondanks zijn 98 miljoen toch weer probeerde om onder het betalen van zijn (nota bene LPG) brandstof probeerde uit te komen. Daar trapte de - overigens zeer vrolijke - medewerkster bij de kassa niet in. Betalen dus Femme. Nadat Bart aka Yellowbart (draagt altijd een geel shirt en rijdt als een idioot dus vond het wel leuk gevonden) uitgespeeld was konden we vertrekken. Helaas was het erg druk onderweg.

Het ritje duurde niet lang want bij Hünxe moest Andre alweer stoppen om te tanken. Wat kan zo'n turbo zuipen zeg ! Op de snelweg was het te druk om flink door te kunnen rijden dus harder dan 270 was ik niet gekomen in de M3 (of was dat de begrenzer?). Aangekomen in de Eiffel moesten we wachten op Andre want die reed weer eens niet harder dan 160 op de Duitse Autobahn. Echte Fries hè ... Bij de pomp kwamen we Stradale nog tegen, was een grappig en niet te vergeten moment. Video's worden helaas door YouTube niet geaccepteerd vanwege al het geweld. Moest je dus bij geweest zijn.

Rondom de Ring van alles gezien. Zoveel dat je met een Polo BlueMotion meer opvalt dan met een M3 of GT3. Heel veel 1M gezien en ook 5x een GTS. Verder heb ik de mensen wat wegwijs gemaakt rondom de Ring dus was allemaal erg leuk. Wat minder was dat de Specksuppe niet meer verkrijgbaar was want die hele tent was dicht. Domper op de feestvreugde.

Maar dan de terugweg dames en heren. Want daar type ik dit eigenlijk voor. Samen met Femme in de 650i LPG edition behoorlijk doorgetrapt. Paar keer 270 op de teller gehad totdat er een Duitse 997 Turbo S cabrio aankwam vliegen. Ik liet hem voorbij en dan wachten tot de snelweg vrij was. Het geluid dat uit dat monster kwam was niet normaal. Bizarre grom produceert dat ding (om over die van Femme maar te zwijgen). Voorliggend verkeer aan de kant en gas erop ! De Turbo pakt zijn meters maar we konden goed blijven plakken. Janken met die V8 en schakelen bij 8000 toeren... klik ... Gassen maar en 270 weer op de teller met de Alpina 650i in onze kielzog en ankeren voor de voorliggers.

Dit deden we een paar keer gedurende ongeveer 15 minuten en was supergaaf totdat er een irritante Honda Civic uit 1994 naar links kwam. Naar wij dachten... vrij baan ... Honda Civic naar rechts ... M3 maakt 6000 toeren in zijn 3 en volgas er weer op maar WTF !!! Die Civic houdt die Porsche gewoon fucking bij en heeft Nitron of weet ik veel wat voor spul aan boord niet te bevatten :shock: Daarna kwamen we weer wat bij en de Civic liet ons voorbij en ik weer planken om die Turbo S bij te houden en nadat we ernaast stonden die Civic volgas en komt ons voorbij zetten vanaf 220 met een snelheid dat wil je niet weten !!!! Daarna mooi duimpje gegeven en dikke smile op het gezicht van die Civic rijder.

Vervolgens doorgeblazen met Femme totdat er opeens een NL motorrijder zin had om met ons mee te sporten en dat deden we ook ongeveer een kwartier lang steeds van 120 blazen naar 270 met een M3 een 650i LPG edition en een motorrijder die hem kort voor de grens nog even boven de 270 open trok.

Waanzinnig !!!!

De laatste jaren zelden zoveel meegemaakt op de Oberhauser straight. Een waardig afscheid van de E92 M3.

Romo bedankt :thumbup:

FrankS

Bericht door FrankS » 31 jul 2011, 20:51

Mooi verhaal weer :)

dvh

Bericht door dvh » 31 jul 2011, 20:52

Dat klinkt erg leuk !
Die 650 van Femme is echt een gave bak.
Los van de specs, die van de 1m en m3 vast beter zullen zijn, qua looks toch 10x liever de 650 !

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 31 jul 2011, 20:59

Man man wat een dag........................wat een auto`s daar, wat een omgeving..............af en toe ook nog een leuk hertje.............SKITTEREND................

Zal eens kijken of ik wat foto`s kan plaatsen, de laatste keren lukte dat niet best...........

idd een waardig afscheid van de E92 M3, .................genoten van de prachtig meest dikke 6er die ik ooit mocht aanschouwen, wat een prachtbak Femme!!
Dan de 1M.............iedereen weet hoe ik er over DACHT.........................maar het kan verkeren idd...............wat een ontzettend DIK apparaat is het toch, ik heb een leuke video van Andre met de duim omhoog...........

Het is duidelijk; de ring is Porker en BMW territory............af en toe een verdwaalde Audi............of wat ander spul, de hoofdmoot is toch echt van Duitschen Bloed...............wat een geluid er ook geproduceerd wordt....kippenvel............

Prachtige dag met dank aan allen.................

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 31 jul 2011, 21:09

Afbeelding

Afbeelding

Snipe

Bericht door Snipe » 31 jul 2011, 21:12

Macboy schreef:Het begon met Bart die nog lag te neuken met zijn 124e vriendin
Ik dacht dat dit een neger was, maar kennelijk is het Bart met een bivakmuts. Heeft 'ie nog snel gedaan vanuit Rotterdam dan.

romo

Bericht door romo » 31 jul 2011, 21:13

Afbeelding

Snipe

Bericht door Snipe » 31 jul 2011, 21:18

^ Komen er ook onboard video's van die Koleos?

EmielS60

Bericht door EmielS60 » 31 jul 2011, 21:24

Mooi verhaal Ilja!

Ik heb vandaag NSX'en onder staan kwijlen, en dat waren er veel...wat een tijdloos model is dat toch.

1 Rondje rond de Ring gedaan met de mtb. Na ruim een uur kwamen de eerste auto's na die lange baansluiting, toen was ik halverwege Steilstrecke.

Op de autobahn niet echt door kunnen rijden, het was druk op de heenweg, terugweg vanaf Oberhausen niet onder de 200 geweest, op die ene Hollander na dan. :) :(
En toch 1 op 10 doen... :shock:

Plaats reactie