(moet die kleine toch ook beetje met het auto virus besmetten)
[25-07-2011] DF @ Zandvoort deel XIII
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Re: [25-07-2011] DF @ Zandvoort deel XIII
Kom morgen samen met mijn dochter even een kijkje nemen.
- frankv
Ik had vanmiddag een virusje en voel me nu nog niet sterk genoeg om morgenochtend op Zandvoort te staan. Als het beter gaat wordt het dus misschien nog de middagsessie, ik meld me dan wel bij Peter voor de administratieve afhandeling.
Iedereen in elk geval veel plezier, en houd de auto's en jezelf heel!
Iedereen in elk geval veel plezier, en houd de auto's en jezelf heel!
- Knot
Ondanks dat de regenkans klein is geworden (jammer hoor, vandaag bakken uit de hemel dus heb me op de openbare weg uit moeten leven... en jaja, een keer gaan we filmpjes schieten binnenkort) laat ik me niet kennen.
De middag meeste kans op nog een kleine bui dus ik ben er rond 12 uur om de middagsessie mee te pakken. Reken die 225 contant af (met zwart geld uiteraard) 8)
Voor wie mee wil rijden, vind ik geen probleem, juist gezellig, maar wel zelf ff in de auto springen dan aub.
De middag meeste kans op nog een kleine bui dus ik ben er rond 12 uur om de middagsessie mee te pakken. Reken die 225 contant af (met zwart geld uiteraard) 8)
Voor wie mee wil rijden, vind ik geen probleem, juist gezellig, maar wel zelf ff in de auto springen dan aub.
- Marcel H.
Webcam voor de thuisblijvers: http://www.circuit-zandvoort.nl/action/pitcam/
- Robertdj
Vanmiddag komen Menrik en ik nog even kijken/foto's maken. Helaas niet rijden, de hokken zijn nog niet klaar.En echt fit zullen we ook niet zijn :drinking:
-
Kees Bunk
Goedenmorgen!
Waargh veel te vroeg maar ff ontbijten en koers zetten richting cpz.
Zie jullie daar.
Waargh veel te vroeg maar ff ontbijten en koers zetten richting cpz.
Zie jullie daar.
- jos_br
Hoppa, op weg naar Zandvoort, hoop weer niet teveel mensen in de weg te rijden.....
Jos.
Jos.
- Jolanda87
Kom binnen nu en half uur ook die kant op gereden! 
- Tristan
Had best willen rijden vandaag (trainen voor 5 Aug voor DNRT) maar auto is net gespoten, moet nog een nieuwe achterbumper op en opnieuw bestickerd worden. Dus helaas niet op tijd klaar. 
- Knot
Ik zit lekker aan de koffie en zoete bolletjes hier, hoogst uitzonderlijk dat ik niet om 07:30 al op kantoor zit.
Zometeen eens kijken hoe hard je nog lijnen kunt rijden op sunny's en wanli's... die ouwe meuk moet ook een keer op!
Als iemand een keer beelden van zichzelf wil zien moet die het ook ff melden, moet niet veel sneller gaan dan 2m15 overigens anders zie je zo weinig (zeker op meukbanden).
Zometeen eens kijken hoe hard je nog lijnen kunt rijden op sunny's en wanli's... die ouwe meuk moet ook een keer op!
Als iemand een keer beelden van zichzelf wil zien moet die het ook ff melden, moet niet veel sneller gaan dan 2m15 overigens anders zie je zo weinig (zeker op meukbanden).
- ///Martin
Vanmiddag denk ik ook rijden in de E30. Beelden zijn altijd welkom Knot (en die hou je prima bij...). Zwarte M3.
- Tom V
Ik ga even met de hond naar Bloemendaal dus denk er na even te komen kijken nog.
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Volgens mij is het weer vandaag best aardig. Hier schijnt in elk geval een lekker (wel waterig) zonnetje.
Have fun to day
Have fun to day
- JasperM
Helaas, 6:00 opgestaan maar met mijn duffe kop van de trap gevallen; gebroken arm.
ongelooflijk wat een pech...
-
ErikS
Ik moest toch wel ff lachen...JasperM schreef:Helaas, 6:00 opgestaan maar met mijn duffe kop van de trap gevallen; gebroken arm.![]()
Succes ermee!
- Robin Hartog
Dat is wel heel zuur..
Ik heb helaas nog teveel te doen voor school. Mocht ik het snel af hebben kom ik misschien vanmiddag nog even een kijkje nemen/foto's nemen, maar kleine kans..
Ik heb helaas nog teveel te doen voor school. Mocht ik het snel af hebben kom ik misschien vanmiddag nog even een kijkje nemen/foto's nemen, maar kleine kans..
- stefan740
Even stiekem op de webcam kijken. MINI is helaas al een tijdje niet inzetbaar helaas dusja veel plezier daar 
- GTRene
ai...wat balen zeg, hoe kreeg je dat voor elkaar...moet je echt nog half slapenJasperM schreef:Helaas, 6:00 opgestaan maar met mijn duffe kop van de trap gevallen; gebroken arm.![]()
sterkte en beterschap.
- GTRene
het lijkt wel super rustig via de cam...
zijn der al foto's van de Porsche 904?
trouwens het ziet er droog uit daaro...kun je heerlijk scheuren, damn had ik maar een dik banksaldo
zijn der al foto's van de Porsche 904?
trouwens het ziet er droog uit daaro...kun je heerlijk scheuren, damn had ik maar een dik banksaldo
-
MartijnS
http://t.co/BDA21D1" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
MartijnS schreef:http://t.co/BDA21D1" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
weet je ook welke "replica" het is?
of is dat die wat tot een tijd terug in NL te koop stond bij classic cars...
wel Beck doch 1 van uit het begin en nog niet de stailes mono?
ziet er vrij laag uit
edit: nope is niet die wat bij Sloze stond, nog oude foto daarvan gevonden>
dus heel benieuwd welke dit is op CPZ :piraatje:
-
944 guy
Als je wat hebt van een bijzonder lawaaiige witte bmw e30 dan houd ik me aanbevolen.Knot schreef: Als iemand een keer beelden van zichzelf wil zien moet die het ook ff melden, moet niet veel sneller gaan dan 2m15 overigens anders zie je zo weinig (zeker op meukbanden).
Bij zandvoort was de uitlaat van de volvo (sleepauto) na de kat eraf gedonderd, op de terugweg een voorwaardelijke boete gekregen van 250 eu
Banaal dat je tegenwoordig niet eens (als het duidelijk overmacht is) gewoon naar huis mag rijden met een technisch goed functionerende auto, maargoed, ik moet niet teveel zeiken want dat ding naar de garage brengen is nog altijd goedkoper dan de boete EN een nieuwe uitlaat
Klote zeg! Was echt een ideaal dagje om stevig door te kachelen. Er zijn amper inhaalacties geweest in de ochtendsessie!Helaas, 6:00 opgestaan maar met mijn duffe kop van de trap gevallen; gebroken arm.
Overigens hadden we nog wel een leuke: ontluchtingsnippel vd remklauw zat los, is de leading edge van elke spaak vd velg rechtsvoor compleet gestript
- martijn kool
Zo weer thuis, heb me prima vermaakt. Megane eindelijk fatsoenlijk kunnen testen.
Driving-Fun, bedankt voor de organisatie.
Driving-Fun, bedankt voor de organisatie.
- Knot
Was weer een mooi (mid)dagje zeg, alle troep op gereden. Liggen nu kale RE050a en kale Sunny's op de achterbank, zo snel eruit halen. Stond versteld hoe hard je op droog nog met die meukbanden achter kunt gaan als je ze op de juiste spanning houdt.
Perongeluk nog wat driftjes doorgezet toen er niemand in de buurt was om me heen (behalve 1x de clio maar volgens mij haakte die (Joost) expres aan of ff te kijken of beelden te schieten) maar werd toch niet gewaardeerd. Zwarte vlag en daarna even overleg gehad en rustiger aan doorgegaan. Potenza's en Sunny's kaal gereden en daarna op Conti's en Wanli's door.
Moet zeggen dat het met de Wanli's achter harder ging dan de Sunny's. Hoe erg die banden ook zijn in de regen ik vond dat je er (naar alle redelijkheid) nog best mee kon knallen op droog!
Vandaag 196km gehaald op 1 tank (incl inhouden laatste paar rondjes), ging 54 liter in aan de pomp. Als je banden (waren toch al zo goed als op) en remblokken niet meerekent dan was het lekker sturen vanmiddag voor 350 euro!
Perongeluk nog wat driftjes doorgezet toen er niemand in de buurt was om me heen (behalve 1x de clio maar volgens mij haakte die (Joost) expres aan of ff te kijken of beelden te schieten) maar werd toch niet gewaardeerd. Zwarte vlag en daarna even overleg gehad en rustiger aan doorgegaan. Potenza's en Sunny's kaal gereden en daarna op Conti's en Wanli's door.
Moet zeggen dat het met de Wanli's achter harder ging dan de Sunny's. Hoe erg die banden ook zijn in de regen ik vond dat je er (naar alle redelijkheid) nog best mee kon knallen op droog!
Vandaag 196km gehaald op 1 tank (incl inhouden laatste paar rondjes), ging 54 liter in aan de pomp. Als je banden (waren toch al zo goed als op) en remblokken niet meerekent dan was het lekker sturen vanmiddag voor 350 euro!
- Vdub
zo.. wij zijn ook weer thuis aangekomen met de Golf 6.. lekker rustige racedag gehad.. en gelukkig mooi weer..