Cool!
Michel
Yep, heb de Haman achterlichten nog kosten nwe 800,-euro maar die zaten er al op, later veranderd voor zwarte achterlichtenFlatline schreef:Vet hoor!!!
NOG een M Coupe op het forum, het wordt nog eens wat..
Wil de jouwe natuurlijk ook graag in het echt zien!, Stond jouw ouwe gele MQP niet heel lang te koop op MP, eerst met speciale achterlichten, later met zwarte?
Zelf ben ik nog lekker aan het stoeien met de 321pk die mij gegund is, dus die van jouw is nog beter, al betijfel ik dat qua wegligging..
Veel plezier ermee! :!:
Kosten voor een Hartge conversie maar nog niet als Hartge als Fabrikant dus merk kost alleen al 95.000,-euro en dan moet je je eigen M coupe nog meebrengen...Femme schreef:Erg gave wagen.
Wat zou het kosten om zelfs zoiets (M5 V8 conversie) te laten doen?
Oh was jij dat, bekende nederlanderGTRene schreef:Yep, heb de Haman achterlichten nog kosten nwe 800,-euro maar die zaten er al op, later veranderd voor zwarte achterlichtenFlatline schreef:Vet hoor!!!
NOG een M Coupe op het forum, het wordt nog eens wat..
Wil de jouwe natuurlijk ook graag in het echt zien!, Stond jouw ouwe gele MQP niet heel lang te koop op MP, eerst met speciale achterlichten, later met zwarte?
Zelf ben ik nog lekker aan het stoeien met de 321pk die mij gegund is, dus die van jouw is nog beter, al betijfel ik dat qua wegligging..
Veel plezier ermee! :!:die phoenixgelb met DSC had op het laatst 360pk getuned met nwe schrick scherpe nokken en meer aangepast spul...super wagen!
Qau wegligging zal het niet veel schelen, de mijne heeft een speciaal sportonderstel en verstelbare dikke stabbilatoren alles in hoogte en hardheid verstelbaar dus wegligging is goed, alleen de power is soms too much dus de "standaard"Z3 M is veel makkelijker te rijden op een cirquit, maar deze is vele malen specialer en anders om te rijdenecht een nieuwe openbaring, lekker ruig en wild maar ook wel een monster en moeilijker te rijden, maar ach dat is hem vergeven en na mijn arrestatie met die 255 op de A1 bij Almelo op en lege weg en s'nachts om 3 uur alles perfect alleen die klojo op dat viaduckt met de lasergun in het donker in de hoek! aaaaaaaaaaaaaa dat was echt flink klote, wilde alleen ff van zeg 120 naar 270 op het eind, gewoon ff genieten van je "vrijheid" maarja, pech gehad...
GTRene
Yep, helaas wel...Bert ///M3 schreef: Oh was jij dat, bekende nederlander
Ja dat is nog het minste je wordt op 1 hoop geveegd met de grootste criminelen. Een draaideur crimineel die dagelijks tasjes rooft komt er beter mee wegGTRene schreef:Yep, helaas wel...Bert ///M3 schreef: Oh was jij dat, bekende nederlanderop TV en radio en in bladen...achja heb tenminste een genoteerd record dar staan als je het positief bekijkt, maar dat ze je rijbewijs een tijd inhouden en mijn auto ook dat was echt ziek...voelde me heel lang erg klote ook daarna ik heb niemand wat aangedaan en er reed op dat moment ook niemand verder op dat laatste stuk A35....maarja life goes on
![]()
GTRene
Euhm nee, ja wel er naar toe binnenkort maar niet er overheen, en als ik er ooit overheen ga met deze dan echt een toeristenfhart dus niet stampe zeg maar, veel te gevaarlijk met deze en te uniek deze auto moet er wel mee oppassen...das het nadeel eigenlijk, als ik nu eens heel rijk was dan...dan kocht ik wel een andere meer geschikte auto voor de Ringsven deutschmann schreef:mega ultieme auto 8)
dat moet toch wel extreem lopen zietsooit naar de Nordschleife toe met hem??
oow welkom hier
Dankje, inderdaad verkopen ze de standaard 5.0 L met 370pk, maar deze auto het enige en ex prototype heeft meer vermogen om te testen?Tommy schreef:prachtwagen, super om zo'n grote 5 liter motor te zien.
Maar deze heeft toch de 370 pk M62 based 5 liter ipv de S62 based uitvoering?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten