Auto: Ford Sierra 2.0i met 100% sper, achterbank eruit en totaal geen wegligging...

Enjoy.

[img:400:364]http://members.lycos.nl/klabiender/tsvol4.jpg[/img]
Klikkie rechts, doel opslaan als(16mb)
Maar dat ging toch op een behoorlijke hogere snelheid, als daar wat mis gaat (niet dat dat zo gauw gebeurt) dan gaat het ook goed mis...Knot schreef:DE afrit drift... tsja, daar waren geen fietsers, voetgangers of ander verkeer wat niets met de actie te maken had.
Die Sjonnie's die zo'n actie uit willen halen durven het op dat moment niet, dat weet ik 100% zeker.
Ben ik wel met je eens, maar hier in de buurt kom je er gewoon nergens onderuit dat er andere mensen zijn... ben je lekker aan het filmen, alles lijkt rustig en verlaten. Kijk je het later terug zie je weer een fietser ergens fietsen of een auto staan....Knot schreef:Die Golf heeft er niet eens wat van gemerkt... en fietsers zijn natuurijk 100x kwetsbaarder.
Gaat erom dat Andre het een keer perongeluk doet en in jullie filmpjes altijd wat mafs aan de hand is denk.
Afrit drift had ie denkik 95 a 100 km/u op de klok staan in 3.
Andre schreef:Ja we neuken ook wel eens een wijf zonder condoom dat kan ook niet. Later kijk je erop terug en denk je pfff gelukkig hangt ie er nog aan.
Maw ik ben niet trots op dat filmpje. En 99 van de 100 keer drift ik zoveel mogelijk zonder verkeer in de buurt. Ook 1 van de redenen is dat ik geen knaken bakken meer koop voor het driften. Waarom, omdat je dan helemaal geen gevaar ziet want kapot mag het toch wel. En doe je dingen met die knakenbak die je met je dagelijkse auto nooit zou doen.