Georg Plasa

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
ErikS

Re: Georg Plasa

Bericht door ErikS » 22 jul 2011, 15:43

thnx? Thnx?

Ik zou er niet blij van worden, 167 euri boete. :tooth:

Andre

Bericht door Andre » 22 jul 2011, 15:58

Die foto dat plasa nog in de auto zit zie je ook geen gordels meer over ze schouder.

Hij draagt wel hans en het is ongelooflijk dat er geen brand is ontstaan. Gordels zullen wel uit de carroserie getrokken zijn.

Ik zou wel willen weten als de gordels achter met ogen bevestigd zijn of om de kooi zijn gewikkeld? Mijn gevoel zegt met in ogen in de carroserie gelast.

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 22 jul 2011, 16:55

Denk aan de kooi eigenlijk. Omdat foto's van de bouw een gordelbuis achter de stoel laten zien.

Afbeelding

///Martin

Bericht door ///Martin » 22 jul 2011, 17:15

Pennucciracing Luco schreef:onsmakelijk :(
+1

GTRene

Bericht door GTRene » 22 jul 2011, 17:42

Andre schreef:Die foto dat plasa nog in de auto zit zie je ook geen gordels meer over ze schouder.

Hij draagt wel hans en het is ongelooflijk dat er geen brand is ontstaan. Gordels zullen wel uit de carroserie getrokken zijn.

Ik zou wel willen weten als de gordels achter met ogen bevestigd zijn of om de kooi zijn gewikkeld? Mijn gevoel zegt met in ogen in de carroserie gelast.
zat ik me net ook te bedenken, je lijkt de Hans te zien zitten echter je ziet geen gordels...
de kooi lijkt daar redelijk intact doch door de gordels er niet meer zijn of geknapt oid, en het stuur niet meer? lijkt hij daar en op de kooi? heel hard met z'n helm/hoofd te zijn geknald, er lijkt zelfs een bloedspoor te zien te zijn over de kooi/kruis waar de deur zat.

Plaats reactie