Nederland meer positief in het nieuws

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Re: Nederland meer positief in het nieuws

Bericht door GTRene » 09 jul 2011, 13:32

ik dacht al huh? z'n roots ook NL?
Barack Obama zelf heeft nog niet gereageerd op de scoop dat hij een oprjochte Frysk blijkt te zijn. Overigens meldt De Telegraaf inmiddels dat het hier mogelijk om een HNS-hoax zou gaan.
verder "positief" in het nieuws
Hulde voor minister Schultz van Haegen! Ze heeft namelijk in al haar wijsheid besloten om (een aantal) spitsstroken 24 uur per dag open te stellen.
Als je met iemand spreekt over spitsstroken krijg je meestal te horen: Waarom zijn ze niet altijd open? Dat vroeg Melanie zich blijkbaar ook af en daarom gaan (onder andere) de spitsstroken op de A12 tussen Zoetermeer en Gouwe, de A1 tussen Watergraafsmeer en Diemen en de A4 tussen Hoofddorp en Nieuw-Vennep 24 uur per dag open. Voorlopig gaat het nog alleen om spitsstroken die aan de linkerkant van de weg liggen, want bij stroken die aan de andere kant liggen is het namelijk nodig om extra pechhavens aan te leggen. En dat kost tijd & geld. (via: telegraaf.nl)
http://www.autoblog.nl/archive/2011/07/ ... anent-open" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 09 jul 2011, 13:33

Verrek ik vergat Bassie en Adriaan LOL en Willem Nijholt fwiw.

Niet tegelijkertijd die drie hoor, dat zou Nijholt niet overleven denk ik. :kikker:

Robin

Bericht door Robin » 09 jul 2011, 13:38

Over positief, dan heb ik toch wel wat met een man als Emile Ratelband hoe overdreven hij soms kan doen, hij heeft wel kernpunten natuurlijk.

dvh

Bericht door dvh » 09 jul 2011, 13:40

Die Hauer heeft een leuk optrekje, reed er onlangs nog voorbij..

Snipe

Bericht door Snipe » 09 jul 2011, 13:56

Mooie golfbaan ook, Lauswolt. Als je golft moet je daar zeker een keer gaan spelen.
[/tipvandedag]

Robin

Bericht door Robin » 13 jul 2011, 12:05

Misschien druppel op de gloeiende plaat, maar 'n stapje in de juiste richting :thumbup:

http://www.nu.nl/politiek/2563805/agent ... ragen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 13 jul 2011, 12:50

vind ik ook wel een goede richting, o.a. iets meer afstand van een "geloof" op die manier.

Luco

Bericht door Luco » 13 jul 2011, 12:58

Meneer Hogeland
*diepe buiging*

Robin

Bericht door Robin » 14 jul 2011, 10:11

Wat is nou echt mooi/positief aan Nederland in de vakantietijd?

Nou, gewoon vanuit Nederland een reis boeken, op vakantie naar de zon(Frankrijk, Spanje, Portugal, Italie, Griekenland, Turkije, Antillen weetikveel) zonder dat de mensen om je heen een goed argument hebben om hier te blijven :bag:

http://www.nu.nl/binnenland/2564862/knm ... uwing.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 14 jul 2011, 10:28

tis denk wel je hele planning omgooien als je deze week vakantie had :D
soms brengt het ook wat moois, wellicht minder strand :blink: maar opent deuren voor andere dingen die je anders niet snel zou doen denk ik.
trouwens strand kan nog steeds, regenpak aan en laarzen en lekker tegen de wind in hangen :wave:

Robin

Bericht door Robin » 15 jul 2011, 17:05

http://www.nu.nl/muziek/2566120/predika ... tival.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Predikanten Urk keren zich tegen rockfestival
Laatste update: 15 juli 2011 12:48 info Bekijk op de kaart
URK - Twaalf predikanten van diverse kerken op Urk hebben zich in een open brief tegen een rockfestival gekeerd, dat volgende week zaterdag op het voormalige eiland wordt gehouden. De muziek zou haaks staan op bijbelse normen en waarden.
Foto: ANP In de brief waarschuwen de predikanten voor de invloed van de rockmuziek. ''Laten we de duivel de kans niet geven om onze jongeren weg te zuigen'', valt in het schrijven te lezen.

De predikanten hebben moeite met zowel het type muziek, als met de teksten die volgens hen niet stroken met het christelijke geloof. Ze roepen ouders op hierover met hun kinderen te praten en te bidden.

Een gemeentewoordvoerster zei vrijdag dat er gesproken is met de predikanten, maar dat het festival gewoon doorgaat.

Burgemeester Jaap Kroon heeft begrip voor het standpunt, maar wil jonge bands op Urk ook een podium bieden.

© ANP Print dit artikel Foto of tip bij dit bericht
Gewoon doorgaan, hou ik van. :banging: :hangloose: :headbang:

GTRene

Bericht door GTRene » 15 jul 2011, 17:38

Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 20 jul 2011, 09:03

:D ze hebben vele gestolen auto's terug gevonden, niet in Polen maar in Rotterdam...
een eigenaar tracede zijn GPS signaal van zijn gestolen auto, rest zie verhaal>>

Gestolen auto's teruggevonden door gps
De politie heeft bij een autosloperij aan de Hoofdweg in Rotterdam tientallen gestolen auto's gevonden. De voertuigen zijn gevonden dankzij een auto met een gps-signaal. Die auto was in Delft gestolen. De eigenaar daarvan had zijn auto bij de sloperij in Rotterdam zien staan en meldde zich bij de politie. Die kon aan de hand van het gps-signaal zien dat de wagen inderdaad in de sloperij stond. Vijf mannen, afkomstig uit Rotterdam, Schiedam en Zoetermeer, werden aangehouden. Van hen zaten er dinsdag nog drie vast. Het gaat om een 49-jarige Schiedammer en zijn twee zoons van 22 jaar oud. De andere twee zijn vrijgelaten maar worden nog wel als verdachte beschouwd. 19 juli 2011
http://looktv.waterwegnoord.nl/?c=nieuw ... s_schiedam" onclick="window.open(this.href);return false;

dus mede door de eigenaar die het aangaf en in handen gaf van.

Robertdj

Bericht door Robertdj » 20 jul 2011, 10:21

Robin schreef:http://www.nu.nl/muziek/2566120/predika ... tival.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Predikanten Urk keren zich tegen rockfestival
Laatste update: 15 juli 2011 12:48 info Bekijk op de kaart
URK - Twaalf predikanten van diverse kerken op Urk hebben zich in een open brief tegen een rockfestival gekeerd, dat volgende week zaterdag op het voormalige eiland wordt gehouden. De muziek zou haaks staan op bijbelse normen en waarden.
Foto: ANP In de brief waarschuwen de predikanten voor de invloed van de rockmuziek. ''Laten we de duivel de kans niet geven om onze jongeren weg te zuigen'', valt in het schrijven te lezen.

De predikanten hebben moeite met zowel het type muziek, als met de teksten die volgens hen niet stroken met het christelijke geloof. Ze roepen ouders op hierover met hun kinderen te praten en te bidden.

Een gemeentewoordvoerster zei vrijdag dat er gesproken is met de predikanten, maar dat het festival gewoon doorgaat.

Burgemeester Jaap Kroon heeft begrip voor het standpunt, maar wil jonge bands op Urk ook een podium bieden.

© ANP Print dit artikel Foto of tip bij dit bericht
Gewoon doorgaan, hou ik van. :banging: :hangloose: :headbang:
Ik moet daar echt naartoe!

Misschien gaan die predikanten wel lopen rellen daarzo :swinging:

Robin

Bericht door Robin » 22 jul 2011, 11:19

Verhaaltje. Wel knap dat ze 't zo brengt:
http://www.nu.nl/achterklap/2571544/mar ... antie.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Michel P

Bericht door Michel P » 22 jul 2011, 11:34

Robin schreef:Verhaaltje. Wel knap dat ze 't zo brengt:
http://www.nu.nl/achterklap/2571544/mar ... antie.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
En dan na het proefverlof weer terug naar de inrichting....... aandachtshoer.........XXL

GTRene

Bericht door GTRene » 22 jul 2011, 11:34

:mrgreen:
apart mens...ook wel leuk/grappig, meestal met een big smile, een ander zou denken, je loopt mooi voor gek maar zij beredeneert het op een heel andere manier.
een uniek persoon.
borstjes vooruit en lipjes getuit was het toch :mrgreen:

Rupie

Bericht door Rupie » 22 jul 2011, 11:38

Vanwaar de frustatie met deze vrouw Michel? Ik ben haar wel eens in het echt tegengekomen en ik vond het een lieve vrouw. Dat je haar niet continue om je heen wilt, dat begrijp ik dan ook wel weer :D

Peric

Bericht door Peric » 22 jul 2011, 11:55

Buiten het feit dat ze er niet uitziet spoort ze ook nog niet.
'u mag mijn hand kussen'.. :kotsen:

ErikS

Bericht door ErikS » 22 jul 2011, 12:50

Peric schreef:Buiten het feit dat ze er niet uitziet spoort ze ook nog niet.
'u mag mijn hand kussen'.. :kotsen:
'Nee dank u, U mag mijn reet kussen'

:wave:

Michel P

Bericht door Michel P » 22 jul 2011, 13:04

Ruben schreef:Vanwaar de frustatie met deze vrouw Michel? Ik ben haar wel eens in het echt tegengekomen en ik vond het een lieve vrouw. Dat je haar niet continue om je heen wilt, dat begrijp ik dan ook wel weer :D
Geen frustratie, ze moet lekker doen wat ze wil doen, maar het een freakshow. Of ze lief is of niet dat laat ik aan jou over, het was dus een one night stand begrijp ik :tong: Fijn dat jij haar die aandacht hebt gegeven waar ze kennelijk naar hunkert :wave:

Michel

Peric

Bericht door Peric » 22 jul 2011, 13:30

LOL @ Michel.. :lollerdelol:

Plaats reactie