Afgelopen anderhalve week in rondgereden in de VS en ongeveer 2000 km in gereden, de opvolger van de auto die ik vorige keer had in Korea (alleen in de VS noemen ze 'm elantra, wie kent de naam nog
 ). Ziet er wel een stuk beter uit maar voelt wat blikkerig aan. Stuurde nog lichter, bak-motorcombi was weer geen-power-geen-selfshifting maar dat zou allemaal niet zo veel uitmaken als de demping niet zo RUK was. Auto was echt behoorlijk unsettled op allerlei soorten richels in het asfalt en die heb je volop rondom NYC. Zal allicht met de markt te hebben maar dit sloeg naar mijn mening nergens op. En er zat een handrem op de vooras (of dat werd door het ESP bijgeregeld, maar een jank aan de overstuurstok gaf in ieder geval niet het gewenste resultaat).
 ). Ziet er wel een stuk beter uit maar voelt wat blikkerig aan. Stuurde nog lichter, bak-motorcombi was weer geen-power-geen-selfshifting maar dat zou allemaal niet zo veel uitmaken als de demping niet zo RUK was. Auto was echt behoorlijk unsettled op allerlei soorten richels in het asfalt en die heb je volop rondom NYC. Zal allicht met de markt te hebben maar dit sloeg naar mijn mening nergens op. En er zat een handrem op de vooras (of dat werd door het ESP bijgeregeld, maar een jank aan de overstuurstok gaf in ieder geval niet het gewenste resultaat). Op naar de volgende

Nice Gerdinand.
 Nice Gerdinand.