Ga morgen dus lekker door Duitsland knetteren, hoop nog wat sneeuwpaadjes links en rechts tegen te komen.Als je met stemmen iets zou kunnen veranderen in Nederland, was het al lang verboden.
Gaan we stemmen morgen?
- Peter Tunissen
Gaan we stemmen morgen?
Een wijs man zei ooit:

- Nero_Serpente
Re: Gaan we stemmen morgen?
hahaha die uitspraak is goed!!Peter Tunissen schreef:Een wijs man zei ooit:Ga morgen dus lekker door Duitsland knetteren, hoop nog wat sneeuwpaadjes links en rechts tegen te komen.Als je met stemmen iets zou kunnen veranderen in Nederland, was het al lang verboden.
en nee ik ga niet stemmen, helpt toch niet... morgen gewoon werken en daarna wat rond knallen over verlaten industrieterreinen denk ik...
- Dennis Cavallino
- Peter Tunissen
Goed punt Cav.
Ik vind dat er een mogelijkheid moet zijn voor een tegenstem.
Dat - als je vindt dat een partij er echt een hoop shit van gemaakt heeft - je i.p.v. vóór juist tegen iemand kunt stemmen en die dan twee stemmen vóór moet krijgen om dat te compenseren.
Dan zou ik wel gaan stemmen, al zou het dan moeilijk kiezen zijn tegen wie.
PvdA
Nee, toch die wankers van D66.
Groen Links zijn anders ook een zootje boomknuffelaars.
Aaaargh Wouter Boskabouter op tv, tegen tegen tegen!!!

Ik vind dat er een mogelijkheid moet zijn voor een tegenstem.
Dat - als je vindt dat een partij er echt een hoop shit van gemaakt heeft - je i.p.v. vóór juist tegen iemand kunt stemmen en die dan twee stemmen vóór moet krijgen om dat te compenseren.
Dan zou ik wel gaan stemmen, al zou het dan moeilijk kiezen zijn tegen wie.
PvdA
Nee, toch die wankers van D66.
Groen Links zijn anders ook een zootje boomknuffelaars.
Aaaargh Wouter Boskabouter op tv, tegen tegen tegen!!!
- Dennis Cavallino
Die knop is vast wel ergens te vinden, soms op plaatsen waar je het niet verwacht:Of er moet nog een knop op de stemcomputer zitten waarop "iedereen weg en helemaal opnieuw beginnen" staat.
[img:352:264]http://telcontar.net/Misc/pics/nuke-sign.jpg[/img]
- Hans
Het is vandaag lekker weer, dus de linkse partijen hebben voordeel. Hun achterban schijnt meer op te komen draven als het goed weer is. die zullen wel altijd met de fiets gaan.
Ik denk dat ik dadelijk maar eens iets rechts ga stemmen ipv blanco, even wat tegen gewicht bieden tegen het rode gevaar. :twisted:
-
Marcel
Hmmm, blijkbaar behoor ik hier tot de minderheid die wel is gaan stemmen. Heb me bij de keuze niet laten leiden door het landelijk geblaat, maar wat "ze" hier (=Arnhem) willen. Na beoordeling van de diverse programma's kwam ik - tot mijn verbazing - uit op de SP en dat heb ik dus ook gestemd. Verandert er veel door? Nee, natuurlijk niet. Maar dit soort momenten zijn wel de enige mogelijkheden waar je als burger je stem kunt laten gelden. En als een groot deel toch niet gaat stemmen, telt mijn stem zwaarder mee.
-
Jeroen05
- Edwin van der Velden
- Dennis Cavallino