Lege accu, opladen, en nog steeds niet starten
-
Lege accu, opladen, en nog steeds niet starten
Scenic 2001 automaat. Accu leeg. Afgesloten met afstandbediening. Geopend met sleutel via deurportier. Nu na het opladen van de acuu met startkabels gaat alles rond maar de auto start niet. Het ligt niet aan de sleutel volgens de renault garage.
Alles krijgt ook stroom maar hij weigert, nieuwe accu erop zetten? Of wat kan het probleem nu zijn.
Ik kan dus ook niet opnieuw afsluiten of openen via de sleutel als de accu stroom krijgt. Ook de achterklep krijg ik niet open. Wat te doen??
Graag met spoed help want mijn auto staat ergens op het vliegveld.
Bedankt alvast
Alles krijgt ook stroom maar hij weigert, nieuwe accu erop zetten? Of wat kan het probleem nu zijn.
Ik kan dus ook niet opnieuw afsluiten of openen via de sleutel als de accu stroom krijgt. Ook de achterklep krijg ik niet open. Wat te doen??
Graag met spoed help want mijn auto staat ergens op het vliegveld.
Bedankt alvast
- Chuck
- Will F.
Re: Lege accu, opladen, en nog steeds niet starten
misschien 'n startonderbreker die via de afstandbediening werkt? Dus openen (en evt sluiten) middels afstandbediening eens proberen, daarna starten.
-
OnlineMartijn_bmw
+1 het is een renault en een elec. storing dat is bijna altijd ellendeChuck schreef:ANWB bellen

misschien door de startkabels een piekbelasting ontstaan waardoor de electronica van de startonderbreker / sleutelontvanger kaduuk is gegaan!
- Niall
Je kan de zekeringen welke benodigd zijn voor het starten eruit trekken als het stroom erop zit, misschien krijg je hem dan gereset.
Anders 0900-SLOOP

Anders 0900-SLOOP

- Knot
Codes van de startonderbreking komen niet meer overeen na lege accu, is in de garage een procedure voor volgens mij.
- Erik dB
Precies, en zo niet, zie Nial zijn telefoonnummerKnot schreef:Codes van de startonderbreking komen niet meer overeen na lege accu, is in de garage een procedure voor volgens mij.

- Martin van der Zwaard
En welkom op DF. 

- Niels v D
Met een Scenic automaat? Over gastvrij gesproken...Martin van der Zwaard schreef:En welkom op DF.

- Martin van der Zwaard
-
OnlineMartijn_bmw
zo'n beetje de auto met het minste DF die je kan vinden....Niels v D schreef:Met een Scenic automaat? Over gastvrij gesproken...Martin van der Zwaard schreef:En welkom op DF.