Nectarine beter ?Remy schreef:Een beetje intelligenter mag wel rebel.

Ik zou toch echt denken dat je bij de 2e keer >30 te hard in 1 jaar al iets mag gaan uitleggen.Peter Tunissen schreef:Da's meer dan 30km/u te hard, dus dat valt niet onder de Wet Mulder.
Je krijgt dan een transactievoorstel van de OvJ, maar dat hangt ook af van je snelheidsverleden.
Ik zou gokken op rond de 400 euro, misschien iets meer, misschien iets minder, als het echt de derde/vierde keer binnen een jaar is heb je ook kans dat je een dagvaarding krijgt.
Lasers zijn kut; succes ermee!
Er is helemaal geen discussie mogelijk, want je hebt gelijk.Rebel schreef:Jah sorry, maar ik heb deze discussie al eens gevoerd.
Ik heb mijn eigen mening over dit soort overtredingen.
Als je extreem te hard rijdt, dan weet je dat je in dit land een grote kans hebt op een bekeuring.
Ik pleit voor meer afgesloten circuit's, waar iedereen tegen een vergoeding verzekerd kan "vlammen" "knallen" "driften" en "hoeken".
En dat we dan op de openbare weg ons gewoon een beetje aanpassen aan de rest van de rijders.
Vroeger reden de 18 jarige die net hun rijbewijs hadden, in een 60 pk Golf, tegenwoordig hebben ze al een M3 met 400 PK op de stoep, voordat ze 18 zijn geworden.
Valt op zich mee hoor Arthur. Bekende (je hebt hem gesproken op de kartbaanArthur schreef:Ik zou toch echt denken dat je bij de 2e keer >30 te hard in 1 jaar al iets mag gaan uitleggen.Peter Tunissen schreef:Da's meer dan 30km/u te hard, dus dat valt niet onder de Wet Mulder.
Je krijgt dan een transactievoorstel van de OvJ, maar dat hangt ook af van je snelheidsverleden.
Ik zou gokken op rond de 400 euro, misschien iets meer, misschien iets minder, als het echt de derde/vierde keer binnen een jaar is heb je ook kans dat je een dagvaarding krijgt.
Lasers zijn kut; succes ermee!
Of krijg je dan eerst NOG een transactievoorstel?
Of is het weer pure willekeur van een OvJ.
Waar was het, Frank?
Valt me nog enigzins mee, familielid hier kreeg 1250/1350+4maanden rijontzegging (wat veel meer heeft gekost; nml 3 werknemers 4maanden langSander Spoolder schreef:Ik ben een jaar terug staande gehouden omdat ik 220 reed waar 70 toegestaan was, tijdens 'wegwerkzaamheden'.
4 maanden rijbewijs kwijt en 950 euro boete.
Hartelijk bedankt voor het produceren van de Sagaris, TVR.
Dat is nog even wat forser jah .. ach jah, je kan er niets mee.Kasteel schreef:Valt me nog enigzins mee, familielid hier kreeg 1250/1350+4maanden rijontzegging (wat veel meer heeft gekost; nml 3 werknemers 4maanden langSander Spoolder schreef:Ik ben een jaar terug staande gehouden omdat ik 220 reed waar 70 toegestaan was, tijdens 'wegwerkzaamheden'.
4 maanden rijbewijs kwijt en 950 euro boete.
Hartelijk bedankt voor het produceren van de Sagaris, TVR.) voor na correctie 140/150 waar je 70 mocht...
Pff kut stuk is dat, mooi 4 baans, 100 is daar veel te sloom. Maargoed, als je daar vaker rijd weet je dat ze er geregeld staan. Hoop dat de boete meevaltfrank de jonge schreef:N34 bij afslag Erm.
Zag ze op het laatste oment op de viaduct staan maarja toen hadden ze me ook al te pakken
Ga ik dus ook nooit weer langs als ik van mn werk in Coevorden naar Emmen moet
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berry1000RR, Bing [Bot], Enzo, Erik K. en 10 gasten