Het oude GT2 bestaat natuurlijk eigenlijk niet meer, hoewel misschien nog wel in het GT Open, maar dat volg ik niet zo, althans niet op technisch vlak.
BMW with the 2012 M3 DTM
- Dutch
Re: BMW with the 2012 M3 DTM
Het nieuwe GTE bedoel je dan, gebaseerd op GT2, waarin de ACO ook aan het performance-balancen is geslagen.

Het oude GT2 bestaat natuurlijk eigenlijk niet meer, hoewel misschien nog wel in het GT Open, maar dat volg ik niet zo, althans niet op technisch vlak.
- Dutch
Re: BMW with the 2012 M3 DTM
Even nagezocht: de hoofdklasse van het GT Open, Super GT genaamd, laat FIA GT2, ACO LMGT2 en Open GT2 (GT2's die niet aan de internationale homologatie-eisen voldoen, dus van kleinere fabrikanten zoals Sunred) toe, maar:Dutch schreef:hoewel misschien nog wel in het GT Open, maar dat volg ik niet zo, althans niet op technisch vlak.
Dus ook daar...The Organizing Committee, counting on the approval of the Technical Commission
of the Series, keeps the right to issue and apply corrected measures to equalize the
car’s performance in this category