btw die GTS in het flimpje van Full Option Auto is volgens mij wel ingereden, staat al op bijna 10k. inrij controle is toch de eerste 2.000 km?
...'t kan toch niet zo zijn dat een BMW'tje sneller is dan een Porsche toch???BamiesGTA schreef:Fastest laptime en dan continue driften... Genoeg gezien..
Gaat dat kinderachtige gedoe hier ook weer beginnenJoop schreef:...'t kan toch niet zo zijn dat een BMW'tje sneller is dan een Porsche toch???BamiesGTA schreef:Fastest laptime en dan continue driften... Genoeg gezien..
Nee!;)Downforce Hans schreef:Als ze wat "netter" met die beemer rijden dan is verschil geen seconde meer.
De vraag is natuurlijk of de beelden van de driftende GTS uit dezelfde ronden komen als die waarin de tijd werd gezet.BamiesGTA schreef:Fastest laptime en dan continue driften... Genoeg gezien..
Nee, anders had ik wel iets anders neergezetIs dit een verkapte reclame uiting of gewoon een nutteloze post
Zkr zelf nog nooit foto's gemaakt die door iemand anders werden (mis)bruiktWaarom moet in godsnaam een website naam levensgroot dwars door de foto staan?
Ze waren ook zo speciaal.....Jaapi schreef:Nee, anders had ik wel iets anders neergezetIs dit een verkapte reclame uiting of gewoon een nutteloze post
Zkr zelf nog nooit foto's gemaakt die door iemand anders werden (mis)bruiktWaarom moet in godsnaam een website naam levensgroot dwars door de foto staan?
Maar heb de foto verwijderd
Misbruiken? Ach, wat erg.....Zkr zelf nog nooit foto's gemaakt die door iemand anders werden (mis)bruikt
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], JdvPolo en 35 gasten