In hoeverre is de verkoper aansprakelijk wanneer deze een auto verkoopt welke technisch total loss blijkt te zijn ? Denk dan aan scheurende carosseriedelen in de neus, rond de veerpoten doortrekkend richting het front. Ik heb m'n rechtsbijstand vandaag al gebeld maar die bellen me volgende week terug.
Ik heb beperkte technische kennis maar ik zie dus duidelijk dat iemand heeft geprobeerd deze schade te verdoezelen met zwarte kit, maar op sommige plekken zijn dus duidelijk scheuren zichtbaar op de lasnaden.
Iemand ervaring hiermee ?
Occasion technisch total loss
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
-
Re: Occasion technisch total loss
Tja. Bewijs maar dat de verkoper dit wist! Waarom niet gewoon iemand meenemen bij aanschaf die dit wel van tevoren ziet? De 200 of 300 die een prof daarvoor rekent verdient zich vrij snel terug....
Foto's en details van de auto? Op lasnaden hoort kit, dus zijn het niet gewoon de puntlas naden die open gaan? Gebeurt vaker bij intensief gebruik.... Veel van mijn hobby-auto's kregen er op termijn last van
Foto's en details van de auto? Op lasnaden hoort kit, dus zijn het niet gewoon de puntlas naden die open gaan? Gebeurt vaker bij intensief gebruik.... Veel van mijn hobby-auto's kregen er op termijn last van

- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Hahaha ja maar deze auto is nog niet op die éénrichtingsweg geweest, dus daar komt het niet door
Het is een Corsnolla uit '99.. foto's van de schade heb ik nog niet. Dat van die kit klopt, maar op sommige punten zit een zwarte kit die niet te vergelijken is met de grijsachtige kit die op andere, onbeschadigde, plekken gebruikt is.. dus dat vind ik redelijk verdacht.

Het is een Corsnolla uit '99.. foto's van de schade heb ik nog niet. Dat van die kit klopt, maar op sommige punten zit een zwarte kit die niet te vergelijken is met de grijsachtige kit die op andere, onbeschadigde, plekken gebruikt is.. dus dat vind ik redelijk verdacht.
-
Tja. 12jr oud en je hebt 'm bekeken voor aanschaf. Geef je weinig kans......