Alleen dan hopelijk zonder regen.
http://blogger.rukker.org/2007/02/17/co ... omment-541
Heb je op zich wel gelijk in....maar het is wel een adrenaline rush hoorMet 310 een vrachtwagen inhalen is mijns inzien nu niet heel verstandig.
Dan ga ik vol in de ankers en doe ik even spiegeltje tikFasteddie schreef:
Waar ik dus echt een pleuris hekel aan heb, zijn mensen die zien dat je hard komt aanrijden...en EXPRESS richting naar links geven ZONDER naar links te gaan....gewoon om je te pesten...paar keer meegemaakt en dan moet je je echt inhouden om niet echt in de fout te gaan....
Knot schreef:Dan ga ik vol in de ankers en doe ik even spiegeltje tikFasteddie schreef:
Waar ik dus echt een pleuris hekel aan heb, zijn mensen die zien dat je hard komt aanrijden...en EXPRESS richting naar links geven ZONDER naar links te gaan....gewoon om je te pesten...paar keer meegemaakt en dan moet je je echt inhouden om niet echt in de fout te gaan....Geen grappen.
Doet me aan iemand denken die dit soort dingen ook deed:Knot schreef:Dan ga ik vol in de ankers en doe ik even spiegeltje tikFasteddie schreef:
Waar ik dus echt een pleuris hekel aan heb, zijn mensen die zien dat je hard komt aanrijden...en EXPRESS richting naar links geven ZONDER naar links te gaan....gewoon om je te pesten...paar keer meegemaakt en dan moet je je echt inhouden om niet echt in de fout te gaan....Geen grappen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten