Ruben kom eens in!? Dan schiet het wel op..
BMW 1 Serie M Coupé
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Ik ben benieuwd wanneer dit hele draadje gaat verdwijnen
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Misschien heb je wel gelijk voor het wel en wee.Hans R schreef:Ik ben benieuwd wanneer dit hele draadje gaat verdwijnen![]()
![]()
Aan de andere kant dan wrijven jullie al in je handjes.
Ik weet 't niet.
- Hans R
Nou niks mis met de 1M// ik vind het een mooi ding, maar overdrijven over zo'n hok is ook weer wat.. 258 pagina's vol met onzin terwijl een echte rijdersauto zoals een Cayman R nauwelijks aandacht krijgt en dan kom je weer in de centenkwestie, een (instap) 1 serie is te betalen en een Cayman voor vele niet. Maarja de ontwerpers van BMW zorgen zelf alweer voor de ondergang van de 1 serie kijk hoe het nieuwe model eruit ziet 
-
ErikS
Het is ook meer:Hans R schreef:Nou niks mis met de 1M// ik vind het een mooi ding, maar overdrijven over zo'n hok is ook weer wat.. 258 pagina's vol met onzin terwijl een echte rijdersauto zoals een Cayman R nauwelijks aandacht krijgt en dan kom je weer in de centenkwestie, een (instap) 1 serie is te betalen en een Cayman voor vele niet. Maarja de ontwerpers van BMW zorgen zelf alweer voor de ondergang van de 1 serie kijk hoe het nieuwe model eruit ziet
Ik zou over 3 jaar wel een 'redelijk incognito' 1 serie willen rijden, maar geen porsche......
Liever de cayman, maar als ik nog wat kaas wil blijven verkopen..........
En dan denk ik toch, dat de 1 serie een redelijk gave wagen is.
Mischien word het tegen die tijd wel een golf VI GTI hoor, maar dat zien we allemaal nog wel......
Beetje hetzelfde verhaal als de E46 M3, daar kan je ook over blijven lullen volgens mij, en staat een heel BMW fapfoto's topic mee vol..........
De nieuwe 1 serie, hou daar maar over op.....
-
Robin
Ben 't eigenlijk meer met je eens dan jij denkt Hans. Maar op DF moet 'n compromis ook kunnen.Dat mag ook 'n Migraine Trophy zijn... Een Cayman heeft ook z'n nukken en is dus ook weer 'n compromis. en is geen Radical. En ik vind een Cayman geen 911 dan weer qua looks he.
Het was dat dit draadje begon uit te dijen vanwege het welles/nietes , niet vanwege de totale adoratie van 100den DF ers voor dit ding. Au contraire:)
Het was dat dit draadje begon uit te dijen vanwege het welles/nietes , niet vanwege de totale adoratie van 100den DF ers voor dit ding. Au contraire:)
- Macboy
We vallen in herhaling maar het is echt niet verplicht om hier mee te lezen hoor.
-
OnlineFabian
Net bij renova m'n nieuwe auto opgehaald in Breda, stond een 1m in VO...prachtig! Wat een dikke auto.
Romo veel fun met je 1M!
Romo veel fun met je 1M!
-
Robin
En 't redelijk incognito zijn van de 1M tov een Porker is MIJ dan wel wat waard.
Als ik hier 'n 1987 911 ding ga rijden, zijn de rapen nog meer gaar dan nu in m'n woonplaats.
Als ik hier 'n 1987 911 ding ga rijden, zijn de rapen nog meer gaar dan nu in m'n woonplaats.
- dvh
Let jij daarop dan ? 
- GTRene
Ik begrijp sommigen echt niet, ze zetten zelfs aparte draadjes op dat ze niks meer hebben met BMW.
Ik abonneer (of probeer dat) alleen dat wat ik leuk vind, vind ik het minder worden einde abonnement en denk ik er zo goed als niet meer aan.
dan concentreer (probeer ik dan
) me weer meer op andere draadjes bv.
als iemand bv de een lelijk eendje leuk vind en er 500 pagina's over schrijft vind ik dat leuk voor die mensen die hun ei er in kwijt kunnen, waarom zou ik daarover gaan klagen of over zeuren (ja een geintje wellicht), dat zou immers nergens op slaan.
ieder z'n meug
wil je het over wat anders hebben wat jou aanstaat? open dan wat leuks over jou typen auto's oid, het gaat immers niet over de kwantiteit maar de kwaliteit van iets en of wat jij leuk vind oid.
Ik abonneer (of probeer dat) alleen dat wat ik leuk vind, vind ik het minder worden einde abonnement en denk ik er zo goed als niet meer aan.
dan concentreer (probeer ik dan
als iemand bv de een lelijk eendje leuk vind en er 500 pagina's over schrijft vind ik dat leuk voor die mensen die hun ei er in kwijt kunnen, waarom zou ik daarover gaan klagen of over zeuren (ja een geintje wellicht), dat zou immers nergens op slaan.
ieder z'n meug
wil je het over wat anders hebben wat jou aanstaat? open dan wat leuks over jou typen auto's oid, het gaat immers niet over de kwantiteit maar de kwaliteit van iets en of wat jij leuk vind oid.
-
Robin
Tja Rene. Live And Let Die.
- Michel P
Toch blijft het jammer dat Ruben zijn frustro topic is gesloten, draadje liep goed, en zoals macboy al zij, houd andere draadjes schoon. Is toch wel een beetje censuur, mods die volledig mee gaan in het topic, en dan deze op nuchtere maag weer weggooien.... 
- Michel P
Op gummen.org was al voorspeld dat de draad weg zou worden gehaald...........RVV schreef:A) Dit draadje gaat niet verdwijnen.
B) Ruben krijgt geen ban.
C) Dat andere draadje is afgevoerd omdat er anoniem met modder werd gegooid door ene bekende relsmurf. Die ruimen we dan snel op
Wel weer lachwekkend........
Michel
- Hans R
+1 altijd jammer als er een compleet draadje verdwijnt, haal dan alleen die post weg van die relsmurf.
(wie was dat dan, Sander Spoolder?)
Maar het blijkt alweer BMW rijders kunnen niet tegen kritiek!
(wie was dat dan, Sander Spoolder?)
Maar het blijkt alweer BMW rijders kunnen niet tegen kritiek!
-
Andre
Jullie lotus rijders hangen in bmw draadjes waarom is dat eigenlijk?
- RVV
Michel P schreef:Op gummen.org was al voorspeld dat de draad weg zou worden gehaald........... Wel weer lachwekkend........RVV schreef:A) Dit draadje gaat niet verdwijnen.
B) Ruben krijgt geen ban.
C) Dat andere draadje is afgevoerd omdat er anoniem met modder werd gegooid door ene bekende relsmurf. Die ruimen we dan snel op
Michel
Michel de gummen guru's zijn helderziend idd.. kijk ik geef Robin wel een veeg uit de pan, Robin mij.. prima.. maar met open vizier. Relsmurf die anoniem een nickje gaat aankloten om Robin opzettelijk te beschadigen is vrij laag. Waarom dan die link naar gummen hier moet staan waar het net zo hard gaat is me dan ook weer een raadsel. Robin kan bij tijd een wijlen een eikel zijn, Ik misschien ook.. maar relsmurfpraktijken doen we niet aan. *Zwaait nog een keer naar Jasper
- Snipe
Lotus teert nog steeds op de Seven en Colin Chapman, maar daar is inmiddels het meeste wel over gezegdAndre schreef:Jullie lotus rijders hangen in bmw draadjes waarom is dat eigenlijk?
- Hans R
Omdat er niemand te vinden is in de Lotus draadjes.. ik dacht dat DF een algemeen autoforum was maar ik zat er naast, het is toch echt een BMW forum! Niet te min, het is soms best gezellig vooral in bepaalde BMW draadjes 
-
Robin
Thanks Rico 
-
Robin
Dus de Lotusrijder wil meer aandacht? OK. Snapum:)
- Snipe
Er zijn inmiddels best veel Lotusrijders hier, dus dat komt nog wel als Lotus weer eens met een nieuw model komt. Ik geloof dat de Ethos het eerstvolgende echt nieuwe model is toch?Hans R schreef:Omdat er niemand te vinden is in de Lotus draadjes..
- Hans R
Nee helemaal niet, ik heb geen blauw/witte oogkleppen op ik kan een BMW best waarderen, Z8, Z4M 1M//, CSL etc.. maar ze zijn zeker niet heilig, als autoliefhebber kijk ik graag naar mooi spul en dat kan best een BMW zijn, maar sommige gasten zijn gewoon echt blind met een 3mtr dikke stalen plaat voor hun kop, tja..
-
Rupie
Ik ga gummen ff opzoeken

- Hans R
Hey Ruben, Rico had hem alweer weg gehaald maar ik heb hem nog
Modedit:
Te flauw Hans, niet nodig
Rico
Modedit: