Brandstofprijs
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Re: Brandstofprijs
Mooi spul dat V-Power racing. Merkte je nog verschil met de M3 daarmee?
Voor m'n gevoel hing mijn auto wat feller aan het gas
Voor m'n gevoel hing mijn auto wat feller aan het gas
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Lastig te zeggen........................wel steeds tot de max gereden, de kar heeft even weer flink op de kl.ten gehad, anyway, daar is ie voor gemaakt....................begrenzer s.cks big time
Heb zelf niet veel gereden, wel gefilmd, de E92 is wel sneller met doorhalen van af de 3e versnelling, maar dat het nu veel uitmaakt..........
De kar loopt langzaam weg tot de begrenzer er inhakt , vervolgens knalt Erik rustig door.........
Uit de woorden van Erik begreep ik wel dat ook een E39 M5 het niet tegen de E92 M3 redt.................

Heb zelf niet veel gereden, wel gefilmd, de E92 is wel sneller met doorhalen van af de 3e versnelling, maar dat het nu veel uitmaakt..........

Uit de woorden van Erik begreep ik wel dat ook een E39 M5 het niet tegen de E92 M3 redt.................
- ///Martijn
weet iemand of je in Frankrijk op genoeg plekken 98 kunt tanken of valt at tegen?
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Tijdens de Heysteria Run heb ik nergens problemen gehad met 98 tanken...///Martijn schreef:weet iemand of je in Frankrijk op genoeg plekken 98 kunt tanken of valt at tegen?
- Martin van der Zwaard
Kan je in Frankrijk gewoon overal tanken.
- Martijn_bmw
+1 ben veel en in alle uithoeken van FR geweest maar idd gewoon overal te krijgen!Martin van der Zwaard schreef:Kan je in Frankrijk gewoon overal tanken.
- Paskal
- Auto: meerdere
Aparte taferelen daar in Franeker. Heb ook nooit begrepen dat mensen op de terugweg van hun vakantie in een rij van 20 auto's gaan staan bij een tankstation langs de snelweg in Luxemburg. Sta je 30 min in de rij om je een paar Euro te besparen terwijl je er net op de vakantie honderden hebt uitgegeven. Raar volk 

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Franeker?

- Martijn_bmw
+1 ik lag ze altijd allemaal uit en rij door naar de eerste pomp in frankrijk of belgie (afhankelijk van heen/terug weg...) en sta heerlijk rustig te tankenPaskal schreef:Aparte taferelen daar in Franeker. Heb ook nooit begrepen dat mensen op de terugweg van hun vakantie in een rij van 20 auto's gaan staan bij een tankstation langs de snelweg in Luxemburg. Sta je 30 min in de rij om je een paar Euro te besparen terwijl je er net op de vakantie honderden hebt uitgegeven. Raar volk

- Martin van der Zwaard
Ik kom niet eens in Luxemburg. Moet je eerst heel dat klote België door in de rij met Nederlanders.
Rij wel lekker via Kortrijk richting Frankrijk en tank daar wel.
- Martijn_bmw
hangt er vanaf waar he heen gaatMartin van der Zwaard schreef:Ik kom niet eens in Luxemburg. Moet je eerst heel dat klote België door in de rij met Nederlanders.

dit jaar ga ik naar bordeaux en kom ik idd niet eens door luxemburg... zo kort mogelijk door dat stink belgie, antwerpen, gent, kortrijk en FR in

maar ga je naar Cannes / saint tropez etc dan moet je met een beetje logica wel door luxemburg...
- Martin van der Zwaard
Nee hoor. Die kant ga ik altijd op en ik rij gewoon over Lille, Reims, Dyon, Lyon en dan richting het zuiden. Is misschien 50km om maar het rijdt zoveel fijner.Martijn_bmw schreef:maar ga je naar Cannes / saint tropez etc dan moet je met een beetje logica wel door luxemburg...
- Martijn_bmw
idd 50km om! maargoed misschien goeie tipMartin van der Zwaard schreef:Nee hoor. Die kant ga ik altijd op en ik rij gewoon over Lille, Reims, Dyon, Lyon en dan richting het zuiden. Is misschien 50km om maar het rijdt zoveel fijner.Martijn_bmw schreef:maar ga je naar Cannes / saint tropez etc dan moet je met een beetje logica wel door luxemburg...

- ///Martijn
Ok. goed te weten.Martin van der Zwaard schreef:Kan je in Frankrijk gewoon overal tanken.

- Ar
- Auto: Prius
Voor een kleine 400 euro (benzine+LPG) ging er in. De pompbediende zei tegen me dat ik beter twee dagen eerder had kunnen tanken.
LPG is een korte tijd 12 cent duurder geworden.....
LPG is een korte tijd 12 cent duurder geworden.....
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Vierhonderd euro???? 

- Dennis Cavallino
Ik gebruik de app Jip om te zien waar dichtsbijzijnde tankstations zijn (wel handig met 4.0i liter op LPG), daar staan ook meteen de prijzen bij.
Aangezien LPG procentueel zo extreem verschilt per pomp is het een erg handige app. Soms zit er net ergens in één of ander gehucht langs de route die je rijdt een pomp die 20% goedkoper is.
Aangezien LPG procentueel zo extreem verschilt per pomp is het een erg handige app. Soms zit er net ergens in één of ander gehucht langs de route die je rijdt een pomp die 20% goedkoper is.
- Dennis Cavallino
Ooit een keer ook doorgereden daar met een Diesel omdat 't zo'n lange rij was. Maar daarna kom je tot vlak voor Luik amper een tankstation tegen. Dus op de laatste Dieseldampen dat station gehaald en toen konden we midden in de nacht alleen met creditcard betalen. Gelukkig hadden we die. Sindsdien kies ik wel voor die rij in Luxemburg.Paskal schreef:Aparte taferelen daar in Franeker. Heb ook nooit begrepen dat mensen op de terugweg van hun vakantie in een rij van 20 auto's gaan staan bij een tankstation langs de snelweg in Luxemburg. Sta je 30 min in de rij om je een paar Euro te besparen terwijl je er net op de vakantie honderden hebt uitgegeven. Raar volk
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik voor een paar stations eerder waar het rustig is en dat je dan gewoon "thuis" kunt halen 

-
Nou, ik heb de laatste 10 dagen zo goed als elke dag aan de pomp mogen staan voor wat 'ultimate'. Ben blij als ik over een twee weken kan dieselen, want dit is momenteel verre van leuk aan het worden.
Als mensen nog praktijkervaring hebben met een standaard 2 liter diesel van VAG hoor ik het graag. Dure diesel of normale diesel erin jepperen. U roept maar...
Als mensen nog praktijkervaring hebben met een standaard 2 liter diesel van VAG hoor ik het graag. Dure diesel of normale diesel erin jepperen. U roept maar...

- Arthur
Ik tank(te) altijd V-power (diesel). Leaser. En werkgever predikt deze brandstof 

- Michele
En paar jaar gelden wegens een omleiding niet door Luxemburg gekomen vanuit Frankrijk en toen ontdekt dat de meter aangaf dat er nog voor 70km in de tank zou zitten terwijl de eerstvolgende pomp op 75km zou zijn volgens de navi. Gelukkig was de navi onbetrouwbaar., want met nog ongeveer 50 km in de tank doemde er opeens een pompstation op. Dat was letterlijk afgeladen met mensen die allemaal door die omleiding Luxemburg hadden gemist. Lekker aangesloten op de vluchtstrook (!).Dennis Cavallino schreef:Ooit een keer ook doorgereden daar met een Diesel omdat 't zo'n lange rij was. Maar daarna kom je tot vlak voor Luik amper een tankstation tegen. Dus op de laatste Dieseldampen dat station gehaald en toen konden we midden in de nacht alleen met creditcard betalen. Gelukkig hadden we die. Sindsdien kies ik wel voor die rij in Luxemburg.
- Arthur
Aan de andere kant... ik kom nooit in die situatie. Zeker op vakantie niet. Als 'ie onder de helft komt moet er vast wel weer 1 plassen of wat dan ook dus tussen half en kwart heb ik allang weer getankt. ook als er niemand moet plassen
70km over...

70km over...

- Dennis Cavallino
Op tijd tanken was slecht voor 't gemiddelde... plassen moest je maar ophouden en bestuurderswissel kostte teveel tijd.
Downtown Val-Thorens - Utrecht in 7 uur met een schijtdiesel die niet harder liep dan 218 op de teller.... en een stuk strak 50 km/u omdat er een KLPD Volvo naast ons reed, terwijl er heel groot de gemiddelde snelheid van 167 km/u midden op 't dashboard stond en we even ervoor met 200 km/u de bebouwde kom binnen kwamen vliegen. Aan 't eind van Maastricht deed de Volvo een stoplichtsprintje en won. eikels.
Downtown Val-Thorens - Utrecht in 7 uur met een schijtdiesel die niet harder liep dan 218 op de teller.... en een stuk strak 50 km/u omdat er een KLPD Volvo naast ons reed, terwijl er heel groot de gemiddelde snelheid van 167 km/u midden op 't dashboard stond en we even ervoor met 200 km/u de bebouwde kom binnen kwamen vliegen. Aan 't eind van Maastricht deed de Volvo een stoplichtsprintje en won. eikels.