Subaru Impreza Plus 1.8 GL AWDOlivier Faber schreef:En wat voor een auto is dat?Godspeed schreef:89,9 pk per 1000 kg hierzo
Mijn Mini Cooper 1.3i zit op 99,21 pk per 1000 kg.

Subaru Impreza Plus 1.8 GL AWDOlivier Faber schreef:En wat voor een auto is dat?Godspeed schreef:89,9 pk per 1000 kg hierzo
Mijn Mini Cooper 1.3i zit op 99,21 pk per 1000 kg.
914 voor de NA, en 933 voor de SRuben schreef:935 kg leeg kentekengewicht Hans?.
Al gehoord van de cup ecu en grotere injectoren?Hans R schreef:de Exige maar eens op een afslank kuurtje zetten..
maar vertel, wat halen ze er uit met die ecu en grotere injectoren?smiley schreef:Al gehoord van de cup ecu en grotere injectoren?Hans R schreef:de Exige maar eens op een afslank kuurtje zetten..
(zelf ballen verstand van, maar pikte dit op op een ander forum)
260GTRene schreef:maar vertel, wat halen ze er uit met die ecu en grotere injectoren?![]()
en op wat voor basis...de 240 of de 260
Ah, dat zijn eerlijke cijfers Hans. Ik zat op 900... maar ja, ik heb dan ook alle optiepakkettenHans R schreef:Nou, die 20pk.. ik vind hem met 240pk al bloedsnel 8) 935kilo idd hij is op de weegschaal geweest met het uitwegen van het Nitron setje.
http://www.hangar111.com/web-store/557- ... ottle.html" onclick="window.open(this.href);return false;Hans R schreef:Nou, die 20pk.. ik vind hem met 240pk al bloedsnel 8)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] en 3 gasten